Το σχολείο μας τίμησε την επέτειο του Πολυτεχνείου με μια εκδήλωση γεμάτη νόημα και συμβολισμό, αναδεικνύοντας τη διαχρονική σημασία αυτής της κορυφαίας στιγμής για τη δημοκρατία. Μέσα από, θεατρικά δρώμενα, αφηγήσεις και μουσικά κομμάτια, μαθητές της ΣΤ΄ και Ε΄ τάξης και οι εκπαιδευτικοί: Ανδρεοπούλου Τριανταφυλλιά ΠΕ70, Απιδοπούλου Μαρία ΕΒΠ, ΔΕ01, Κατσάνου Σταματία ΠΕ70 και Ταλλίδου Μελπομένη ΠΕ71, αναστοχάστηκαν πάνω στα ιδανικά που ενέπνευσαν την εξέγερση του 1973 και μας παρουσίασαν καταπληκτική εκδήλωση.

Η εκδήλωση καλλιέργησε τη συλλογική μνήμη και ενδυνάμωσε τη δέσμευση όλων μας στην υπεράσπιση των δημοκρατικών αξιών και των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, υπενθυμίζοντας σε όλους ότι «η Δημοκρατία δεν είναι δεδομένη» και πρέπει να επαγρυπνούμε συνεχώς.

20251117 093518

20251117 094406

20251117 095758

20251117 100124

20251117 100426

20251121 111350

20251121 111438

 

20251121 111539