Το Πολυτεχνείο ζει.

Την Παρασκευή 15 του Νοέμβρη έγιναν οι καθιερωμένες “εκδηλώσεις μνήμης” για τους εξεγερθέντες του Πολυτεχνείου. οι μαθητές της Πέμπτης (Ε΄) τάξης παρουσίασαν μια εκπληκτική γιορτή. Απολαύστε τους !!!!

 » (συνέχεια…)

Το πάρκο των ομπρελών και …..

Την Πέμπτη 14 του Νοέμβρη είχαμε τη χαρά να παρακολουθήσουμε τη θεατρική παράσταση ” Το πάρκο των ομπρελών και οι κλέφτες του χρόνου “ από τη Θεατρική σκηνή Ζακύνθου. Ευχαριστούμε για τις όμορφες στιγμές……

 

 » (συνέχεια…)