Μαθαίνω να ανακυκλώνω…
Την Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου ο υπεύθυνος ενημέρωσης του ΦΟΔΣΑ Ζακύνθου κ. Μαλαπέτσας Ντ. πραγματοποίησε προγραμματισμένη επίσκεψη στο Σχολείο μας και ενημέρωσε μαθητές και εκπαιδευτικούς για τη δράση της ανακύκλωσης. Μια δράση με καθημερινή εφαρμογή για να έχουμε ένα καλύτερο περιβάλλον για όλους μας. Δες δημοσίευση στην τοπική εφημερίδα Ημέρα
» (συνέχεια…)