“Ένα όνειρο που είδα”

Για μία ακόμα φορά ο Σύνδεσμος Οι Φίλοι του Ελληνικού Νησιού και της Θάλασσας οργανώνει Διαγωνισμό Ζωγραφικής, με φετινό θέμα: «Ένα όνειρο που είδα».Τα παιδιά θα πρέπει να ζωγραφίσουν μόνα τους, χωρίς την βοήθεια ενηλίκων και χωρίς να αντιγράψουν σχέδια ή εικόνες από κάπου αλλού.
Το Σχολείο μας συμμετέχει με τρία έργα των μαθητών

 » (συνέχεια…)