Στον τέταρτο κύκλο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, με τους μαθητές της Δ΄ τάξης χρησιμοποίιήσαμε «την τέχνη ως εργαλείο μάθησης», στο πλαίσιο της θεματικής ενότητας «Δημιουργώ και Καινοτομώ». Η τέχνη φώτισε τη μαθησιακή διαδικασία και συνδέθηκε δημιουργικά με έννοιες από τον φυσικό κόσμο, τη γεωμετρία, τη φυσική και τη βιολογία. Οι μαθητές μέσα από βιωματικές δραστηριότητες, παρατήρηση και πειραματισμό με χρώματα και σχήματα, ήρθαν σε επαφή με βασικές αρχές του STEM (Science, Technology, Engineering, Mathematics) μέσα από την εικαστική έκφραση.
Καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς, η τέχνη λειτούργησε ως γέφυρα ανάμεσα στα γνωστικά αντικείμενα, ενισχύοντας τη δημιουργικότητα, την παρατηρητικότητα και τη φαντασία των παιδιών. Με απλές, αλλά ουσιαστικές δραστηριότητες, οι μαθητές ανέπτυξαν δεξιότητες συνεργασίας, πειραματισμού και κριτικής σκέψης, βιώνοντας τη γνώση με τρόπο ουσιαστικό και παιγνιώδη.