Στην τσέπη… χαρτζιλίκι!!

Τι είναι το χαρτζιλίκι; Πώς «κερδίζω» το χαρτζιλίκι μου; Ποιες ανάγκες καλύπτω με το χαρτζιλίκι μου και ποιες επιθυμίες ικανοποιώ; Πώς μπορώ να διαχειριστώ σωστά τα χρήματα μου; Αυτά ήταν μερικά από τα ερωτήματα που μας απασχόλησαν στον δεύτερο κύκλο των Εργαστηρίων δεξιοτήτων και ειδικότερα στη Θεματική ενότητα «Δημιουργώ και καινοτομώ-Δημιουργική σκέψη & Πρωτοβουλία».

Στόχοι των επιμέρους εργαστηρίων ήταν να εισάγουν τους μαθητές και τις μαθήτριες σε απλές οικονομικές έννοιες, τις οποίες συναντούν στην καθημερινότητά τους, να διακρίνουν τη διαφορά ανάμεσα στις έννοιες «χρειάζομαι» και «έχω ανάγκη», αλλά και να κατανοήσουν έννοιες όπως το εισόδημα, ξοδεύω με υπευθυνότητα και σχεδιάζω τον οικονομικό μου προϋπολογισμό.

Μεγάλο μέρος των Εργαστηρίων αφιερώθηκε σε συζητήσεις της ολομέλειας, σε αναφορά παραδειγμάτων από την καθημερινή ζωή των μαθητών και στη μελέτη περιπτώσεων, μέσα από τις οποίες όλοι οι μαθητές κατάφεραν να εκφράσουν τις ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες απόψεις τους σε θέματα διαχείρισης των οικονομικών και δανεισμού. Το τελευταίο Εργαστήριο έκρυβε μάλιστα και μια έκπληξη για τους μικρούς «οικονομολόγους», ένα επιτραπέζιο παιχνίδι που δημιουργήθηκε με τη δική τους συμβολή και κράτησε ζωηρό το ενδιαφέρον τους!

Οι μαθητές κατανόησαν τη διαφορά ανάμεσα στο “έχω ανάγκη” και στο “χρειάζομαι”, αλλά και αντιλήφθηκαν  πόσο σημαντικό είναι να κάνουν ένα προϋπολογισμό στα έξοδά τους και να ξοδεύουν τα χρήματά τους με σύνεση.

 

326443337 897210141723118 3401092610287703543 n 4

p05

Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση