Έχουν ήδη αναρτηθεί σε αυτό το Blog τα αποθετήρια με βιντεοσκοπημένα πειράματα των Φ.Ε. (Φυσικής, Χημείας, Βιολογίας, Γεωγραφίας). Μπορείτε να τα προσπελάσετε είτε από την δεξιά πλευρική στήλη του ιστολογίου είτε ευκολότερα και ανά διδακτικό αντικείμενο μέσα από τα πτυσσόμενα μενού (στο πάνω μέρος του ιστολογίου).
Τα αποθετήρια είναι δυναμικά και θα ανανεώνονται ανά τακτά χρονιά διαστήματα. Αυτό σημαίνει ότι αν θέλετε να έχετε την τελευταία έκδοση θα πρέπει να επισκέπτεστε το ιστολόγιο.
Μπορείτε να δείτε τα βίντεο των πειραμάτων είτε On line (στο YouTube) είτε να τα κατεβάσετε στον υπολογιστή σας ώστε να μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε στην τάξη ακόμη και όταν δεν έχετε σύνδεση στο διαδίκτυο. Σε περίπτωση που προτιμάτε να τα πάρετε στο “στικάκι” (φλασάκι) σας, μπορείτε να έρθετε στο ΠΕΚΕΣ για να σας τα δώσω (χρειάζεται να φέρετε φλασάκι και να προηγηθεί τηλεφωνική συνεννόηση μαζί μου).
Τα βιντεοσκοπημένα πειράματα Φυσικής που περιλαμβάνονται σε αυτήν την ιστοσελίδα προέρχονται από ποικίλες πηγές και είναι σε μορφή-Κωδικοποίηση MP4. Για κάθε πείραμα, αναφέρεται η πηγή, ο δημιουργός του και δίνεται σύνδεσμος (URL) στο YouTube όπου μπορείτε να δείτε το βίντεο αλλά και να το κατεβάσετε.
Η αξιολόγηση των πειραμάτων (από 1-5) είναι υποκειμενική και εκφράζει το πιθανό πρόσθετο διδακτικό όφελος που αυτό μπορεί να προσφέρει όταν χρησιμοποιηθεί στο μάθημα. Όμως επειδή ο καθένας μας μπορεί να το αξιοποιήσει με διαφορετικό τρόπο, το όφελος μπορεί να ποικίλει από χρήστη σε χρήστη.
Η αναφορά στην εκπαιδευτική βαθμίδα /τάξη δεν σημαίνει ότι το συγκεκριμένο πείραμα δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σε άλλες τάξεις. Απλά αναφέρεται η βαθμίδα /τάξη για την οποία κυρίως δημιουργήθηκε. Γα παράδειγμα το πείραμα της εξαναγκασμένης ταλάντωσης (συντονισμός) μπορεί να αφορά κυρίως την Γ Λυκείου αλλά μπορεί να αξιοποιηθεί και στην Γ Γυμνασίου όπου εξετάζεται η δυνατότητα των οργανισμών να ακούν ήχους διαφορετικής συχνότητας.
Όλα τα πειράματα είναι αριθμημένα ώστε να μπορούν να ταυτοποιηθούν είτε όταν κατέβουν από το διαδίκτυο (YouTuve) είτε όταν αποθηκευτούν σε «φλασάκι».
Εκτός της αναφοράς στη θεματική ενότητα, υπάρχουν και τα «σχόλια» τα οποία στοχεύουν να διευκολύνουν τον εκπαιδευτικοί στην αναζήτηση του κατάλληλου για αυτόν πειράματος.