ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Αγαπητοί μας γονείς,

Σας
ενημερώνουμε ότι σ
ύμφωνα  με σημερινή απόφαση του Υπουργείου
Παιδείας αύριο Τετάρτη,
2
6.1.2022,  δεν θα πραγματοποιηθεί
τηλεκπαίδευση στα
σχολεία που παραμένουν κλειστά εξ αιτίας της κακοκαιρίας, καθώς με απόφαση της
κυβέρνησης παρατείνεται η γενική αργία. 

Ευχόμαστε να είστε όλοι καλά και ασφαλείς!

Από το Νηπιαγωγείο