ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Αγαπητοί μας γονείς,
Σας
ενημερώνουμε ότι σύμφωνα με σημερινή απόφαση του Υπουργείου
Παιδείας αύριο Τετάρτη,
26.1.2022, δεν θα πραγματοποιηθεί
τηλεκπαίδευση στα σχολεία που παραμένουν κλειστά εξ αιτίας της κακοκαιρίας, καθώς με απόφαση της
κυβέρνησης παρατείνεται η γενική αργία.
Ευχόμαστε να είστε όλοι καλά και ασφαλείς!
Από το Νηπιαγωγείο