
Νοέμβρης ήτανε…
κι ήταν ο μήνας των φοιτητών…
της δικτατορίας και της δημοκρατίας…
της μνήμης…
των πορτρέτων…
της αγάπης και της χαράς!
της πολύχρωμης και αστραφτερής ειρήνης
Νοέμβρης ήτανε κι είχε τη δική του ιστορία…*
*για την έμπνευση: “Ο δρόμος είχε τη δική του ιστορία”
Μουσική Μάνος Λοΐζος-Στίχοι Κωστούλα Μητροπούλου (1974)

