Μαθαίνω να προγραμματίζω (Εισαγωγή στον προγραμματισμό)
Διαδραστικό εκπαιδευτικό παιχνίδι εκμάθησης διαδικαστικού προγραμματισμού. Το μαθησιακό αντικείμενο δίνει τη δυνατότητα στον χρήστη να δημιουργήσει αλγορίθμους, χρησιμοποιώντας πλακίδια εντολών.
Σκοπός του παιχνιδιού είναι να οδηγήσει τον χαρακτήρα του παιχνιδιού στη διαδρομή που επιλύει το πρόβλημα.
Οι μαθητές καλούνται να διερευνήσουν τη λειτουργία των βασικών δομών της ακολουθίας και επανάληψης. Συντάσσουν αλγορίθμους με στόχο την επίλυση ειδικά σχεδιασμένων προβλημάτων αυξανόμενης δυσκολίας. Χρησιμοποιούν τις εντολές: Προχώρησε μπροστά (μετακίνηση 1 πλακίδιο), στρίψε δεξιά, στρίψε αριστερά, επανάλαβε (ομάδα εντολών).