Μαθαίνω να προγραμματίζω (Εισαγωγή στον προγραμματισμό)
Γάτα και τυράκι: Εκπαιδευτικό παιχνίδι διερεύνησης με στόχο την εισαγωγή των μαθητών/μαθητριών στον σχεδιασμό και τη μοντελοποίηση λύσεων. Οι μαθητές/μαθήτριες εξοικειώνονται με τον βηματικό προγραμματισμό δίνοντας τις διαδοχικές εντολές μετακίνησης, με στόχο να ολοκληρώσουν επιτυχώς το παιχνίδι.
Χρησιμοποιήστε τις εντολές (ΜΠΡΟΣΤΑ, ΑΡΙΣΤΕΡΑ, ΔΕΞΙΑ) για να φτιάξετε ένα πρόγραμμα που θα εκτελέσει η γάτα για να φάει όλα τα τυράκια. Μπορείτε να εκτελείτε όσες εντολές θέλετε κάθε φορά. Η εντολή ΜΠΡΟΣΤΑ μετακινεί τη γάτα στην επόμενη κουκκίδα. Οι εντολές ΑΡΙΣΤΕΡΑ, ΔΕΞΙΑ μόνο στρίβουν τη γάτα και δεν την μετακινούν.