Toontastic 3D

Intro

 

Toontastic 3D: η εφαρμογή της Google για να δημιουργήσετε τα δικά σας κινούμενα σχέδια!
https://toontastic.withgoogle.com/
Οι ψηφιακές ιστορίες μπορούν να αποτελέσουν ένα ιδανικό εργαλείο για την κινητοποίηση των μαθητών γύρω από ένα γνωστικό αντικείμενο και την εμπλοκή τους περισσότερο με αυτό. Η δημιουργία δε ψηφιακών ιστοριών από τους ίδιους είναι μια διαδικασία που προάγει την δημιουργικότητα, την φαντασία και εξασκεί τις αφηγηματικές ικανότητες τους. Η εφαρμογή Toontastic 3D της Google, μετά από την τελευταία της αναβάθμιση, αποτελεί ένα εξαιρετικό εργαλεία με το οποίο οι μαθητές μπορούν να επιλέξουν ή να δημιουργήσουν τους δικούς τους χαρακτήρες animation, να σκηνοθετήσουν τη δική τους ιστορία προσθέτοντας τη φωνή τους και μουσική και τέλος, να μοιραστούν το αποτέλεσμα με τη μορφή βίντεο. Μπαίνοντας στην εφαρμογή επιλέγουμε το σύμβολο (+) για τη δημιουργία της δικής μας ιστορίας κινουμένων σχεδίων. Η εφαρμογή μας δίνει τη δυνατότητα να επιλέξουμε ανάμεσα από 3 σενάρια: σύντομη ιστορία (3 σκηνές), κλασσική ιστορία (5 σκηνές), επιστημονική εργασία (5 σκηνές). Για τις ανάγκες της παρουσίασης της εφαρμογής, επιλέγουμε να περιγράψουμε τη διαδικασία δημιουργίας μιας σύντομης ιστορίας τις σκηνές της οποία βλέπουμε μετά την επιλογής. Οι σκηνές αυτές είναι πλήρως παραμετροποιήσιμες και μπορούμε να προσθέσουμε ή να αφαιρέσουμε σκηνές ανάλογα με τις ανάγκες της ιστορίας μας. Στη συνέχεια, επιλέγοντας τη κάθε μια σκηνή, μπορούμε να επιλέξουμε το σκηνικό μας στο οποίο διαδραματίζεται η ιστορία αλλά και τους πρωταγωνιστές μας μέσα από μια μεγάλη ποικιλία 3D χαρακτήρων και να τους τοποθετήσουμε στο σκηνικό. Η εφαρμογή μας δίνει επιπλέον τη δυνατότητα να προσθέσουμε την φωτογραφία μας σε κάποιο χαρακτήρα ή να δημιουργήσουμε τον δικό μας, ζωγραφίζοντας τον.</p> Είμαστε έτοιμοι για να δημιουργήσουμε την ιστορία μας. Πατώντας το σύμβολο Play στο πάνω μέρος της οθόνης μας, αρχίζει η ηχογράφηση της σκηνής, Μπορούμε να κουνάμε ταυτόχρονα τους χαρακτήρες και να αλλάζουμε τη χροιά της φωνής μας για να προσδώσουμε ζωντάνια στην αφήγηση. Μπορούμε επίσης να προσθέσουμε και ανάλογα ηχητικά εφέ που να ταιριάζουν στην αφήγησή μας. Αφού κάνουμε το ίδιο και στις υπόλοιπες σκηνές, η ιστορία μας είναι έτοιμη να την εξάγουμε ως βίντεο στην βιβλιοθήκη της κινητής μας συσκευής. Οι δυνατότητες της εφαρμογής είναι πάρα πολλές και την καθιστούν ως ένα ιδιαίτερα διασκεδαστικό εργαλείο που μπορεί να ενταχθεί σε ένα μεγάλο εύρος γνωστικών πεδίων.

“Τzimanious” στην προστασία των προσωπικών δεδομένων μας στο διαδίκτυο

Παιχνίδι επαυξημένης πραγματικότητας για το πως τα παιδιά θα διαχειρίζονται τους εαυτούς τους και τις σχέσεις τους στον ψηφιακό κόσμο.

tzimanius

Υλικό για την ενημέρωση – ευαισθητοποίηση των παιδιών ως προς την προστασία των προσωπικών δεδομένων τους, δημιούργησε η Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα

Bydefault project

Σχετική εργασία: Η υλοποίηση του ψηφιακού εκπαιδευτικού παιχνιδιού
επαυξημένης πραγματικότητας Tzimanious σε mini edition στην
αγγλική γλώσσα, με θέμα την προστασία των προσωπικών δεδομένων και
τη διαδικτυακή ασφάλεια, αξιοποιώντας τα εργαλεία Vyond και iSpring

 

Επεξεργασία αρχείων (σε) pdf

Χρήσιμα εργαλεία για την επεξεργασία αρχείων pdf ή για τη μετατροπή τους

ilovepdf

Στον ιστότοπο www.ilovepdf.com/ μπορούμε να επεξεργαστούμε αρχεία pdf μετατρέποντάς τα σε άλλες μορφές, να ενοποιήσουμε πολλαπλά αρχεία ή να τα διαχωρίσουμε ανά σελίδες. Μπορούμε επίσης να συμπιέσουμε αρχεία pdf για την αποστολή τους με μικρότερο μέγεθος.

avepdf

Λειτουργικός ιστότοπος είναι και το avepdf.com/, που δίνει και τη δυνατότητα μετατροπής του pdf σε κλίμακα του γκρι (grayscale). Χρήσιμο εργαλείο είναι και η προστασία του pdf με κωδικό πρόσβασης.

 

Cyberkid – Στο διαδίκτυο με ασφάλεια… από τη Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος

Ο ιστότοπος www.cyberkid.gov.gr υποστηρίζεται από τη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος της Ελληνικής Αστυνομίας και προσφέρει ενημέρωση και διασκέδαση για μικρούς-μεγάλους μαθητές και γονείς!

Στόχος της δημιουργίας του CyberKid είναι η προβολή των θετικών πλευρών του διαδικτύου, όπως είναι η ανεύρεση χρήσιμων πληροφοριών και η ψυχαγωγία. Παράλληλος στόχος είναι η ενημέρωση για τους πιθανούς κινδύνους που κρύβονται. Οι γονείς μπορούν να επισκεφτούν το CyberKid μαζί με τα παιδιά τους, να διασκεδάσουν και να ενημερωθούν για το πώς μπορούν να πλοηγηθούν με ασφάλεια.

Ο ψηφιακός παιδότοπος περιλαμβάνει παιχνίδια σε ασφαλές περιβάλλον, χωρίς διαφημίσεις, για να  επιλέξουν τα παιδιά για να διασκεδάσουν!

cyberkid games

Παράλληλα, υπάρχει και διαθέσιμη εφαρμογή για συσκευές iOS, Android και Windows.

Ψηφιακοί πολίτες του μέλλοντος



Λήψη αρχείου

Παιχνίδι εικονικής πραγματικότητας από το cyberkid για μαθητές ηλικιών 13 – 18 ετών.

Η συγκεκριμένη υλοποίηση αποτελεί αποτέλεσμα της συνεργασίας της ομάδας Διεύθυνσης Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, με το Θεσμοθετημένο Εργαστήριο AETMA Lab  και του ΙΜΤ Μsc  του Τμήματος Πληροφορικής του Διεθνούς Πανεπιστημίου Ελλάδος με σκοπό την ανάπτυξη γνώσεων και δεξιοτήτων των μαθητών για την αναγνώριση και αντιμετώπιση παραβατικών συμπεριφορών στο Διαδίκτυο.

Μέσω WEB
Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος Ακαδημία Ψηφιακών Δεξιοτήτων (Web Version)

Λήψη εφαρμογής και εγκατάσταση σε Oculus Quest 2 Headset  Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος Ακαδημία Ψηφιακών Δεξιοτήτων (Oculus Application)

Οδηγίες Χρήσης και Εγκατάστασης σε Oculus Sidequest – Developer Mode Tutorial

 

 

 

CyberAlert από τη Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος της Ελληνικής Αστυνομίας

Το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη σε συνεργασία με την Ελληνική Αστυνομία και τη Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, στο πλαίσιο της πλατφόρμας των καινοτόμων δράσεων που έχει αναπτύξει για την επικοινωνία με το κοινό προχώρησε στη δημιουργία του ιστοτόπου www.cyberalert.gr μέσα από τον οποίο θα καταγράφονται άμεσα και εμπεριστατωμένα όλοι οι κίνδυνοι που μπορεί να αντιμετωπίσουν οι χρήστες του διαδικτύου κατά την πλοήγησή τους σε αυτό.

cyberalert

Στόχος είναι η προστασία των πολιτών από κινδύνους για τους οποίους απαιτείται ουσιαστική και γρήγορη ενημέρωση προκειμένου να γίνει εφικτή η πρόληψη του κυβερνοεγκλήματος και οι χρήστες να προστατευτούν σε προσωπικό επίπεδο.

Χρήσιμα βίντεο για παιδιά και ενήλικες, για όλα τα θέματα κυβερνοασφάλειας.

Στο διαδίκτυο δεν είναι όλα όπως φαίνονται. Ενημερώσου για το grooming.

Ξέρεις τί είναι το cyberbullying; Ενημερώσου! Μίλα! Σπάσε την αλυσίδα του εκφοβισμού!

 

 

Message from Ella Without Consent to Children’s Privacy via Sharenting

Σε πολλούς από εμάς αρέσει να μοιραζόμαστε εμπειρίες ψηφιακά. Εικόνες από διακοπές, οικογενειακές γιορτές, σχολικές εκδρομές ή εκδρομές το Σαββατοκύριακο, συναισθηματικές στιγμές που θέλουμε να μοιραστούμε με φίλους και οικογένεια. Μόλις τα δεδομένα μας δημοσιευτούν στο διαδίκτυο, είναι διαθέσιμα σε όλο τον κόσμο και χωρίς όρια!

Το κανάλι της Deutsche Telekom πραγματοποίησε έρευνα με στόχο να εξηγήσει τη σημασία του απορρήτου της έκθεσης των παιδιών. Με την καμπάνια «ShareWithCare», η Deutsche Telekom θέλει να ευαισθητοποιήσει για τον υπεύθυνο χειρισμό φωτογραφιών και δεδομένων. Η επικοινωνία ξεκινά με το καταπιεστικό deepfake σποτ «A Message from Ella». Χρησιμοποιεί το παράδειγμα μιας οικογένειας για να δείξει τις συνέπειες της κοινής χρήσης φωτογραφιών παιδιών στο Διαδίκτυο, κυρίως από τους γονείς. Ο όρος  Sharenting προέκυψε από την ένωση των λέξεων sharing + parents.

Η ταινία σκηνοθετεί και προβάλει ένα κοινωνικό πείραμα που πραγματοποιήθηκε με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης. Η εικόνα μιας 9χρονης ηθοποιού, που ονομάζεται «Ella», λειτούργησε ως βάση για την υπόθεση. Με τη βοήθεια της τελευταίας τεχνολογίας AI, δημιουργήθηκε ένα deepfake του κοριτσιού. Τα Deepfakes είναι βίντεο, εικόνες ή ακόμα και ήχοι που παράγονται τεχνητά από μηχανική εκμάθηση. Στο βίντεο μπορείτε να δείτε πώς η «ενήλικη Έλλα» στρέφεται στους έκπληκτους γονείς της. Στέλνει μια προειδοποίηση από το μέλλον και φέρνει αντιμέτωπη τη μητέρα και τον πατέρα με τις συνέπειες της κοινής χρήσης φωτογραφιών των παιδιών τους στο διαδίκτυο.

Ας είμαστε όλοι πιο προσεχτικοί σε όσα μοιραζόμαστε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης!

Saferinternet4kids – Τι είναι η Τεχνητή Νοημοσύνη

Δημιουργική Τεχνητή Νοημοσύνη (Generative AI) –
Υλικό από το saferinternet4kids.gr

Τι είναι η τεχνητή νοημοσύνη – Παρουσίαση

Σχέδιο Μαθήματος – Κατεβάστε το σχέδιο μαθήματος από εδώ.

Πόσο καλά σε γνωρίζουν οι αλγόριθμοι; – Παρουσίαση

Σχέδιο Μαθήματος – Κατεβάστε το σχέδιο μαθήματος από εδώ

Γιατί η τεχνητή νοημοσύνη κάνει λάθη;

Σχέδιο Μαθήματος – Κατεβάστε το σχέδιο μαθήματος από εδώ

 

Έμπνευση των σχεδίων μαθημάτων αποτέλεσε το εκπαιδευτικό υλικό του Common Sense για την τεχνητή νοημοσύνη που θα βρείτε εδώ

Girls go circular

Ψηφιακές και επιχειρηματικές δεξιότητες για την κυκλική οικονομία

Το έργο Girls Go Circular σκοπεύει να παράσχει έως το 2027 σε 40.000 μαθήτριες ηλικίας 14-19 ετών ψηφιακές και επιχειρηματικές δεξιότητες μέσω ενός διαδικτυακού εκπαιδευτικού προγράμματος σχετικά με την κυκλική οικονομία.

girlsgocircular2

Γεφυρώνοντας το ψηφιακό χάσμα μεταξύ των φύλων

Σύμφωνα με τον πίνακα αποτελεσμάτων Γυναίκες στην Ψηφιακή Εποχή 2021 της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, οι γυναίκες αντιπροσωπεύουν μόνο το 41% των αποφοίτων σπουδών STEM (Φυσικών Επιστημών, Τεχνολογίας, Μηχανικής και Μαθηματικών) και το 19% των ειδικών ICT (Τεχνολογία Πληροφοριών και Επικοινωνιών). Η αύξηση του αριθμού των γυναικών που εισέρχονται στην αγορά ψηφιακών δεξιοτήτων θα εξασφάλιζε επιπλέον 16 δισ. ευρώ στην ευρωπαϊκή οικονομία.

Σύμφωνα με έρευνες, μια πιο ισόρροπη εκπροσώπηση των φύλων σε ηγετικές θέσεις όχι μόνο αυξάνει την κερδοφορία αλλά βελτιώνει την ικανότητα επίλυσης προβλημάτων και άλλους δείκτες ομαδικής απόδοσης. Υπό τον συντονισμό του EIT RawMaterials, το έργο Girls Go Circular συμβάλει, στον βαθμό που του αναλογεί, στη μείωση του χάσματος μεταξύ των φύλων βοηθώντας κορίτσια ηλικίας 14-19 ετών στη Ευρώπη να αναπτύξουν τις ψηφιακές και επιχειρηματικές τους δεξιότητες ενώ αποκτούν γνώσεις σχετικά με την κυκλική οικονομία.

Το online εκπαιδευτικό έργο, που αναπτύχθηκε στο πλαίσιο του έργου «Circular Learning Space», παρέχει στους εκπαιδευόμενους τη δυνατότητα να επιλέξουν ανάμεσα σε διαφορετικές εκπαιδευτικές ενότητες αντικείμενα όπως ηλεκτρονικά απόβλητα, κλιματική αλλαγή, τροφή, ή ρομποτική. Οι ενότητες αυτές βασίζονται σε μια εκπαιδευτική προσέγγιση της μάθησης μέσω πρακτικής εφαρμογής μεταδίδοντας γνώσεις και δεξιότητες μέσω μιας διαδραστικής δομής στη βάση δοκιμασιών.

girlsgocircular1

Girls Go Circular: Βιβλίο διδασκόντων