Από τον σπόρο στο φυτό – Μια Πρωτομαγιάτικη εμπειρία
Οι μαθητές/τριες της Α΄ και της Γ΄ τάξης υποδέχτηκαν την Πρωτομαγιά με μια όμορφη, βιωματική δραστηριότητα: τη μεταφύτευση των φυτών που είχαν καλλιεργήσει σε μικρά γλαστράκια. Παρακολούθησαν προσεκτικά κάθε στάδιο της διαδικασίας και μπόρεσαν να διαπιστώσουν πόσο έχουν εξελιχθεί τα φυτά τους από τη στιγμή της σποράς μέχρι σήμερα. Μέσα από αυτή την εμπειρία ήρθαν πιο κοντά στη φύση, γνώρισαν στην πράξη τον κύκλο ζωής των φυτών και έστειλαν τις δικές τους ευχές για μια χαρούμενη Πρωτομαγιά!
Πρωτομαγιά … μια ξεχωριστή μέρα της άνοιξης. Τα πρωτάκια γνώρισαν τα έθιμα της ημέρας, όπως το μαγιάτικο στεφάνι, και συζητήσαμε τι γιορτάζουμε: την ομορφιά της φύσης, τα λουλούδια και τον ερχομό της άνοιξης.Αναφερθήκαμε και στους εργαζόμενους που έχασαν τη ζωή τους διεκδικώντας καλύτερες συνθήκες εργασίας και πώς τους τιμούμε με την απεργία. Συζητήσαμε για το αίτημά τους: 8 ώρες εργασία, 8 ώρες ανάπαυση και μόρφωση και 8 ώρες ύπνο.
Στα Μαθηματικά εξασκηθήκαμε στις προσθέσεις με τη βοήθεια του 5, κάνοντας πολλές ασκήσεις και εξασκώντας το μυαλό μας στους γρήγορους υπολογισμούς.
Στη Γλώσσα μάθαμε τι είναι τα ρήματα, πώς να τα ξεχωρίζουμε μέσα σε μια πρόταση και πώς να τα κλίνουμε σε όλα τα πρόσωπα.
Εργασίες για το σπίτι
📖 Ανάγνωση:
Σελ. 39, «Το πετροκάραβο»
📄 Από τη φωτοτυπία:
Διαβάζω προσεκτικά τον κανόνα για τα ρήματα, μαθαίνω να βάζω τα ρήματα σε όλα τα πρόσωπα και συμπληρώνω τις ασκήσεις.
✏️ Αντιγραφή:
Αντιγράφω 2 φορές το ρήμα «εγώ παίζω» σε όλα τα πρόσωπα.
➕ Μαθηματικά:
Διαβάζω και μαθαίνω όσα κολλήσαμε στο τετράδιο για τους τρόπους μέτρησης ανά ομάδες (ανά 2, ανά 5, ανά 10, ανά 20 κτλ. μέχρι το 100) και συμπληρώνω τις ασκήσεις στη φωτοτυπία.
Καλή Πρωτομαγιά σε όλους! 🌸




