Δευτέρα, 20 Απριλίου
Επιστροφή στο σχολείο μετά τις πασχαλινές διακοπές 🌸
Ξεκούραστοι επιστρέψαμε στο σχολείο μας μετά τις πασχαλινές διακοπές! Ξεκινήσαμε τη μέρα μας συζητώντας για το πώς περάσαμε, μοιραστήκαμε στιγμές από τις διακοπές μας και θυμηθήκαμε όσα μας έκαναν χαρούμενους.
Στο μάθημα της Γλώσσας ξεκινήσαμε ένα καινούργιο, ενδιαφέρον κεφάλαιο με τίτλο «Καράβια» και μελετήσαμε το μάθημα «Ένα γράμμα για την Ιωάννα». Διαβάσαμε το κείμενο και μάθαμε πότε τονίζονται οι λέξεις «πού», «πώς».
Στα Μαθηματικά συνεχίσαμε με επαναληπτικές ασκήσεις και προβλήματα, κάνοντας εξάσκηση όσα έχουμε μάθει μέχρι τώρα.
🏡 Εργασίες για το σπίτι
📘 Γλώσσα:
- Ανάγνωση: Σελίδα 32, από την αρχή έως «….τα ζώα ζουν ελεύθερα».
- Αντιγραφή – Ορθογραφία:
- Γράφω 4 φορές τον τίτλο του κειμένου.
- Γράφω 4 φορές την υπογραμμισμένη (με κίτρινο) πρόταση.
- Γράφω τις παραπάνω προτάσεις μία φορά με κεφαλαία γράμματα.
🔢 Μαθηματικά:
- Λύνω τις ασκήσεις στο τετράδιο.

