Τρίτη, 21 Απριλίου
Με αφορμή την ενότητα «Ένα γράμμα για την Ιωάννα» στο μάθημα της Γλώσσας, μιλήσαμε για τα γράμματα και τη σημασία της επικοινωνίας μέσω αυτών. Μιλήσαμε για τα Ελληνικά Ταχυδρομεία και συζητήσαμε για τον τρόπο αποστολής μιας επιστολής, από τη συμπλήρωση του φακέλου μέχρι την παράδοσή της.
Στο πλαίσιο αυτό, ετοιμάσαμε τα ερωτηματολόγια για τη συμμετοχή μας στον 15ο Μαραθώνιο Ανάγνωσης του εκδοτικού οίκου ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ. Αφού ολοκληρώσαμε την προετοιμασία τους, επισκεφθήκαμε το κατάστημα της κ. Κατερίνας Τζογάνη, το οποίο λειτουργεί και ως ταχυδρομικός σταθμός, για να τα αποστείλουμε.
Κατά τη διάρκεια της επίσκεψής μας, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά τη διαδικασία αποστολής και να μάθουν περισσότερα για τον τρόπο λειτουργίας του ταχυδρομείου, μέσα από τις εξηγήσεις που τους δόθηκαν.
Ήταν μια όμορφη και βιωματική εμπειρία που συνέδεσε τη μάθηση με την καθημερινή ζωή!
Τρίτη, 21 Απριλίου
Στο μάθημα της Γλώσσας ασχοληθήκαμε με τον τρόπο που γράφουμε ένα γράμμα. Συζητήσαμε για τα βασικά του μέρη. Μιλήσαμε για τον αποστολέα, τον παραλήπτη και τα γραμματόσημα. Με αφορμή αυτό, ετοιμάσαμε και τον φάκελό μας για τον Μαραθώνιο Ανάγνωσης του εκδοτικού οίκου ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ.
Στα Μαθηματικά εξασκηθήκαμε στην επίλυση προβλημάτων και δουλέψαμε ασκήσεις στον πίνακα, ενισχύοντας την κατανόησή μας.
📚 Εργασίες για το σπίτι
Γλώσσα:
- Ανάγνωση: «Το γράμμα», σελίδα 32 (βιβλίο εργασιών).
- Αντιγραφή και ορθογραφία: Τις προτάσεις της άσκησης 6 (σελίδα 33). Να γραφτούν 3 φορές προσεκτικά και 1 φορά με κεφαλαία γράμματα.
- Να γράψετε 2 ερωτήσεις χρησιμοποιώντας τις λέξεις «που» και «πως».
- Συμπληρώνω τη φωτοτυπία και μαθαίνω τον κανόνα για το «που» και το «πως».
Μαθηματικά:
- Να συμπληρωθεί η φωτοτυπία.
Καλή μελέτη!



