Μεγάλοι φόβοι!

Τι κοινό έχουν το ύποπτο εμπόριο ασθενειών, η αμφίβολη πολιτική υγείας και ο φόβος για τους Ιlluminati; Μάθετε ή καλύτερα δείτε σε μία διαφορετική ανάγνωση διάδρασης το πλήρες άρθρο “Η νεύρωση για τη γρίπη καθρέφτης της κοινωνίας” σε μορφή παρουσίασης του Denis Duclos (ανθρωπολόγου, διευθυντή ερευνών στο Εθνικό Κέντρο Επιστημονικής Ερευνας – CNRS). Μεταξύ άλλων, έχει ασχοληθεί με το ζήτημα των «μεγάλων φόβων» των κοινωνιών [από την ελληνική Le Monde diplomatique, Κυριακάτικη 27/09/09].
Περισσότερα άρθρα της Monde diplomatique στα Ελληνικά.

Και για να μην ξεχνιόμαστε, δείτε το ως ιδέα για ένα επίκαιρο project!

Το θέλετε μήπως για την LMS πλατφόρμα σας; Ιδού σε SCORM 1.2 μορφή.

HOME

Ο κύκλος του νερούΖούμε σε ιδιαίτερους καιρούς! Οι επιστήμονες μας λένε ότι έχουμε 10 έτη για να αλλάξουμε τον τρόπο που ζούμε, να αποτρέψουμε τη μείωση των φυσικών πόρων και την καταστροφική εξέλιξη του γήινου κλίματος. Το στοίχημα είναι υψηλό για εμάς και τα παιδιά μας. Ο καθένας πρέπει να συμμετέχει στην προσπάθεια, και το ντοκιμαντέρ ΗΟΜΕ του Yann Arthus-Bertrand (φωτογράφο του “La Grande Terre“) δημιουργήθηκε για να δώσει ένα μήνυμα κινητοποίησης σε κάθε άνθρωπο. Για αυτόν το λόγο, το ΗΟΜΕ πρέπει να είναι ελεύθερο. Το EuropaCorp, ο διανομέας, δεσμεύτηκε επίσης να μην πραγματοποιήσει οποιοδήποτε κέρδος επειδή το ΗΟΜΕ είναι μια μη κερδοσκοπική ταινία. Το ΗΟΜΕ έχει γίνει για σας: μοιραστείτε το! Και πράξτε αναλόγως για τον πλανήτη. Δείτε το με τους μαθητές σας – θα χρειαστούν 2-3 διδακτικές ώρες (διάρκεια ταινίας: 93 λεπτά) και γιατί όχι κάντε ένα project με αφορμή αυτό! Συνδυάστε κάποιες πληροφορίες που μπορείτε να βρείτε στον κύκλο του νερού (περίληψη και διάγραμμα)
Επίσης, δείτε το βίντεο “Νερό και κλιματολογικές αλλαγές” (περισσότερα…)

Scientist Video Awards (& engage09)

Μπορούν τα βίντεο να διαδραματίσουν κάποιο θετικό ρόλο στη διαδικασία της μάθησης με ενεργό συμμετοχή των μαθητών; Για πάρτε μία ιδέα από ένα διαγωνισμό στην Αμερική και επιλέξτε το “Synaptic Cleft” επιλογή των κριτών στην κατηγορία ατομικών συμμετοχών, με θέμα τους νευροδιαβιβαστές. Επίσης, για σκεφτείτε μήπως τα κινητά των μαθητών μπορούν να παράγουν κάτι αντίστοιχο (σε ελληνική έκδοση ίσως) καθότι είναι σχεδόν τελευταίας τεχνολογίας…
Για δείτε κι αυτό, προϊόν του Articulate (Engage 09, βλ. παρακάτω :), δημοσιευμένο σε html μορφή… Αξίζει να το δοκιμάσετε!

Τεστ επανάληψης στα εργαλεία :-)

Μετά από 15 ημέρες στον αέρα για το συγκεκριμένο διαγωνισμό στα Ελληνικά, διευκρινίζεται ότι στην γκαλερί του δικτυακού τόπου υπάρχουν κάποια τεχνικά προβλήματα και δεν απεικονίζεται ο πλήρης αριθμός των συμμετοχών, οπότε μην ανησυχείτε αν δεν εμφανίζεται (προς το παρόν) το έργο σας.

Για τους υπολοίπους (που το σκέφτεστε ακόμη) ας κάνουμε ένα μικρό “τεστ” για να δούμε αν έχετε διαβάσει πρότερες ανακοινώσεις και γενικώς τι εργαλεία μπορείτε να χρησιμοποήσετε έστω και την ύστατη στιγμή. Άλλωστε υπολείπονται 30 ημέρες έως τη λήξη του διαγωνισμού…

Στην παρακάτω (χτεσινή) ανακοίνωση υπάρχει σύνδεσμος για τη σουίτα Articulate(zip αρχείο 82ΜΒ). Με τα αυτά τα elearning εργαλεία, τα οποία μπορείτε να δοκιμάσετε για ένα μήνα, μπορείτε γρήγορα και εύκολα να δημιουργήσετε ενότητες μαθημάτων, παρουσιάσεις, κουίζ, και έρευνες.

Ένα άλλο εύχρηστο πρόγραμμα είναι το eXe το οποίο είναι μια ελεύθερα διαθέσιμη ανοικτή εφαρμογή δημιουργίας πηγών για να βοηθηθείτε στην έκδοση περιεχομένου Ιστού χωρίς την ανάγκη να είστε έμπειροι στη γνώση HTML ή XML. Οι πηγές στο eXe μπορούν να εξαχθούν σε IMS Content Package, SCORM 1.2, ή IMS Common Cartridge πρότυπα (κοινώς λέγε με Moodle) ή ως απλές ανεξάρτητες ιστοσελίδες.

Επίσης για την πλήρη ανασκόπηση στα εργαλεία επαναφέρω στο προσκήνιο παλαιότερη ανακοίνωση για να “τσεκάρω” αν αυτά που γράφω τα διαβάζετε!

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση