Scientist Video Awards (& engage09)

Μπορούν τα βίντεο να διαδραματίσουν κάποιο θετικό ρόλο στη διαδικασία της μάθησης με ενεργό συμμετοχή των μαθητών; Για πάρτε μία ιδέα από ένα διαγωνισμό στην Αμερική και επιλέξτε το “Synaptic Cleft” επιλογή των κριτών στην κατηγορία ατομικών συμμετοχών, με θέμα τους νευροδιαβιβαστές. Επίσης, για σκεφτείτε μήπως τα κινητά των μαθητών μπορούν να παράγουν κάτι αντίστοιχο (σε ελληνική έκδοση ίσως) καθότι είναι σχεδόν τελευταίας τεχνολογίας…
Για δείτε κι αυτό, προϊόν του Articulate (Engage 09, βλ. παρακάτω :), δημοσιευμένο σε html μορφή… Αξίζει να το δοκιμάσετε!

Αφήστε μια απάντηση