Οκτώβριος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

RSS Εορτολόγιο

Kατηγορίες

Θα το αγνοήσετε;

Free Video to JPG Converter: Μετατροπή βίντεο σε εικόνες

Ένα νέο και πολύ πρακτικό πρόγραμμα μας βοηθά να “ξεκλέβουμε” στιγμιότυπα από βίντεο -χωρίς τα εκνευριστικό pause και screenshot που δεν έχουν πάντα το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Πρόκειται για το Free Video to JPG Converter ένα πρόγραμμα εύκολο στη χρήση που λειτουργεί ως εξής.

  • Αρχικά επιλέγουμε το βίντεο ή το αρχείο που θέλουμε να μετατρέψουμε σε εικόνες,
  • Έπειτα, με άμεσο ή έμμεσο τρόπο, επιλέγουμε τα frames που θέλουμε να καταγράψουμε. Συγκεκριμένα:
    • κάθε x δευτερόλεπτα,
    • κάθε x frames ή
    • x frames (συνολικά) από όλη τη διάρκεια του βίντεο.
  • Τέλος πατάμε “convert” και οι εικόνες είναι έτοιμες για αποθήκευση στον υπολογιστή μας.

videotojpeg

To Free Video to JPG Converter διατίθεται δωρεάν στους χρήστες Windows εδώ.

Οδηγός χρήσης εδώ.

 

Πηγή: iefimerida

FunTwoThree.com: Δραστηριότητες για online παιχνίδι και μάθηση

Οι δραστηριότητες του ιστότοπου είναι σχεδιασμένες για παιδιά προσχολικής ηλικίας και πρώτων τάξεων του δημοτικού.

fun23Το FunTwoThree.com ξεκινάει το ταξίδι του και προσκαλεί γονείς και παιδιά στον πιο ασφαλή προορισμό για παιχνίδι και μάθηση! Με ποιοτικό περιεχόμενο που έχει ήδη προσαρμοστεί σε Ελληνικά και Αγγλικά, το FunTwoThree.com, το μοναδικό site του είδους του στην Ελλάδα, προσφέρει την ευκαιρία σε γονείς και παιδιά να ανακαλύψουν ένα νέο, απολαυστικό τρόπο δημιουργικής απασχόλησης.

Στο FunTwoThree.com υπάρχουν:

•Περισσότερες από 1000 δραστηριότητες, σχεδιασμένες αποκλειστικά για παιδιά προσχολικής ηλικίας και πρώτων τάξεων του δημοτικού, με τη συνεργασία  εκπαιδευτικών, καλλιτεχνών και τεχνικών.
•Μια ευρεία γκάμα από εκπαιδευτικά παιχνίδια, εκτυπώσιμα, εικαστικές εφαρμογές, βίντεο, τραγούδια, ιστορίες, φωτογραφίες, καθώς και ένα εικονογραφημένο λεξικό, μια ψηφιακή βιβλιοθήκη και ένα 24ωρο ραδιόφωνο κλασσικής μουσικής.
•Σελίδες αφιερωμένες στους γονείς με χρήσιμες ιδέες και εφαρμογές.
•Ένας διασκεδαστικός τρόπος για την εκμάθηση εκατοντάδων λέξεων στα Αγγλικά.

Το FunTwoThree.com συνεργάζεται με φορείς όπως το WWF, η ΜΟm και το Vancouver Film School, Εκδoτικούς Οίκους από την Ελλάδα και το εξωτερικό και πολλούς ακόμη καταξιωμένους Δημιουργούς και παρόχους περιεχομένου.

Η πλοήγηση στο FunTwoThree.com είναι πολύ εύκολη, καθώς βασίζεται σε εικόνες-σύμβολα που διευκολύνουν τους μικρούς επισκέπτες που δεν ξέρουν να διαβάζουν. Κάθε σελίδα προσφέρει φωνητικές οδηγίες, ενώ τα βίντεο περιλαμβάνουν υπότιτλους στην ίδια γλώσσα για τα παιδιά με ειδικές ανάγκες.
Για την προσφορά υψηλού επιπέδου εκπαιδευτικών και ψυχαγωγικών υπηρεσιών το FunTwoThree.com βασίζεται στις συνδρομές των μελών του (24€ για την ετήσια συνδρομή, 6€ για τη μηνιαία). Οι χρήστες που επιλέγουν μια συνδρομή εξασφαλίζουν πρόσβαση σε:
•διπλάσιο περιεχόμενο σε σχέση με τους απλούς χρήστες,
•ένα περιβάλλον χωρίς διαφημίσεις,
•αποκλειστικές εφαρμογές και λειτουργίες (όπως η ηχογράφηση βιβλίων και η δυνατότητα δημιουργίας εικονικών εκθέσεων τέχνης).

Αξίζει να αναφερθεί ότι το FunTwoThree.com αποτελεί μια αμιγώς ελληνική πρωτοβουλία. Επίσης, σύντομα θα είναι διαθέσιμες και οι πρώτες εφαρμογές του FunTwoThree.com για tablets καθώς και μια σειρά από εκπαιδευτικές εκδόσεις (βιβλία, cd κλπ).

 

Πηγή: Καθημερινή

Padlet: Διαδικτυακό εργαλείο online συνεργασίας, διατύπωσης σκέψεων, δημιουργίας καταλόγων…

Το Padlet αποτελεί τη συνέχιση του wallwisher. Είναι μια διαδικτυακή εφαρμογή που παρέχεται δωρεάν, δίνει τη δυνατότητα να σημειώνουμε τις εργασίες που θέλουμε να κάνουμε (to do lists), επιτρέπει στους ανθρώπους να εκφράσουν, εύκολα και γρήγορα, τις σκέψεις τους σχετικά με ένα κοινό θέμα, υποστηρίζει συνεργατικές δραστηριότητες μαθητών/ εκπαιδευτικών/ ομάδων…. Λειτουργεί σαν ένα ηλεκτρονικό φύλλο χαρτί, όπου οι άνθρωποι μπορούν να βάλουν οποιοδήποτε περιεχόμενο (π.χ. εικόνες, βίντεο, έγγραφα, κείμενα) οπουδήποτε στη σελίδα (τοίχο την ονόμαζε παλαιότερα (wall-wisher)), μαζί με οποιονδήποτε, από οποιαδήποτε συσκευή. Οι σελίδες που δημιουργούμε μπορεί να είναι ιδιωτικές (πρόσβαση μόνο ο δημιουργός και όσους έχει προσθέσει με βάση email), προστατευμένες με κωδικό, τελείως δημόσιες, ενώ μπορούμε να τις εξάγουμε σε διάφορες μορφές (pdf, xls, csv). Οι χρήστες μπορούν να έχουν δικαιώματα view, writer, moderate, administer.

Το padlet (όταν ήταν wallwisher) το χρησιμοποιούσα για ~3 χρόνια (μέχρι τέλος του 2011). Την περίοδο εκείνη είχε γίνει λίγο αργό ενώ παρουσίαζε «κολλήματα». Έτσι το εγκατέλειψα. Τους τελευταίους μήνες άρχισα να το χρησιμοποιώ ξανά. Έχει αλλάξει την ονομασία του σε padlet, κράτησε, όμως, όλες τις σελίδες (τοίχους) που είχα δημιουργήσει στο wallwisher ενώ, μέχρι στιγμής τουλάχιστον, δεν μου έχει δημιουργήσει κανένα πρόβλημα. Είναι μια απλή αλλά ισχυρή εφαρμογή.

Περισσότερες πληροφορίες για τις χρήσεις που μπορεί να έχει έχουν αναφερθεί εδώ.

Οι δυνατότητες του padlet αναφέρονται και στον επίσημο χώρο της εφαρμογής εδώ.

Βίντεο εισαγωγής:

Περιβάλλοντα Logo like οπτικού προγραμματισμού με πλακίδια: Scratch/ Scratch2/ ΒΥΟΒ/ Snap!

Τα τελευταία χρόνια στο πιλοτικό Δημοτικό, στο πιλοτικό Γυμνάσιο αλλά και στο τυπικό Γυμνάσιο χρησιμοποιούνται, για την ενότητα του προγραμματισμού, τα περιβάλλοντα Scratch & BYOB. Τα περιβάλλοντα αυτά αποτελούν σύγχρονες γλώσσες προγραμματισμού που διανέμονται δωρεάν -σε αντίθεση με το περιβάλλον προγραμματισμού MicroWorlds Pro  που αναφέρεται στο βιβλίο Πληροφορικής του τυπικού Γυμνασίου το οποίο οι μαθητές δεν μπορούν, νόμιμα και δωρεάν, να το εγκαταστήσουν και να το χρησιμοποιήσουν στο σπίτι τους.

To Scratch είναι ελεύθερο λογισμικό, δημιουργήθηκε από το MIT Media Lab, Massachusetts και οι εφαρμογές του (τα προγράμματα που δημιουργούμε στο περιβάλλον αυτό) μπορούν εύκολα να αναρτηθούν και να «παίζουν» στον Παγκόσμιο Ιστό. Το Scratch, στις αρχικές του εκδόσεις, δεν υποστήριζε διαδικασίες (και επομένως δεν κάλυπτε το ΑΠΣ του σχολείου).

Το Scratch 2.0 αποτελεί την νέα εμπλουτισμένη διαδικτυακή έκδοση για δημιουργία έργων με υποστήριξη διαδικασιών. Υπάρχει, μέχρι στιγμής, μόνο η διαδικτυακή της εκδοχή. Δεν μπορεί να εγκατασταθεί σε προσωπικούς υπολογιστές.

Το ΒΥΟΒ είναι, επίσης, ελεύθερο λογισμικό, δημιουργήθηκε από το University of California, Berkeley και βασίστηκε πάνω στο Scratch. To BYOB υποστηρίζει διαδικασίες.

Tο Snap! αποτελεί τη διαδικτυακή online εκδοχή του ΒΥΟΒ, για δημιουργία και αποθήκευση έργων και στο διαδίκτυο.
Σημ.: τα προγράμματα που είναι γραμμένα σε Scratch (*.sb) «ανοίγουν» μέσα από το ΒΥΟΒ και στη συνέχεια, αν θέλουμε, μπορούμε να τα αποθηκεύσουμε σε μορφή *.ypr (BYOB).

Στο παρακάτω symbaloo (εργαλείο οργάνωσης ιστοσελίδων) έχουν συγκεντρωθεί/ επιλεγεί ιστοσελίδες σχετικές τα παραπάνω περιβάλλοντα: εγχειρίδια, σενάρια, απόψεις, δημιουργία εκτελέσιμων αρχείων από scratch, scratch & second life, opensim, NXΤ, βιντεομαθήματα σε Scratch & Scratch2…

Αν έχετε να προτείνετε και άλλες ιστοσελίδες μπορείτε να τις στείλετε για να συμπεριληφθούν.

SymbalooScratch_BYOB1

Symbaloo: Εργαλείο διαχείρισης σελιδοδεικτών με οπτικοποιημένο τρόπο οργάνωσης

To Symbaloo μας δίνει τη δυνατότητα δημιουργίας οπτικών επιφανειών/ διεπαφών (webmix) που μας βοηθούν να οργανώσουμε σε κατηγορίες τις ιστοσελίδες που χρησιμοποιούμε. Με τον τρόπο αυτό μπορούμε να περιηγηθούμε  στο διαδίκτυο, εύκολα και γρήγορα, πατώντας πάνω σε εικονίδια/κουμπιά/πλακίδια που αντιστοιχούν σε ιστοσελίδες.

Ο οπτικός αυτός τρόπος πλοήγησης μας βοηθά να αποφεύγουμε τα λάθη πληκτρολόγησης,  να οργανώνουμε τους δικτυακούς μας τόπους, να έχουμε πρόσβαση στους συνδέσμους αυτούς από οπουδήποτε χρησιμοποιώντας διαδικτυακές επιφάνειες εργασίας.

Μπορούμε να δημιουργήσουμε πολλές επιφάνεις/γραφικές διεπαφές (webmix) για την οργάνωση (αυνάθροιση) των ιστοσελίδων μας. Το μικρότερο webmix περιλαμβάνει 52 θέσεις για εικονίδια/κουμπιά/πλακίδια (6*6+4*4). Μπορούμε, όμως, και να το μεγαλώσουμε (Options –> Change the webmix size)

Αρκετά εύχρηστος είναι ο οπτικοποιημένος τρόπος οργάνωσής του.

Στα θετικά του symbaloo είναι:

  • Η υποστήριξή του από τους πλέον δημοφιλείς φυλλομετρητές (ΙΕ, Chrome, Firefox, Opera, Safari)
  • Η πολύ εύκολη αποθήκευση ιστοσελίδων
  • Η χρήση λογότυπων από δημοφιλείς δικτυακούς τόπους -που εμφανίζονται όταν αποθηκεύουμε μια ιστοσελίδα
  • Η ευχάριστη εμφάνιση των εικονιδίων/κουμπιών είτε αυτών που προτείνονται κατά την αποθήκευση της ιστοσελίδας στο webmix είτε αυτών που εμείς επιλέγουμε ως εικονίδια για τις ιστοσελίδες μας
  • Η εύκολη μεταφορά των συνδέσων σε διαφορετικά symbaloo/webmixes (drag and drop)
  • Η δυνατότητα ενσωμάτωσης, των webmixes που δημιουργούμε, σε ιστολόγια, σε ιστοσελίδες, σε Συστήματα Διαχείρισης Ηλεκτρονικών Τάξεων -όπως το Moodle
  • Η δυνατότητα χρήσης χρωματικού κώδικα στα εικονίδια που χρησιμοποιούμε
  • Η δυνατότητα προσαρμογής της “ταπετσαρίας”
  • Η δυνατότητα τοποθέτησης των εικονιδίων/κουμπιών στα σημεία που επιλέγουμε πάνω στην οπτική επιφάνεια

Στα αρνητικά του symbaloo είναι:

  • Η μη χρήση συνδέσμων για την περιγραφή των ιστοσελίδων που αποθηκεύουμε στην οπτική μας επιφάνεια
  • Ο περιορισμός της λεκτικής περιγραφής των ιστοσελίδων στους ~30 χαρακτήρες
  • Η μη δυνατότητα γραφής/ανάγνωσης σχολίων για τις ιστοσελίδες
  • Ο μη εύκολος εντοπισμός των νέων συνδέσμων στο webmix
  • Η μη αυτόματη ενημέρωση των νέων ιστοσελίδων που προσθέτουμε στο webmix. Χρειάζεται να το ξανακάνουμε διαμοιρασμό (share)
  • Η μη καλή συμπεριφορά στο διαμοιρασμό σελίδων του που έχουν όνομα στα ελληνικά. Προτιμήστε ονόματα με λατινικούς χαρακτήρες
  • Η μη δυνατότητα εύκολης αντιγραφής των συνδέσων σε διαφορετικά symbaloo/webmixes (δεξί κλικ–> copy link address, μεταφορά στη νέα γραφική διεπαφή, create a tile…)

Εισαγωγικά βίντεο:

 

«Φαίνεσθαι» και «Είναι»

Μέρος B.

Αυτό που ακούμε, π.χ.  στον υπολογιστή, στο ραδιόφωνο,  είναι πραγματικό ή προϊόν επεξεργασίας;

Η συντακτική ομάδα του εργαστηρίου Πληροφορικής δημιούργησε ένα βίντεο με προτάσεις αυθεντικές και προτάσεις επεξεργασμένες. Στις δύο τελευταίες προτάσεις, και  ειδικότερα στην τελευταία, είναι φανερό ποια από τις δύο είναι προϊόν επεξεργασίας.

Στόχος της εργασίας των μαθητών είναι η ενημέρωση σχετικά με την ευκολία με την οποία μπορούν να δημιουργηθούν προτάσεις οι οποίες δεν έχουν ποτέ ειπωθεί.

 

 

«Μαθήματα» Τιγκρίνια

Eργασία στο πλαίσιο του μαθήματος της Πληροφορικής. Μαθητές «παρουσιάζουν» τις μητρικές τους γλώσσες χρησιμοποιώντας προγράμματα του εργαστηρίου της σχολικής μονάδας.   Ο Στέφανος δημιούργησε το παρακάτω βίντεο για να μας παρουσιάσει τα Tigrinya/ Τιγκρίνια ( Eritrea/Ερυθραία) …

Έγινε χρήση των προγραμμάτων παρουσίασης (ms power point), ήχου (audacity) και βίντεο (windows live movie maker).

Συγκεκριμένα:

Αρχικά χρησιμοποιήθηκε το πρόγραμμα παρουσιάσεων ms power point, για να γραφθούν οι αριθμοί/ λέξεις/ φράσεις. Οι σελίδες του αρχείου εκτυπώθηκαν και πάνω σε αυτές γράφθηκαν με το χέρι οι μεταφράσεις τους  καθώς και ο τρόπος  με τον οποίο προφέρονται  στα Τιγκρίνια. Οι σελίδες σαρώθηκαν και μετατράπηκαν σε αρχεία εικόνας (jpg).

Στη συνέχεια, ο μαθητής που έκανε τις μεταφράσεις,  χρησιμοποιώντας το πρόγραμμα  audacity, δημιούργησε αρχεία ήχου (wav).

Έπειτα, τα αρχεία εικόνων, και τα αντίστοιχα αρχεία ήχου που δημιουργήθηκαν, μεταφορτώθηκαν στο πρόγραμμα windows live movie maker και αποθηκεύθηκαν ως ταινία (wmv).

Τέλος, την ταινία την ανεβάσαμε στο κανάλι που έχει δημιουργηθεί για τις εργασίες που πραγματοποιούνται στο πλαίσιο του μαθήματος της Πληροφορικής.

Φιλιππίνες: Παρουσία μέσα από εργασίες των μαθητών μας

Παρουσίαση της μακρινής χώρας των Φιλιππίνων μέσα από εργασίες των μαθητών μας στο πλαίσιο του μαθήματος της Πληροφορικής καθώς και του προγράμματος “Φιλιππίνες-Αθήνα. Ένα ταξίδι στο χώρο, το χρόνο και τον πολιτισμό“.

 

Συνοπτική παρουσίαση της ιστορίας και της κουλτούρας της περιοχής:

 

Χωρίς τίτλο

 

 

 

 

Βιντεοπαρουσίαση των Φιλιππίνων:

 

 

 

“Μαθήματα” Φιλιππινέζικων:

 

 

Ψηφιακές Αφίσες – πρόταση για τουρισμό:

  • Boracay:

 

Χωρίς τίτλο

 

Φαγητά:

  • Spring Rolls:

  • Leche Flan:

  • How to cook Sweet and Sour Chicken (Filippino style):

 

 

«Μαθήματα» Sinhala

Eργασία στο πλαίσιο του μαθήματος της Πληροφορικής. Μαθητές «παρουσιάζουν» τις μητρικές τους γλώσσες χρησιμοποιώντας προγράμματα του εργαστηρίου της σχολικής μονάδας.   Ο A A O Π. δημιούργησε το παρακάτω βίντεο για να μας παρουσιάζει τα Sinhala (Sri Lanka) …

 

 

Έγινε χρήση των προγραμμάτων παρουσίασης (ms power point), ήχου (audacity) και βίντεο (windows live movie maker).

Συγκεκριμένα:

Αρχικά χρησιμοποιήθηκε το πρόγραμμα παρουσιάσεων ms power point, για να γραφθούν οι αριθμοί/ λέξεις/ φράσεις, οι μεταφράσεις τους καθώς και ο τρόπος με τον οποίο προφέρονται. Όταν ολοκληρώθηκε  η παρουσίαση,  αποθηκεύθηκαν οι σελίδες ως αρχεία εικόνας (jpg).

Στη συνέχεια, ο μαθητής που έκανε τις μεταφράσεις,  χρησιμοποιώντας το πρόγραμμα  audacity, δημιούργησε αρχεία ήχου (wav).

Έπειτα, τα αρχεία εικόνων, και τα αντίστοιχα αρχεία ήχου που δημιουργήθηκαν, μεταφορτώθηκαν στο πρόγραμμα windows live movie maker και αποθηκεύθηκαν ως ταινία (wmv).

Τέλος, την ταινία την ανεβάσαμε στο κανάλι που έχει δημιουργηθεί για τις εργασίες που πραγματοποιούνται στο πλαίσιο του μαθήματος της Πληροφορικής.

Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση