Ηλιάδη Αμαλία Κ., φιλόλογος-ιστορικός (Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Βυζαντινής Ιστορίας απ’ το Α.Π.Θ.)
Χώρος εργασίας: Υπεύθυνη Βιβλιοθήκης 2ου Ε.Π.Α.Λ. Τρικάλων
Οργανική θέση: Μουσικό Γυμνάσιο-Λύκειο Τρικάλων
Δ/νση κατοικίας: Μ. Πιτσάκου 21
Τ.Κ. 42100 ΤρίκαλαΤηλ.& Fax: 2431071402
ailiadi@sch.gr
http://users.sch.gr/ailiadi
https://blogs.sch.gr/ailiadi
http://www.matia.gr
1. Αμαλία Κ. Ηλιάδη, Προβλήματα και «λύσεις» κατά την Εκπαιδευτική Διαδικασία. http://www.matia.gr , http://www.alfavita.gr Δεκέμβριος 2008 (Πανελλήνια Εκπαιδευτική Πύλη για την Α΄θμια και Β΄θμια Εκπαίδευση).
2. Αμαλία Κ. Ηλιάδη, Γενικά για το ιχνογράφημα. Το παιδικό ιχνογράφημα. http://www.alfavita.gr, Εκπαιδευτικά άρθρα, Ιανουάριος 2009 (Πανελλήνια Εκπαιδευτική Πύλη για την Α΄θμια και Β΄θμια Εκπαίδευση). http://www.matia.gr/library/ebook02_01/index.html
3. Αμαλία Κ. Ηλιάδη, Σκέψεις, παρατηρήσεις, προτάσεις για μια ανανεωμένη Διδακτική της Ιστορίας. http://www.alfavita.gr, Εκπαιδευτικά άρθρα, Ιανουάριος 2009 (Πανελλήνια Εκπαιδευτική Πύλη για την Α΄θμια και Β΄θμια Εκπαίδευση). http://www.matia.gr
4. Αμαλία Κ. Ηλιάδη , Ασφάλεια στο διαδίκτυο:
http://www.matia.gr/7/78/7806/7806_3_21.html
Συμμετοχή ως συνέδρου με 1 εισήγηση-σύντομη ανακοίνωση στο Πανελλαδικό Συνέδριο του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας-Βόλος από 24/4 έως 26/4/2009 με θέμα την Πληροφορική και τις νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση και στο ακόλουθο θέμα: Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
5. Αμαλία Κ. Ηλιάδη , Εικαστική παιδεία: Προτάσεις αξιοποίησης της ζωγραφικής και των εικαστικών τεχνών στη διδακτική πράξη
http://www.matia.gr/7/78/7806/7806_4_01.html
http://www.alfavita.gr, Εκπαιδευτικά άρθρα, Φεβρουάριος 2009 (Πανελλήνια Εκπαιδευτική Πύλη για την Α΄θμια και Β΄θμια Εκπαίδευση).
Α)«Η χρήση των νέων τεχνολογιών στη διδασκαλία της λογοτεχνίας και της ζωγραφικής: πως η μια «γλώσσα» μπορεί να συμπληρώνει την άλλη».
Β) «Προτάσεις αξιοποίησης της ζωγραφικής και των εικαστικών τεχνών στη διδακτική πράξη» http://www.alfavita.gr, Εκπαιδευτικά άρθρα, Φεβρουάριος 2009 (Πανελλήνια Εκπαιδευτική Πύλη για την Α΄θμια και Β΄θμια Εκπαίδευση).
6. Επιμέλεια: Αμαλία Κ. Ηλιάδη, Η παιδαγωγική προσέγγιση της Ιστοριογραμμής στην περιβαλλοντική εκπαίδευση: Η Παιδαγωγική προσέγγιση της «Ιστοριογραμμής» (Storyline): «Φτιάχνω το δικό μου μύθο και εξηγώ…», Βιωματική προσέγγιση της Γεωμυθολογίας με τη μεθοδολογία της ιστοριογραμμής.
http://www.matia.gr/7/78/7806/7806_4_02.html
7.Ομάδα συζήτησης με θέμα: Εκπαιδευτική-Σχολική Καινοτομία και Εκπαιδευτικό Λογισμικό
http://www.matia.gr/7/78/7806/7806_4_04.html
8. Εκπαιδευτική Καινοτομία: Πολυμεσικά Περιβάλλοντα και Λογοτεχνία, μιαν αισιόδοξη προοπτική
http://www.matia.gr/library/ebook02_03/index.html
Συμμετοχή ως συνέδρου με 1 εισήγηση-ανακοίνωση στο 5ο Πανελλήνιο Συνέδριο των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ-Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στη Διδακτική Πράξη, Ερμούπολη, Σύρος από 8/5 έως 10/5/2009 με θέμα: Εκπαιδευτική Καινοτομία: Πολυμεσικά περιβάλλοντα και Λογοτεχνία, μια αισιόδοξη προοπτική. (επιμέλεια συνεδρίου & προγράμματος: Νίκος Τζιμόπουλος, Γιάννης Κωτσάνης).
9. Κοινωνία, Ηλεκτρονικοί υπολογιστές και μάθηση: μια αμφίδρομη σχέση: http://www.alfavita.gr, Εκπαιδευτικά άρθρα, Απρίλιος 2009 (Πανελλήνια Εκπαιδευτική Πύλη για την Α΄θμια και Β΄θμια Εκπαίδευση).
http://www.matia.gr/7/78/7806/7806_4_05.html
Συμμετοχή ως συνέδρου με 4 εισηγήσεις στα ακόλουθα θέματα: Γλώσσα και Εκπαιδευτική Πολιτική στη Νεότερη Ελλάδα, Εκπαιδευτική Καινοτομία: Πολυμεσικά περιβάλλοντα και Λογοτεχνία, μια αισιόδοξη προοπτική, Οι ιδιότητες της σχολικής εργασίας, Ομάδα συζήτησης με θέμα: Εκπαιδευτική-Σχολική καινοτομία και εκπαιδευτικό λογισμικό και συντονίστριας στην 3η συνεδρία στο 1Ο Διεθνές Συνέδριο με θέμα: «Επιστημονικός Διάλογος για την Ελληνική Εκπαίδευση. Τυπική, μη τυπική και άτυπη εκπαίδευση στην Ελλάδα. Βηματισμοί αλλαγής της εκπαιδευτικής πολιτικής, της εκπαίδευσης και του περιεχομένου της». Αθήνα 28-30 Νοεμβρίου 2008. Συνεδριακός χώρος Ξενοδοχείο «Divani Palace Acropolis». Πανεπιστήμιο Πατρών, Π.Τ.Δ.Ε., Κέντρο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης. http://www.kedek.gr , E-mail: georgog@upatras.gr & gpant@otenet.gr
Αφήστε μια απάντηση
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.