«Πανελλήνια Ημέρα Φιλάθλου στην Ελλάδα 2025»
Μια μέρα γεμάτη κίνηση, ένταση, χαρά μα πάνω από όλα ευγενή άμιλλα ανάμεσα στις ομάδες κατά τη διάρκεια των σχολικών αθλητικών εκδηλώσεων για την «Πανελλήνια Ημέρα Φιλάθλου στην Ελλάδα 2025» με την ενεργό συμμετοχή των μαθητών και των μαθητριών. Η συγκεκριμένη ημέρα αφιερώνεται στη διοργάνωση αθλητικών δράσεων με στόχο την αλλαγή της οπαδικής κουλτούρας και την προώθηση του γενικότερου φίλαθλου πνεύματος. Οι μικροί μας μαθητές σίγουρα χάρηκαν με την νίκη της ομάδας που κέρδισε και έδειξαν σεβασμό και κατανόηση προς τη χαμένη ομάδα.
ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ – ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗ -ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ
Ένα σημαντικό εκπαιδευτικό εργαλείο που συμβάλλει στην κατανόηση και στην κοινωνική αποδοχή των ατόμων με αναπηρία και της διαφορετικότητας αποτελεί η παιδική λογοτεχνία. Τα παιδιά και οι έφηβοι μέσα από την ανάγνωση λογοτεχνικών κειμένων έρχονται σε επαφή με ήρωες και χαρακτήρες με αναπηρία και διαφορετικότητα, μαθαίνουν για τις ομοιότητες μεταξύ των δικών τους συναισθημάτων και των συναισθημάτων των ηρώων, μπαίνουν στη θέση των «Άλλων» και σταδιακά τους αποδέχονται. Επίσης, έρχονται σε επαφή και αναγνωρίζουν τις δυσκολίες που μπορεί να αντιμετωπίζουν τα άτομα με αναπηρία στην καθημερινή τους ζωή. Αλλά και το ίδιο το παιδί με αναπηρία μέσα από την ανάγνωση των εν λόγω βιβλίων αναγνωρίζει τις ομοιότητες μεταξύ του εαυτού του και των χαρακτήρων με αναπηρία, αισθάνεται λιγότερο μόνο του, καλλιεργείται η προσωπική του ανάπτυξη και βελτιώνεται η αυτοεκτίμηση και η αυτοπεποίθησή του. Είναι σημαντικό τα παιδιά να έρχονται σε επαφή με τα αντίστοιχα αναγνώσματα καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς, έτσι ώστε, όταν έχουν την ευκαιρία να αλληλοεπιδράσουν ή να υποδεχθούν κάποιο συμμαθητή/τριά τους με αναπηρία, να έχουν την απαραίτητη σχετική γνώση και ευαισθητοποίηση (Kurtts & Gavigan, 2017· Wopperer, 2011· Dyches, Prater, & Jenson, 2006· Blaska, 2004· Rohner & Rosberg, 2003· Favazza & Odom, 1997· Bauer, Campbell, & Troxel, 1985). Έτσι και εμείς θα μελετήσουμε μια σειρά από ανάλογα παραμύθια.
Πριν από κάθε παραμύθι ακούμε ένα τραγούδι Συναισθηματικής Ενδυνάμωσης και Θετικής Διαπαιδαγώγησης
https://youtu.be/fhdUkvpTiMc?si=eadOO2Wh3tzunVFo
Διαβάζουμε το πρώτο παραμύθι ‘Αχ, γιατί να είμαι γάτα’ Η ιστορία της γάτας της Μαγδάλως, που ανικανοποίητη καθώς είναι παραπονιέται, γκρινιάζει κι αναζητά μια καλύτερη ταυτότητα είναι μια διαδρομή μέσα από στιχάκια που συντροφεύει τα παιδιά στη διαδικασία αποδοχής του εαυτού τους με πολύ διασκεδαστικό τρόπο. Τέλος, τα παιδιά σε ζευγάρια παίζουν τους δυο ρόλους του παραμυθιού. Καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι καλύτερα είναι να είμαστε ο εαυτός μας.
Συνεχίζουμε με το δεύτερο βιβλίο “Τρίχες”. Μιλάει για ένα αυτοάνοσο νόσημα, την αλωπεκίαση με σεβασμό και ευαισθησία. Για πέντε ολόκληρα χρόνια όλα ήταν φυσιολογικά. Ξαφνικά, σε μία μόνο μέρα, αλλάζουν τα πάντα. Ο Δημήτρης χάνει τα μαλλιά του εξαιτίας μιας αρρώστιας. Και, μαζί μ’ αυτά, χάνει και την παιδικότητά του. Ένα δύσκολο θέμα, ακόμα και για τους μεγάλους, αντιμετωπίζεται με θάρρος και χιούμορ από ένα μικρό παιδί, που με τη στάση του μας υπενθυμίζει ότι, τελικά, στη ζωή δεν αξίζει να στενοχωριόμαστε για… τρίχες! Μια τρυφερή ιστορία που άγγιξε τα παιδιά και μέσα από τις υποθέσεις και τη συζήτηση συμφωνήσαμε όλοι ότι οι “τρίχες” δεν αλλάζουν τον χαρακτήρα μας , ούτε επηρεάζουν τις φιλίες μας.
Το επόμενο βιβλίο που διαβάσαμε “Η καμηλοπάρδαλη που δεν έβλεπε καλά”. Η καμηλοπάρδαλη δε βλέπει καθαρά, αφού πέρα από τη μύτη της όλα της φαίνονται θολά. Όταν τα ζώα όμως της φτιάχνουν γυαλιά, εκείνη δε θέλει να τα φορέσει. Θα μπορέσουν οι φίλοι της να την πείσουν να αλλάξει γνώμη ή μήπως το καταλάβει η ίδια μετά από όσα πάθει. Στο βιβλίο αυτό της Γιολάντας Τσορώνη – Γεωργιάδη, η ιστορία αναδεικνύει την αξία της αυτογνωσίας και της αποδοχής, τοποθετώντας τον αναγνώστη σε ένα μαγικό ζωικό βασίλειο. Η καμηλοπάρδαλη, με την αδυναμία της να βλέπει καθαρά, μεταφέρει με μοναδικό τρόπο τις προκλήσεις που βιώνει όποιος αρνείται να δει την αλήθεια γύρω του.
Αφού διαβάσαμε το παραμύθι τα παιδιά μπήκαν στη θέση της καμηλοπάρδαλης, έγιναν ζευγάρια και ο ένας βοηθούσε τον άλλο που δεν έβλεπε και τέλος συμπληρώσαμε ένα φύλλο εργασίας με τα συναισθήματα της ηρωίδας.
Τέλος παίζουμε ένα παιχνίδι, προσπαθούμε με κλειστά μάτια να τοποθετήσουμε στη σωστή θέση την ουρά του ζώου.
Επόμενο βιβλίο ” Ο μαύρος Κότσυφας κι ο άσπρος Γλάρος”. Στο χωριό των άσπρων γλάρων ο μαύρος κότσυφας είναι ένας ξένος. Όλοι τον κοιτάζουν με δυσπιστία, κανείς δεν τον θέλει. Ώσπου με τον καιρό διαπιστώνουν πόσο σπουδαίος είναι αυτός ο παράξενος ξένος. Μια γοητευτική ιστορία που αναφέρεται στην πραγματική φιλία, την ξενοφοβία, τον ρατσισμό, αλλά και στην αγάπη για το βιβλίο και τη γνώση.
Μετά την ανάγνωση έγινε συζήτηση γύρω από το βιβλίο για την κατανόησή του και συζήτηση γύρω από το θέμα της διαφορετικότητας. Τα παιδιά είπαν τις σκέψεις τους για τους ήρωες και διατύπωσαν τα συναισθήματά τους. Στο τέλος μαζί με τα παιδιά αποφασίσαμε να ζωγραφίσουμε σκηνές από το παραμύθι . Διάλεξε ο καθένας την αγαπημένη του σκηνή και την ζωγράφισε πάνω σε ένα μεγάλο χαρτόνι ώστε να δημιουργήσουμε το δικό μας βιβλίο σαν κόμικς για να το διαβάζουμε οπότε θέλουμε.
Το επόμενο βιβλίο μας. Η μικρή καμηλοπάρδαλη Βούλα γεννήθηκε χωρίς βούλες, τα καφέ στίγματα που έχουν όλες οι καμηλοπαρδάλεις. Δυστυχώς δεν είχε αδερφάκια ούτε και φίλους γιατί ήταν διαφορετική απ’ τα άλλα καμηλοπαρδαλάκια και δεν την έκαναν παρέα. Η γνωριμία και η φιλία της όμως με τη Ρούλα, τη μικρή ζέβρα, που ήταν κι αυτή διαφορετική γιατί είχε ροζ ρίγες αντί για μαύρες και η επίσκεψη τους στο σοφό μπούφο θα αλλάξουν τα πράγματα και θα τη γεμίσουν αυτοπεποίθηση. Φιλία, διαφορετικότητα και αυτοπεποίθηση είναι μερικά μόνο από τα μηνύματα αυτού του παραμυθιού.
Τα παιδιά μπαίνουν στη θέση της Βούλας και την πρώτη φορά ανέχονται τα πειράγματα από τα υπόλοιπα ζώα για την διαφορετικότητα της αλλά ύστερα αντιδρούν με αυτοπεποίθηση και αντιμετωπίζουν όσους την πειράζουν.
Στον καθρέφτη βλέπουν τον εαυτό τους και αντιλαμβάνονται ότι αυτό που αξίζει είναι να μας αγαπάνε γι’ αυτό που είμαστε, για τη διαφορετικότητά μας. Αρκεί να το πιστέψουμε κι εμείς. Αρκεί να πιστέψουμε στον εαυτό μας…
Μια αγκαλιά όλοι σε όλους!!!
“Ελίτσα ή Παπαρούνα;” Δίπλα στις ρίζες μιας ελιάς και ανάμεσα σε κατακόκκινες παπαρούνες, ένα αγόρι βρίσκει ένα κουτάβι. Και θα το πάρει σπίτι του. Κάπως έτσι ξεκινά μια αληθινή φιλία ανάμεσα σε ένα παιδί και ένα σκύλο. Αλλά πού καταλήγει;
Μια ιστορία τρυφερή που φανερώνει ένα μεγάλο και καλά κρυμμένο μυστικό… Τόσο μεγάλο και τόσο καλά κρυμμένο που κάποια στιγμή μπορεί να αλλάξει τη ζωή εκείνου που μπόρεσε να το φυλάξει βαθιά μέσα στη καρδιά του.
Ζωγραφίζουμε το αγαπημένο μας πρόσωπο , αυτό που μας κάνει να χαιρόμαστε όταν το βλέπουμε , που κοντά του νοιώθουμε ασφάλεια και είναι βαθιά μέσα στην καρδιά μας. Κι αν δεν είναι πρόσωπο;
Αγαπημένο βιβλίο “Ο Πρασινοπασχαλιάς”. Σ’ ένα μικρό πασχαλοχωριό ζει μια πράσινη πασχαλίτσα, ο Πρασινοπασχαλιάς, που κανείς δεν τον κάνει παρέα γιατί είναι διαφορετικός. Όταν όμως εμφανίζεται το μαύρο κοράκι που θέλει να φάει τις πασχαλίτσες, ο Πρασινοπασχαλιάς με το φίλο του το σαλιγκάρι, τον Σάλη, θα συνεργαστούν και θα διώξουν τον εχθρό. Ένα διδακτικό παραμύθι που μιλάει για τη διαφορετικότητα και την αξία της συνεργασίας και της φιλίας. Αποφασίσαμε με τα παιδιά να δημιουργήσουμε δαχτυλόκουκλες με τους ήρωες του παραμυθιού και στο τέλος να παίξουμε στο κουκλοθέατρο.
-Αυτό το καπέλο δεν είναι δικό μου. -Μόλις το ‘κλεψα. -Το ΄κλεψα από ένα μεγάλο ψάρι. -Κοιμόταν όταν του το πήρα. -Και μάλλον θα κοιμάται για πολύ ακόμα. -Αλλά, ακόμα κι αν ξυπνήσει, μάλλον δεν θα το πάρει είδηση. -Και να, όμως, που κάτι πήγε στραβά!
Ένα βιβλίο που μας προβλημάτισε πολύ για τη διαχείριση συγκρούσεων και την επίλυση των προβλημάτων. Συζητήσαμε τα εξής γεγονότα: 1.Είναι σωστό να αρπάζουμε τα πράγματα των άλλων; 2.Έκανε καλά ο κάβουρας που μαρτύρησε το ψαράκι; 3.Τι συνέβη πίσω από τα χόρτα; Τα παιδιά είπαν τη γνώμη τους και φυσικά υπήρξαν πολλές αντίθετες γνώμες και πολλές φορές άλλαζαν γνώμη , ανάλογα τον τρόπο που νηπιαγωγός έθετε τον προβληματισμό.
Ο Πρωταγωνιστής της τάξης!!!
Ο Πρωταγωνιστής της τάξης!!! Μοιράζουμε στους γονείς ενημερωτική επιστολή για να τους πληροφορήσουμε ότι τα παιδιά τους για μια ημέρα θα γίνονται οι πρωταγωνιστές( τιμώμενο πρόσωπο) της τάξης μας και θα φέρνουν αγαπημένα αντικείμενα να τα μοιραστούν με τους συμμαθητές τους. Επίσης εκείνη την ημέρα θα έρχεται και ο γονιός μαζί στο σχολείο για να μας πει μια όμορφη ιστορία του παιδιού του ώστε να τον γνωρίσουμε λίγο καλύτερα και να μας παρουσιάσει ένα ομαδικό παιχνίδι που θα το παίξουμε όλοι μαζί. Αποφασίσαμε να βρούμε ένα τραγούδι για να το χαρίζουμε στο φίλο μας που θα είναι πρωταγωνιστής. https://video.link/w/uXPJc
Τα παιδιά γράφουν τα ονόματά τους και τα βάζουμε αρχικά όλα στο κουτί “Εγώ δεν έγινα ακόμη τιμώμενο πρόσωπο”. Δύο φορές την εβδομάδα κληρώνουμε ένα φίλο μας , τότε το όνομά του μπαίνει στο κουτί ” Εγώ έγινα τιμώμενο πρόσωπο”
Αποφασίζουμε να κάνουμε φιλοφρονήσεις στα “τιμώμενα πρόσωπα”. Αρχικά τα παιδιά τις αντιγράφουν στον υπολογιστή με την βοήθεια πίνακα αναφοράς. Μετά ,παίζοντας τον ντετέκτιβ των φιλοφρονήσεων, προσπαθούμε να τις διαβάσουμε. Τέλος ,μόνα τους πια τα παιδιά “χαρίζουν” φιλοφρονήσεις στον πρωταγωνιστή της ημέρας.
Η πρώτη πρωταγωνίστρια της τάξης! Ακούσαμε μια ωραία ιστορία και παίξαμε με όμορφα παιχνίδια!
Η δεύτερη πρωταγωνίστρια της τάξης! Γνωρίσαμε τα αγαπημένα παιχνίδια της φίλης μας και διασκεδάσαμε με ένα ωραίο, κινητικό, ομαδικό παιχνίδι!
3ος Πρωταγωνιστής της τάξης! Σίγουρα ο φίλος μας αγαπάει τα ηφαίστεια!
4ος Πρωταγωνιστής της τάξης μας. Πειράματα μοιράστηκε μαζί μας ο αγαπημένος μας φίλος. Όλα είχαν πολύ ενδιαφέρον!!!
5ο Τιμώμενο πρόσωπο της τάξης. Ακούσαμε πολύ ενδιαφέρουσες ιστορίες από τον μπαμπά του φίλου μας και παίξαμε όλοι μαζί το υπέροχο παιχνίδι της παντομίμας με κάρτες.
6ος Πρωταγωνιστής τάξης. Ο φίλος μας και συμμαθητής μας μοιράστηκε μαζί μας πολύ όμορφα παιχνίδια και όλοι τα καταχάρηκαν!
7η Πρωταγωνίστρια Τάξης. Με την αγαπημένη μας φίλη παίξαμε δύο όμορφα παραδοσιακά παιχνίδια : Σκουριασμένο τηλέφωνο και η μικρή Ελένη.
8ο τιμώμενο πρόσωπο της τάξης. Ο φίλος μας αγαπάει τα φυτά και ήθελε να μοιραστεί την αγάπη του αυτή μαζί μας. Έτοιμοι λοιπόν για κηπουρική! Καταπληκτική ιδέα , θα ομορφύνουμε και την αυλή μας!
Η επόμενη πρωταγωνίστρια της τάξης μας! Μοιράστηκε μαζί μας τις περιπέτειες της και κλασικά παραδοσιακά παιχνίδια.
Το επόμενο τιμώμενο πρόσωπο είναι έτοιμο να χορέψει και να παίξει μαζί μας κινητικά παιχνίδια στην αυλή.
11ος Πρωταγωνιστής της τάξης μας. Έτοιμοι να παίξουμε;
12η Πρωταγωνίστρια με πολύ κέφι και τρελό χορό!!!
Νέος πρωταγωνιστής της τάξης με απίθανη ιστορία από τη ζωή του φίλου μας και νέο επιτραπέζιο παιχνίδι. Περάσαμε τέλεια!
Για άλλα δύο παιδιά ήρθε η σειρά τους να γίνουν πρωταγωνιστές της τάξης. Μοιράστηκαν μαζί μας τα αγαπημένα τους παιχνίδια , ακούσαμε όμορφες ιστορίες και τέλος όλοι μαζί έψαξαν έξω για το θησαυρό με το μηχάνημα χρυσού .
Ερωτηματολόγιο για τη δράση του Πρωταγωνιστή της τάξης μας.
https://docs.google.com/forms/d/1oVVVr5GxBY6Pbgo6SqKTC5tYH6egZ9KunvkK7FViM3I/preview
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ
Μια Κοινωνική Ιστορία είναι μια σύντομη ιστορία με συγκεκριμένη μορφή και δομή που περιγράφει με αντικειμενικό και δομημένο τρόπο μια κοινωνική κατάσταση, ένα άτομο, μια ικανότητα, ένα γεγονός ή μια έννοια και συνοδεύονται από εικόνες που αποδίδουν το νόημα του κειμένου.
Μπορούν να θεωρηθούν σύντομες γραπτές περιγραφές κοινωνικών καταστάσεων και λειτουργικών τρόπων αντίδρασης σε αυτές. Οι ΚΙ παρέχουν σαφείς οδηγίες για το πώς εκδηλώνονται οι κατάλληλες κοινωνικές αντιδράσεις. Απεικονίζουν τα συναισθήματα, τις σκέψεις και
τις συμπεριφορές των άλλων ανθρώπων και βοηθούν το μαθητή/ήτρια να υιοθετήσει συμπεριφορές που διευκολύνουν την αλληλεπίδραση με τους/τις άλλους/ες (Gray, 2015, 2010). Οι ΚΙ σε καμία περίπτωση δεν αποτελούν ένα βιβλίο με οδηγίες που θα πρέπει το παιδί να ακολουθήσει, αλλά έχουν στόχο να παρουσιάσουν πληροφορίες που θα βοηθήσουν το παιδί να κατανοήσει μια κοινωνική περίσταση (Smith, 2016). Μια Κοινωνική Ιστορία έχει ως βασικό στόχο να παρέχει πληροφορίες που αφορούν στο χώρο και στον χρόνο μιας κατάστασης καθώς στις συμπεριφορές, όσων εμπλέκονται σ΄ αυτήν, αλλά και στα πιθανά της αίτια προκειμένου να συμβάλλει στην ανάπτυξη λειτουργικών κοινωνικών συμπεριφορών, στάσεων, κοινωνικών δεξιοτήτων. Έτσι, το παιδί μαθαίνει να αλληλοεπιδρά, να δημιουργεί σχέσεις με τους συνομηλίκους τους ή άλλους ανθρώπους και να εκπαιδεύεται στην αυτόνομη διαβίωση. Μια ΚΙ μπορεί να υποστηρίξει, να πληροφορήσει, να
καθησυχάσει, να καθοδηγήσει και να παρηγορήσει ένα παιδί, αλλά και όλους, όσους εργάζονται και συναναστρέφονται με αυτό (Gray, 2002). Οι ΚΙ μπορούν να χρησιμοποιηθούν για α) τη διαχείριση ή την επίτευξη αλλαγών στη ζωή του/της μαθητή/ήτριας, β) τη διδασκαλία
κοινωνικών συμπεριφορών και ρουτινών, γ) την αιτιολόγηση συμπεριφορών των άλλων, δ) την τήρηση κανόνων, ε) τη διαχείριση και επίλυση προβλημάτων, στ) την ανάπτυξη ενσυναίσθησης, ζ) την απόκτηση γνώσεων και η) την εισαγωγή νέων ρουτινών στο σχολείο, στο σπίτι
ή και στην τοπική κοινότητα προκειμένου να ενταχθεί κοινωνικά και να διαχειριστεί ή να μειώσει το άγχος του/της καθώς και ενδεχόμενες δυσλειτουργικές συμπεριφορές. Επιπλέον, προετοιμάζουν το παιδί για νέες εμπειρίες, όπως οικογενειακές διακοπές, επίσκεψη στον γιατρό
κ.ά., διδάσκουν δεξιότητες αυτοεξυπηρέτησης, επικοινωνιακές δεξιότητες, τρόπους διαχείρισης μιας στερεοτυπίας και μείωσης του άγχους και συμβάλλουν στη διαχείριση των σχολικών προγραμμάτων. Βασικός στόχος των ΚΙ δεν είναι η συμμόρφωση σε συγκεκριμένες συμπεριφορές, αλλά η αποσαφήνιση και η βαθύτερη κατανόηση μιας κοινωνικής κατάστασης, καθώς και η απόκτηση εκείνων των δεξιοτήτων που θα οδηγήσουν σε κατάλληλες κοινωνικές συμπεριφορές (Αλευρά, 2007∙ Καλύβα, 2005· Gray, 2002∙ Gray & Garand, 1993).
Στα πλαίσια του φετινού σχεδίου δράσης αποφασίσαμε για τους παραπάνω λόγους να χρησιμοποιήσουμε τις ΚΙ για να πετύχουμε τους στόχους που είχαμε θέσει. Οι ΚΙ που παρουσιάσαμε κατά τη διάρκεια της χρονιάς στους μικρούς μαθητές μας σε διαφορετικές περιπτώσεις και ανάλογα τι θέλαμε να πετύχουμε είναι οι εξής:
Οι ρουτίνες και οι κανόνες της τάξης_Εικόνα του Εαυτού Η ΖΩΗ ΜΟΥ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Μαθαίνω να επικοινωνώ_Εικόνα του Εαυτού Η ΖΩΗ ΜΟΥ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Εικόνα του Εαυτού ΕΙΜΑΙ ΙΔΙΑ ΕΙΜΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ
Επικοινωνία ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΟΥ ΜΙΛΑΕΙ
Διαχείριση Συναισθημάτων ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΩ
Φιλία & Παιχνίδια ΕΠΙΤΡΑΠΕΖΙΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ
ΝΟΝΟΣ ΚΑΛΟΣΥΝΗΣ
To 9o Νηπιαγωγείο Βόλου για φέτος το Πάσχα δεν θέλησε κανένα παιδί να μείνει χωρίς δώρο για αυτό αποφάσισε με πολλή χαρά και αγάπη ( μέσα από τα πλαίσια του φετινού σχεδίου δράσης και του ενεργού πολίτη) να συμμετέχει στη δράση ” Γίνε Νονός της Καλοσύνης”. Οι μικροί μας μαθητές έστειλαν και τις ευχές τους μέσα από την καρδιά τους. Ευχαριστούμε θερμά τους γονείς που στάθηκαν δίπλα μας σε αυτή τη πράξη προσφοράς και αλληλεγγύης και καταφέραμε να γίνουμε νονοί για οχτώ μικρούς μας φίλους!!!
Λάβαμε και ευχαριστήρια επιστολή και έπαινο συμμετοχής από τον “Τοίχο της Καλοσύνης”. Εμείς σας ευχαριστούμε που μας δώσατε την ευκαιρία να δείξουμε την αγάπη μας προς τους μικρούς μας φίλους!!!
Η ΑΝΟΙΞΗ ΕΦΕΡΕ ΤΗΝ ΠΑΣΧΑΛΙΑ!!!
Έρχεται η Πασχαλιά και είναι ευκαιρία για να κατασκευάσουμε ωραία διακοσμητικά, να ζωγραφίσουμε τα πάθη του Χριστού, να στείλουμε τις ευχές μας και να φτιάξουμε παραδοσιακά λαζαράκια για να γεμίσουμε τα καλαθάκια μας . ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!!!
Ευκαιρία και για διαδικτυακά πασχαλιάτικα παιχνίδια.
Βρες τα όμοια ζευγάρια https://learningapps.org/watch?v=p39kmbfkj21
Παζλ με αρχικά γράμματα https://learningapps.org/watch?v=ped0xv9qj23
Γράψε την ευχή https://learningapps.org/watch?v=p9ikawgwc23
Ήρθε ο Λάζαρος ήρθαν τα βάγια https://youtu.be/-qG-5jxBn7w?si=Vbk07czyMSrjn3sA
Σήμερα μαύρος ουρανός https://youtu.be/b_EU60vHp0g?si=iHCYfMrCioVsrD5U
4 Απριλίου Πανελλήνια Σχολική Ημέρα Φιλοζωίας
4 Απριλίου είχαμε τη χαρά να παρακολουθήσουμε με τους μαθητές και τις μαθήτριές μας τις ενημερωτικές παρουσιάσεις της Πανελλαδικής Φιλοζωικής και Περιβαλλοντικής Ομοσπονδίας για την Πανελλήνια Σχολική Ημέρα Φιλοζωίας.
Μια υπέροχη παρουσίαση με πολλές πληροφορίες για τους καλούς μας φίλους , τα ζώα. Αφού συζητήσαμε όλα όσα μας παρουσίασαν τα παιδιά του ολοήμερου έφτιαξαν μια αφίσα. Τέλος πήραμε και τη βεβαίωσή μας.
2 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ
Το 9ο Νηπιαγωγείο Βόλου έδειξε άμεση ανταπόκριση στο κάλεσμα για τη δράση φιλαναγνωσίας “Διαβάζουμε Μαζί!” για την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου.
Έτσι λοιπόν 2 Απριλίου, διαβάσαμε το πρωί το παραμύθι “Η αγκαλιά που ψήλωνε”. Γράψαμε τους στίχους του τραγουδιού ,το οποίο μελοποιήσαμε μέσω του προγράμματος Suno.Απολαύστε το. Ελπίζουμε να σας αρέσει!
https://suno.com/song/81eb2a95-57e9-4c2d-b226-f7afedda9335?sh=W5HzltvalnDvDwLj
ΣΤΟΜΑΤΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ
Σήμερα 27/3 πραγματοποιήθηκε στο νηπιαγωγείο μας επίσκεψη από οδοντίατρους του Οδοντιατρικού Συλλόγου Μαγνησίας.
Πώς βουρτσίζουμε τα δόντια, κάθε πότε τα πλένουμε, πότε πάμε στον οδοντίατρο, ποιες τροφές είναι βλαβερές για τα δόντια μας, όλα αυτά τα ερωτήματα απαντήθηκαν από τις καλεσμένες μας. Τις ευχαριστούμε πολύ και δεν θα ξεχάσουμε όσα μας είπαν!
Παίζουμε ένα παιχνίδι τι κάνει χαρούμενα και τι λυπημένα τα δόντια μας