ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ

 

Καλώς ήρθατε στο blog του σχολείου  μας

26 Φεβρουαρίου 2021

Εγγραφές μαθητώντριών στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2021-22

Να σας υπενθυμίσουμε ότι ο αριθμός τηλεφώνου  του 9ου Νηπιαγωγείου Βόλου είναι 2421027631

ώρες   επικοινωνίας  12.00 -13.00

το e-mail  είναι : mail@9nip-volou.mag.sch.gr

17 Φεβρουαρίου 2021

Και πάλι στο νηπιαγωγείο μας ….

16 Φεβρουαρίου 2021

Και σήμερα 16/2/2021 το νηπιαγωγείο μας θα παραμείνει κλειστό για τη δια ζώσης  διδασκαλία.Συνεχίζουμε διαδικτυακά …

 

15 Φεβρουαρίου 2021

Σήμερα Δευτέρα 15/2/2021 το νηπιαγωγείο μας θα περαμείνει κλειστό λόγω χιονιού και η εκπαιδευτική διαδικασία θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά !

29 Δεκεμβρίου 2020

Το 9ο Νηπιαγωγείο Βόλου σας εύχεται ο καινούριος χρόνος να φέρει υγεία και αισιοδοξία σε όλους μας .Ευχή μας  το νέο έτος να μπορέσουμε να βρεθούμε με τους μαθητές μας ,που τόσο μας έχουν λείψει  , δια ζώσης στο σχολείο μας !!! Επίσης θα θέλαμε να δημοσιοποιήσουμε και τις ευχαριστίες μας  στους γονείς των μικρών μαθητών μας που βοήθησαν τόσο τα παιδιά τους όσο και εμάς ,τις δασκάλες τους , στο μεγάλο εγχείρημα της τηλεκπαίδευσης .Η  δική τους βοήθεια και η  απόλυτη συνεργασία που είχαμε, οδήγησε σε κάτι που στην αρχή φαινόταν ανέφικτο , να γίνει τελικά εφικτό !!

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ – ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΤΟ 2021

7 Σεπτεμβρίου 2020

Αγαπητοί γονείς και αγαπημένα μας παιδιά σας ευχόμαστε καλή σχολική χρονιά με υγεία για όλους μας!! 

Επειδή η φετινή χρονιά θα είναι κάπως διαφορετική  από τις προηγούμενες θα θέλαμε , πριν ξεκινήσετε να έρθετε στο σχολείο , να μελετήσετε το συνημμένο αρχείο που σας επισυνάπτουμε . Είναι οι οδηγίες από τον Ε Ο Δ Υ που πρέπει να εφαρμόσουμε όλοι μας , εκπαιδευτικοί – μαθητές – γονείς,  ώστε η επαναλειτουργία των σχολείων να γίνει με όλα τα μέτρα  προφύλαξης  για να  είμαστε όλοι ασφαλείς .

ΕΟΔΥ ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ

 

30 Μαΐου 2020

Από αύριο Δευτέρα  1 Ιουνίου 2020 τα σχολεία  θα είναι και πάλι ανοιχτά μετά το μακροχρόνιο κλείσιμό τους ,λόγω του κορονοϊού.

Σας περιμένουμε όλους , έχοντας πάρει όλα τα απαραίτητα μέτρα, σύμφωνα με τις οδηγίες του ΕΟΔΥ, για την ασφάλεια παιδιών και εκπαιδευτικών

Τελευταίες οδηγίες πριν την επιστροφή μας στο σχολείο ……….

https://safeYouTube.net/w/HqDI

https://safeYouTube.net/w/SsDI

ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!!!

14 Μαΐου 2020

ΟΡΙΑ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ ΤΩΝ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΩΝ ΤΗΣ Δ.Π.Ε ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ

13 Μαΐου 2020

Θα μπορούσες να φανταστείς ποτέ  ότι μία  πεταλούδα ,που είναι τόσο όμορφη και ελεύθερη, ξεκίνησε από μια ασχημούλα και αχόρταγη κάμπια που δούλεψε σκληρά για να τα καταφέρει και να γίνει τελικά η θαυμαστή μας πεταλούδα ;

Αν παρακολουθήσεις   το παρακάτω βίντεο θα μάθεις  τι ήταν η  πεταλούδα πριν γίνει έτσι όπως την γνωρίζεις…

https://video.sch.gr/asset/detail/E1aqVJdHSViehqQjLaG4psnW

Αν θέλεις περισσότερα…πήγαινε στο άρθρο » Μια ωραία πεταλούδα»

5 Μαΐου 2020

Η πασχαλίτσα έχασε τον δρόμο ..Μπορείς να την βοηθήσεις ;

http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/11292

photodentro.edu.gr/lor/r/8521/11287?locale=el

 

1 Μαΐου 2020

ΑΙΝΙΓΜΑ

 

Ένας μήνας δίχως ρο,

με λουλούδια ένα σωρό!

Ποιος είναι, να σε χαρώ;

Πες μου, σε εκλιπαρώ!

Καλημέρα! Καλό μήνα και καλή πρωτομαγιά!!!

Το έθιμο της πρωτομαγιάς θέλει να στολίζουμε τις πόρτες των σπιτιών με στεφάνια λουλουδιών.Αυτό το έθιμο έρχεται από τα παλιά χρόνια και συμβόλιζε την υποδοχή της δύναμης της φύσης στο σπιτικό.Στα μέρη της Μ. Ασίας σε κάθε στεφάνι έβαζαν, εκτός από λουλούδια, ένα σκόρδο για τη βασκανία, ένα αγκάθι για τον εχθρό κι ένα στάχυ για την καλή σοδειά.

Περιμένουμε λοιπόν τις φωτογραφίες σας από τα στεφάνια που θα φτιάξετε.

Επίσης σας προτείνουμε, αν θέλετε  να φτιάξετε λουλουδάτα διακοσμητικά με αλατοζύμη.

ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΑΛΑΤΟΖΥΜΗΣ

Α!!! Και μην ξεχάσετε να μας δώσετε την απάντηση στο αίνιγμα, στα σχόλια κάτω από το άρθρο Πρωτομαγιά.

Καλά να περάσετε όλοι και καλό μήνα με υγεία  στις οικογένειες σας!

 

 

29 Απριλίου 2020

Καλήμερα! Σας προτείνουμε κάποιες δραστηριότητες με αφορμή την ανάγνωση ή την ακρόαση ενός παραμυθιού ‘Τα τρία λυκάκια’  του Ευγένιου Τριβιζά.

Πατήστε πάνω στο σύνδεσμο και θα ανοίξει το αρχείο.

3 λυκάκια

28 Απριλίου 2020

Ένα παιχνίδι για να εξασκηθώ με τα γράμματα της Άλφα  βήτα

http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/10762?locale=el

23 Απριλίου 2020

Βάζω τα γράμματα στη σειρά ..

https://wordwall.net/resource/1670539

21 Απριλίου 2020

Ένα υπέροχο πασχαλινό  «παζλακι» , για τα παιδάκια μας που έκαναν τόσο σπουδαίες εργασίες  όλο αυτόν τον καιρό που είμαστε μακριά από την τάξη μας !! ΚΑΛΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ!!!

17 Απριλίου 2020

ΤΟ ΦΩΣ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΝΑ ΕΥΛΟΓΕΙ ΚΑΘΕ ΒΗΜΑ ΜΑΣ

…………………………………………………………………………………………………………..

13 Απριλίου 2020

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ ΓΙΑ ΠΑΔΙΑ

 διάρκεια: 00:08:02

Περιγράφονται τα γεγονότα της Μεγάλης Εβδομάδας κατά ημέρα, καθώς και τα έθιμα με όσο το δυνατόν απλούστερο τρόπο.

……………………………………………………………………………………………………….

11 Απριλίου 2020

Μπαίνοντας στο πνεύμα των ημερών…

Η Ιστορία του Πάσχα- Ανάγνωση του βιβλίου

 διάρκεια: 00:06:04

………………………………………………………………………………………………………

9 Απριλίου 2020

Μη ξεχνάμε ότι θα πρέπει να αθληθούμε και λίγο ..

Στον παρακάτω σύνδεσμο θα βρείτε μια ωραία ιδέα για γυμναστική μέσα στο σπίτι . Προτείνουμε να το δοκιμάστε!!!

https://blogs.sch.gr/9nipvolou/files/2020/04/prod_kinitiko_diadromes_dim.pdf

…………………………………………………………………………………………………………

7 Απριλίου 2020

1η Δραστηριότητα: Κάλαντα Λαζάρου
‘’Ήρθε ο Λάζαρος, ήρθαν τα Βάγια
ήρθ’ η Κύριακή που τρων τα ψάρια.
Σήκω Λάζαρε και μην κοιμάσαι
ήρθε η μάνα σου από την Πόλη.
Σου’ φερε χαρτί και κομπολόι,
γράψε Θόδωρα, γραψέ Δημήτρη,
γράψε λεμονιά και κυππαρίσι.
Οι κοτούλες σας αυγά γεννούνε
δως και μας και μας να τα χαρούμε
και του χρόνου να τα ξαναπούμε…’’

Τι σας θυμίζει αυτό το τραγούδι; Ναι πολύ σωστά είναι το τραγούδι που λένε τα κορίτσια το Σάββατο του Λαζάρου.
Ποιος είναι ο Λάζαρος;Είναι ο αγαπημένος φίλος του Ιησού και είχε αδερφές την Μάρθα και Μαρία.Στο σπίτι τους ,στη Βηθανία είχε φιλοξενηθεί επανειλημμένα ο Χριστός, όταν περνούσε από την περιοχή, με κατεύθυνση προς την Ιερουσαλήμ.Ο Λάζαρος αρρώστησε βαριά και οι αδελφές του ειδοποίησαν τον Ιησού, αλλά εκείνος καθυστέρησε να έλθει και πέθανε.Όταν έφθασε στη Βηθανία με τους μαθητές του, η Μαρία του παραπονέθηκε ότι αν ερχόταν εγκαίρως δεν θα πέθαινε ο αδελφός της. Τότε, ο Ιησούς δάκρυσε και με φωνή μεγάλη μπροστά από τον τάφο είπε: «Λάζαρε δεύρο έξω!» και ανάστησε τον Λάζαρο τέσσερεις ημέρες μετά τον θάνατό του.

2η Δραστηριότητα: Ζυμώνω Λαζαράκια
Με την ευκαιρία της γιορτής του Λαζάρου (Σάββατο του Λαζάρου) αποφασίζουμε να φτιάξουμε Λαζαράκια σύμφωνα με το έθιμο .
Εξηγούμε στα παιδιά ότι το Σάββατο του Λαζάρου, οι νοικοκυρές φτιάχνουν τα «Λαζαράκια» ψωμάκια που συμβολίζουν την ανάσταση σε σχήμα ανθρώπου σπαργανωμένου, δηλαδή όπως αναπαριστούν τον Λάζαρο στις εκκλησιαστικές εικόνες. Συνηθίζεται όσα παιδιά έχει η οικογένεια τόσους «Λαζαράκια» να πλάθουν και στη θέση των ματιών να βάζουν δυο γαρίφαλα. Το σκεπτικό είναι να έχουν χεράκια σταυρωμένα , ενώ κάποιοι βάζουν και ποδαράκια.

Τα παιδιά λατρεύουν να παίζουν και να δημιουργούν με αλεύρι! Να μια καλή ευκαιρία να ετοιμάσετε παρέα τα δικά σας «Λαζαράκια», τώρα που μάθατε για το έθιμο αυτό! Φορέστε ποδίτσες και ξεκινάμε!

Ακολουθεί η αυθεντική μοναστηριακή συνταγή για λαζαράκια, έτσι όπως τα φτιάχνουν οι μοναχοί του Αγίου Όρους.
Υλικά
• 1 κιλό αλεύρι σταρένιο
• 1 φλιτζάνι του τσαγιού σταφίδες
• 4 κουταλιές της σούπας ζάχαρη
• ½ φλιτζάνι του τσαγιού καλαμποκέλαιο
• 1 κουταλάκι του γλυκού γλυκάνισο ή μαστίχα Χίου
• Μαγιά μπύρας
• Λίγα μοσχοκάρφια και λίγο σουσάμι
Προετοιμασία

Διαλύουμε τη μαγιά με ένα φλιτζάνι χλιαρό νερό μέσα στη λεκάνη του ζυμώματος. Προσθέτουμε το καλαμποκέλαιο, τη ζάχαρη, τις σταφίδες, το γλυκάνισο (ή τη μαστίχα) και ένα ακόμα φλιτζάνι χλιαρό νερό.
Ρίχνουμε το αλεύρι και ζυμώνουμε μια μέτρια ζύμη. Αδειάζουμε το ζυμάρι στον αλευρωμένο πάγκο της κουζίνας και ξαναζυμώνουμε με δύναμη.
Χωρίζουμε το ζυμάρι σε κομμάτια, τα οποία πλάθουμε σε ανθρωπάκια τοποθετώντας τα μοσχοκάρφια για μάτια, μύτη κ.λπ. Αλείφουμε με λίγο λάδι τις λαμαρίνες που θα χρησιμοποιήσουμε, τοποθετούμε μέσα τα λαζαράκια, τα πασπαλίζουμε με το σουσάμι και τα σκεπάζουμε με βαμβακερή πετσέτα. Τα αφήνουμε σε ζεστό μέρος, να φουσκώσουν.
Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180º Κελσίου για 45-50 λεπτά περίπου.

3η Δραστηριότητα: Πριν-τώρα-μετά
Τοποθετούμε την συνταγή σε σημείο ώστε να την βλέπουμε όλοι και τα υλικά στο τραπέζι. Διαβάζουμε τις ονομασίες των προϊόντων στη συσκευασία. Πειραματιζόμαστε με τις γεύσεις των υλικών και τις περιγράφουμε: γλυκό, ξινό, πικρό, κλπ. Ερωτήσεις που μπορούν να γίνουν
– Τι βάζω πρώτα;
– Τι προσθέτω τώρα;
-Τι έβαλα πριν;
-Τι θα ρίξω μετά;
-Τι βάζω στο τέλος;

4η Δραστηριότητα: Μετράω…
-Πόσα πακέτα αλεύρι βάζω;
-Πόσα φλιτζάνια σταφίδες, λάδι;
-Πόσες κουταλιές ζάχαρη, γλυκάνισο;

Όταν τα λαζαράκια είναι έτοιμα, δοκιμάζουμε και λέμε τη γνώμη μας.
Καλή επιτυχία! Περιμένουμε φωτογραφίες και εντυπώσεις!!!

 

*Μπορείτε να κάνετε όποια συνταγή θέλετε και σας βολεύει, αυτή είναι απλά μια πρόταση από εμάς.

…………………………………………………………………………………………………………………………………………

5 Απριλίου 2020

Δραστηριότητα: Ξαναθυμάμαι το γράμμα  Αα

Αφού παρακολουθήσω με τους γονείς το παρακάτω βιντεάκι και ξαναθυμηθώ τη φωνούλα Αα ψάχνω μέσα στο σπίτι να βρω αντικείμενα  που αρχίζουν από Αα

Καλή διασκέδαση!!!!

ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ

1 Απριλίου 2020

Καλό μήνα αγαπητοί γονείς και αγαπημένα μας παιδάκια

Δραστηριότητα: ακρόαση τραγουδιού

Λέμε να καλωσορίσουμε τον καινούργιο μήνα με ένα ποίημα του Οδυσσέα Ελύτη   

  που έγινε τραγούδι  από τον συνθέτη Δημήτρη Λάγιο  το ‘Γεια σου κύριε μενεξέ’

Κάντε κλικ στο παρακάτω σύνδεσμο και θα το ακούσετε από την υπέροχη φωνή της Αρετής Κατιμέ

Την πρώτη φορά που  ακούμε ένα τραγούδι  τι κάνουμε; Μπράβο καλά θυμάστε … κάνουμε ακρόαση δηλαδή μόνο ακούμε χωρίς να μιλάμε ή να χορεύουμε

Πως σας φάνηκε ; Τέλειο;  Αφού λοιπόν το ακούσαμε και μας άρεσε τώρα θα προτείνουμε  στη μαμά ή στον μπαμπά να το χορέψουμε και να απολαύσουμε όλοι μαζί  τη μουσική (βγάλτε μια φωτογραφία ,αν θέλετε , τον χορό σας  ,προσέχοντας  το παιδί  να είναι με την πλάτη ..)

Δραστηριότητα :  Διαβάζω το ποίημα

Αφού μας άρεσε τόσο πολύ μπορούμε  να μάθουμε  τα λόγια του τραγουδιού για να το τραγουδάμε και εμείς  .Και όταν με το καλό ανοίξουν τα σχολεία και θα είμαστε  χαρούμενοι  που ξαναβρεθήκαμε θα το τραγουδήσουμε όλοι μαζί …..!!!!

Δύο συ και τρία γω
πράσινο πεντόβολο
μπαίνω μέσα στον μπαξέ
γεια σου κύριε μενεξέ.

Σιντριβάνι και νερό
και χαμένο μου όνειρο.

Χοπ αν κάνω δεξιά
πέφτω πάνω στη ροδιά.
Χοπ αν κάνω αριστερά
πάνω στη βατομουριά.

Το `να χέρι μου κρατεί
μέλισσα θεόρατη
τ’ άλλο στον αέρα πιάνει
πεταλούδα που δαγκάνει

Α! άκουσα μερικές λέξεις που δεν τις ξέρω ….όπως

Μπαξές  Ξέρεις τι  είναι ;  Ναι ,είναι  ο κήπος .Μπράβο !!!

Μενεξές  Είναι ένα πανέμορφο λουλούδι , τον λένε και πανσέ

Πεντόβολα ; Είναι ένα παιγνίδι  με πετραδάκια που έπαιζαν παλιά τα παιδιά

Σιντριβάνι;   Είναι μια ωραία  κατασκευή,  που διακοσμεί κήπους ,πλατείες, πάρκα, και μοιάζει σαν μικρή λιμνούλα που ‘εκτοξεύει’  θα λέγαμε ,νερό προς τα πάνω

Αφού εξηγήσουμε όλες τις λέξεις  ,ακούμε και πάλι το τραγούδι  ξαπλωμένοι  αυτή τη φορά  αναπαυτικά , όπου μας βολεύει  και προσπαθούμε  να επισκεφτούμε νοερά αυτόν τον υπέροχο κήπο  ….

Τι είδα μέσα στον κήπο, μέσα  στον μπαξέ  ; Ναι πολύ σωστά .. Είδα το σιντριβάνι  , τα παιδιά που παίζουν πεντόβολα , την  πεταλούδα  ( και πως ήταν αυτή ή πεταλούδα ; μπράβο !ήταν θεόρατη ), τη μέλισσα, τη ροδιά , τη βατομουριά κ.λ.π.

Τι άκουσα ; Τα παιδιά που έπαιζαν, το νερό στο συντριβάνι, το ζουζούνισμα της μέλισσας κ.λ.π.

Τι μύρισα; Τον  μενεξέ ,τα άνθη της ροδιάς  κ.λ.π

Δραστηριότητα :  Παίζουμε πεντόβολα και εμείς ;

Τους κανόνες  τους  βρήκα στο Βικιπαίδεια  αλλά τους τροποποίησα λίγο https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A0%CE%B5%CE%BD%CF%84%CF%8C%CE%B2%CE%BF%CE%BB%CE%B1

Οι παίκτες κάθονται αντικριστά, τοποθετούν από τέσσερις βώλους μπροστά τους και κρατούν τον πέμπτο στη χούφτα τους. Ρίχνουν κλήρο ποιος θα ξεκινήσει πρώτος και αυτός που έχει σειρά πετά ψηλά τον βώλο που έχει στο χέρι του. Με το ένα  χέρι πρέπει να πιάσει έναν από τους βώλους που βρίσκονται στο πάτωμα και με το άλλο εκείνον που πέφτει. Στη συνέχεια αφήνει στην άκρη τον έναν από τους δύο βώλους, κρατά τον άλλον στη χούφτα του και τον πετά πάλι ψηλά προσπαθώντας να  πιάσει  τον επόμενο από τους βώλους που βρίσκονται στο πάτωμα.  Όποιος πιάσει τους περισσότερους βώλους είναι ο νικητής.

Πάμε μαμά και μπαμπά να βρούμε πετραδάκια και εμείς και να παίξουμε όπως έπαιζαν τα παλαιά χρόνια τα παιδιά; Και αν δεν μπορώ να βρω πετραδάκια ,δεν πειράζει . Μπορώ να χρησιμοποιήσω  καπάκια από μαρκαδόρους, βόλους από πλαστελίνη , ζυμαρικά ,να φτιάξω χαρτομπαλίτσες ,  ή ότι άλλο φανταστώ . Έχει πλάκα ..χάνεις πολλές φορές ,για να κερδίσεις μία

 

Δραστηριότητα :  Ζωγραφίζω μενεξέδες και όχι μόνο

    

 

      

Παρατηρώ τα σχήματα και τα χρώματα από τους  μενεξέδες   και  ζωγραφίζω.  Εμπλουτίζω με πεταλούδες  ,μέλισσες, παιδιά που παίζουν πεντόβολα  ή  ότι άλλο άκουσα στο τραγούδι και μου άρεσε .  Δεν ξεχνώ να βάλω στο πάνω μέρος της ζωγραφιάς μου  έναν καταγάλανο ουρανό και έναν ζεστό  ήλιο να φωτίζει τον κήπο που έφτιαξα..Τέλειος  ο ανοιξιάτικος μπαξές  .. Επ!  ποιος ξέχασε να γράψει όνομα ;Περιμένουμε τις φωτογραφίες στο mail για να τις ανεβάσουμε  με  χαρά  στο blog

Δραστηριότητα : Δυο εσύ και τρία εγώ ..(για νήπια)

Για να παίξουμε πεντόβολα χρειαζόμαστε πέντε  πετραδάκια

Αν εγώ έχω δύο και εσύ έχεις τρία ,μας φτάνουν ;

Για να τα βάλουμε μαζί , να δούμε

Αν εγώ έχω ένα και εσύ έχεις τέσσερα ,μας φτάνουν;

Για να τα βάλουμε μαζί , να δούμε

(Το  αναπαριστούμε  με πραγματικά αντικείμενα)

Αν εγώ έχω δύο και εσύ έχεις άλλα δύο , μας φτάνουν ;

Για να τα βάλουμε μαζί , να δούμε

Πόσα μας λείπουν ;

Δραστηριότητα : Κατασκευάζω μουσικό όργανο 

 Κλακέτες

1

Υλικά:
– χαρτονάκια
– καπάκια μπύρας
– κόλλα
– νερομπογιές

 

Κόψτε τα χαρτονάκια σε ορθογώνια παραλληλόγραμμα (8×3 εκ.) και διπλώστε τα στη μέση.
Χρωματίστε τα καπάκια με όποιο χρώμα αρέσει στο μικρό σας και κολλήστε τα πάνω στο χαρτόνι από την ίδια πλευρά.
– Βάλτε στην παλάμη σας ένα χαρτονάκι και …κλαπ-κλαπ!

                                                   Προσοχή

Αυτές τις δραστηριότητες  δεν τις κάνουμε όλες μαζί, σε μία μέρα.  Μία  κάθε μέρα είναι αρκετή

Συμβουλή

Δεν είναι απαραίτητο να γίνουν όλες οι δραστηριότητες ..επιλέξτε ότι εμπνέει εσάς και το παιδί

   

ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΧΝΑΜΕ

ΣΥΜΜΟΡΦΩΝΟΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ

ΚΑΙ

ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΓΙΕΙΣ  ΣΤΟ  ΣΠΙΤΙ!!!

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

29 Μαρτίου 2020

ΜΗΝΥΜΑ ΓΙΑ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΑ

Αγαπητοί  γονείς και αγαπημένα μας παιδιά,

με αυτό  το μήνυμα θέλουμε, εμείς οι δασκάλες σας,  να κάνουμε μια προσπάθεια να έρθουμε πιο ‘κοντά’  γιατί   ο χρόνος που πέρασε από τότε που έκλεισαν τα σχολεία είναι πραγματικά πάρα πολύς . Αναγκαίο κακό όμως  γιατί, όπως μας πληροφορούν οι ειδικοί επιστήμονες, είναι προς το παρόν ο μοναδικός τρόπος να νικήσουμε τον ιό. Και εμείς ,όπως πολλές φορές έχουμε πει και στην παρεούλα μας, τους επιστήμονες  τους ακούμε .

ΠΡΟΤΕΙΝΌΜΕΝΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΌΤΗΤΑ

Για να θυμηθείτε  τώρα… Τις τελευταίες μέρες τι μαθαίναμε για το σώμα μας ; …ναι  ναι!!!  πολύ σωστά θυμάστε ..πως πλένουμε τα χέρια μας. Για όσους όμως το ξέχασαν ή θα ήθελαν  να το ξαναδούν ,δεν έχουν παρά να κάνουν κλικ στον παρακάτω  σύνδεσμο:

 

Αν τηρήσουμε λοιπόν  αυτά που έχουμε μάθει τότε τον ιό ‘τον αόρατο εχθρό’  όπως  λένε και στην τηλεόραση, θα μπορέσουμε όλοι μαζί να τον νικήσουμε !!!

Χωρίς φόβο, πανικό,

με πλύσιμο σωστό

θα τον νικήσω τον ιό

Στον παρακάτω σύνδεσμο, αν κάνεις κλικ , θα διαβάσεις με την μαμά και τον μπαμπά ένα παραμύθι για έναν ιό τόσο εγωιστή που φορούσε και κορώνα στο κεφάλι του ….!!!

https://online.fliphtml5.com/ksfx/tcou

 

Μετά , αν θέλεις και έχεις όρεξη , μπορείς να πάρεις  τα χρώματά σου και ένα κομμάτι χαρτί και να ζωγραφίσεις τον πρωταγωνιστή του παραμυθιού ..Μην ξεχάσεις να γράψεις όνομα και επίθετο ,αν είσαι νήπιο και μόνο το όνομά σου αν είσαι προνήπιο. Στη συνέχεια φωτογράφισε  τη υπέροχη ζωγραφιά σου ,είμαστε σίγουρες ότι θα είναι μοναδική ,και  πες στους γονείς σου να μας την στείλουν στο  mail του σχολείου . Εμείς θα την ανεβάσουμε στην ιστοσελίδα μας για να την δουν και οι συμμαθητές σου.

Πείραμα

Αν θέλεις τώρα μπορείς να  συνεχίσεις ,με  το να  κάνεις   ένα πείραμα …ένα καυτερό πείραμα ..( το βρήκαμε στο διαδίκτυο)  για να  διαπιστώσεις  πόση δύναμη έχει το σαπούνι..Μπορεί και  διώχνει τα μικρόβια. Κάνε το πείραμα με τους γονείς σου  στο σπίτι.. Ξεκινάμε λοιπόν… Θα χρειαστείς μόνο δύο υλικά τα οποία τα έχεις σίγουρα στην κουζίνα του σπιτιού σου. Μαύρο πιπέρι  και ένα βαθύ πιάτο με νερό .Ρίξε μέσα στο πιάτο  μπόλικο πιπέρι ώστε να γεμίσει η  επιφάνεια του νερού . Βούτα το δάκτυλό σου μέσα . Θα δεις ότι πολλοί κόκκοι πιπεριού (τα μικρόβια )θα έχουν κολλήσει στο δάκτυλό σου  . Βούτα τώρα το δάκτυλό σου πρώτα στο σαπούνι ,που ή μαμά ή ο μπαμπάς  πλένουν τα πιάτα και μετά ξαναβούτα το στο πιάτο . Βλέπεις τι έπαθαν τα μικρόβια;

 

Πολλά πολλά φιλιά και αγκαλιές από τις δασκάλες σου

Κ. Μαρία , κ. Χριστίνα ,Κ. Κυριακή ,κ.  Έλσα

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΟΔΥ

 



Λήψη αρχείου

 

 

ΤΟ 9ο ΝΗΠ/ΓΕΙΟ ΚΑΙ ΤΟ 22ο ΝΗΠ/ΓΕΙΟ ΒΟΛΟΥ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟ ΑΧΙΛΛΟΠΟΥΛΕΙΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΒΟΛΟΥ, ΟΡΓΑΝΩΝΟΥΝ ΔΩΡΕΑΝ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΜΕ ΘΕΜΑ »Α’ ΒΟΗΘΕΙΕΣ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ». Η ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ  16.00 ΜΕ 18.00 ΣΤΟ ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΤΙΣ ΕΞΗΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ: 30,31 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ ΚΑΙ 1 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2018

 

ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 7 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2018  ΚΑΙ ΩΡΑ 18.00 ΟΡΓΑΝΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΝΗΠ/ΓΕΙΟΥ ΜΑΣ ΗΜΕΡΙΔΑ ΜΕ ΘΕΜΑ »ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ». ΕΙΣΗΓΗΤΡΙΑ Η Κ.ΧΑΤΖΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ, ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ ΤΟΥ  »ΧΑΜΟΓΕΛΟΥ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 thoughts on “ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ

Αφήστε μια απάντηση