24/5/2020
Άλλη μια ευχάριστη παρουσίαση για να μην χάνεται η επαφή των νηπίων με τα γράμματα κατα τη διάρκεια της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.
21/5/2020
Επανάληψη του αριθμού 6
19/5/2020
H ζέστη έχει μπει για τα καλά και ο ήλιος καίει. Κάποιοι από εσάς ίσως ξεκινήσατε και τα μπάνια. Παρακολουθήστε το ολιγόλεπτο βιντεάκι και ετοιμάστε μου τον δικό σας, ήλιο, έτσι όπως τον εμπνευστήκατε.
https://safeyoutube.net/w/qCHF
18/5/2020
Γρήγορο κι ευχάριστο παιχνίδι φωνολογικής επίγνωσης και επανάληψης στα γράμματα.
https://learningapps.org/view11079601
13/5/2020
Άσκηση παρατηρητικότητας με το τραγούδι “Κυλινδρος” από τα Ζουζούνια.
https://edpuzzle.com/media/5eb158ed012aa73f098f9946
12/5/2020
Ένα μικρό βιβλίο αναζητά τους εικονογράφους του.
11/5/2020
Ηλεκτρονικής παιχνίδι προανάγνωσης με εικόνες και γράμματα.
https://learningapps.org/view11078797
10/5/2020
Χρόνια πολλά μανούλες!!!
Πατήστε πάνω στα κουμπιά της ηλεκτρονικής κάρτας για να γιορτάσεετε την ημέρα μαζί με τα παιδιά σας.
7/5/2020
Φρούτα Της Άνοιξης
https://www.liveworksheets.com/lk426680mt
6/5/2020
Ο αριθμός 5 – ασκήσεις επανάληψης
3/5/2020
Η νέα πρόταση δραστηριοτήτων με το γράμμα Α,α, η οποία αναρτήθηκε στον ψηφιακό τοίχο του τμήματος.
30/4/2020
Νέες προτάσεις δραστηριοτήτων, λίγο πριν την αλλαγή του μήνα!!!
28/4/2020
Επανάληψη των σχημάτων με νέα άσκηση παρατηρητικότητας και ενεργητικής ακρόασης.
Η σημερινή πρόταση μου για να ασχοληθείτε είναι, να παρακολουθήσετε το βίντεο με το τραγούδι “Το πολύγωνο” από τα Ζουζούνια.
Προσέξτε καλά αν θέλετε να απαντήσετε στις ερωτήσεις του κουίζ.
https://edpuzzle.com/media/5e8a1226f8b2a03f2d91687b
Στην συνέχεια αναζητήστε πολύγωνα σχήματα μέσα στον χώρο σας και μετά σχεδιάστε τα δικά σας. Θα περιμένουμε να τα δούμε κι εμείς στον ψηφιακό μας τοίχο.
27/4/2020
26/5/2020
Νέο παιχνίδι για τις εποχές
Η σημερινή πρόταση έχει να κάνει με τις εποχές του χρόνου. Αν το επιθυμείτε, αφήνετε το παιδί να παίξει και στην συνέχεια το προτρέπετε να διαλέξει την αγαπημένη του εποχή και να την παρουσιάσει στον ψηφιακό μας τοίχο, με όποιον τρόπο επιλέξει. (ζωγραφιά, κατασκευή, παζλ, τραγούδι…..)
24/4/2020
Νέο ηλεκτρονικό παιχνίδι προανάγνωσης
24/4/2020
Ηλεκτρονικό παιχνίδι προανάγνωσης
Πατώντας το λινκ θα ανοίξει η παρακάτω επιφάνεια εργασίας. Παρατηρήστε τις εικόνες. Τα γράμματα πάνω από τις εικόνες είναι τα αρχικά αυτών. Κάθε φορά που επιλέγετε γράμμα και την αντίστοιχη εικόνα, η εικόνα σβήνει. Μόλις τις σβήσετε όλες, θα ανακαλύψετε τι κρύβεται από πίσω.
24/4/2020
Επαναληπτικές ασκήσεις για τον αριθμό 4
23/4/2020
Νέα άσκηση παρατηρητικότητας και επανάληψης στα σχήματα.
22/4/2020
Παιχνίδι αντιστοίχισης – Ζώα υπό εξαφάνιση- Ημέρα της Γης 2020
Παρατήρησε καλά τις εικόνες. Αναγνωρίζεις τα ζώα που είναι υπό εξαφάνιση; Πες δυνατά το όνομά τους και προσπάθησε να βρεις από ποιο γράμμα αρχίζει. Σύρε το όνομα κάθε ζώου πάνω στη φωτογραφία του.
Πάτησε στον παρακάτω σύνδεσμο για να μπεις στο παιχνίδι!!!
22/4/2020
Ημέρα της Γης 2020
Τι θα μπορούσαμε να κάνουμε όλοι για να βοηθήσουμε σε αυτό; Απο τι κινδυνεύει η Γη μας;
Αφού κάνετε μια συζήτηση με τα παιδιά σας σχετικά, προτείνω και μια κατασκευούλα , μια ζωγραφιά, ένα παιχνίδι που θα οργανώσετε και θα θυμίζει στο εξής στα παιδιά την σημαντικότητα της προστασίας του πλανήτη που ζούμε.
21/4/2020
Η πασχαλιά, το φυτό της Παναγίας!!!
21/4/2020
Επανάληψη … με αντιστοιχίσεις, της συναδέλφου Ευγενίας Βάσσου απο το 17 Ν/Γ Κερατσινίου.
Η προτεινόμενη δραστηριότητα αναρτήθηκε σε αρχείο Power Point και οι μαθητές κλήθηκαν να επεξεργαστούν την παρουσίαση, παίζοντας με το ποντίκι το γνωστό πλέον “σύρε κι άσε”.
15/4/2020
Νέα ηλεκτρονικά παζλ με πασχαλινές εικόνες
Η σημερινή πρόταση μου, είναι η δημιουργία των δικών σας παζλ. Μπορείτε να μπείτε να παίξετε με αυτά που δημιούργησα και στην συνέχεια να διαλέξετε μία από τις εικόνες αυτές, για όσους έχουν τη δυνατότητα εκτύπωσης, να την εκτυπώσετε και να την κολλήσετε σε χαρτόνι για να έχετε καλύτερο αποτέλεσμα. Στην συνέχεια χαράξτε πάνω στην εικόνα με μολυβάκι τις γραμμές-κομμάτια του παζλ. Αυτές τις γραμμές μετά θα κόψετε και θα είναι έτοιμο το παζλ σας για πολλά περισσότερα παιχνίδια. Προτείνω να έχετε ήδη βρει έναν φάκελο ή ένα κουτί για να αποθηκεύσετε το παιχνίδι σας.
Η δραστηριότητα βέβαια ενδείκνυται και για όλους, όσους δεν έχουν εκτυπωτή στο σπίτι τους, αφού μπορούμε να ακολουθήσουμε τα ίδια βήματα με τις απλές καθημερινές ζωγραφιές των παιδιών.
Τα λινκ με τα ηλεκτρονικά παζλ είναι τα ακόλουθα:
https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=03bfc64c0d67
https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=37a4a7cd56fe
https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=1f4b71935d6a
https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=1f9b6c7661df
https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=345c4b94d500
https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=1420bcb323b3
https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=07963071db49
Για όσους θέλουν να δημιουργήσουν παζλ με τις συγκεκριμένες εικόνες , που αναζήτησα στο διαδίκτυο, μπορούν να εκτυπώσουν το παρακάτω αρχείο.
14/4/2020
Επανάληψη του αριθμού 3
13/4/2020
Πρόταση για πασχαλινές σφραγιδο-δημιουργίες!!!
9/4/2020
Το αρνί του Πάσχα!!!
Το αρνάκι, όπως οι κοτούλες και τα λαγουδάκια, κατά κοινή ομολογία, ζουν τις πιο ευτυχισμένες μέρες τους, λόγω του Πάσχα. Το δικό μου αρνί, είναι αυτό που θα δείτε στο παρακάτω ηλεκτρονικό παζλ και το οποίο αποφάσισε να πιει τον χυμό του ανέμελα. Το δικό σας αρνάκι τι κάνει;
Μόλις ενώσετε τα κομμάτια του παζλ, πιάστε μολύβια και χαρτιά και ζωγραφίστε το δικό σας αρνάκι. Πού βρίσκεται; Τι κάνει; Έχει κάποιον παρέα; Πώς θα περάσει την μέρα του; Ανυπομονώ να δω τα σχέδια σας!!!
Υπενθυμίζω ότι οι προτεινόμενες δραστηριότητες δεν είναι υποχρεωτικές για κανέναν μας.
8/4/2020
Ηλεκτρονική τόμπολα με θέμα πασχαλινές χαρούμενες εικόνες!!!!
Η σημερινή πρόταση, για όσους βέβαια το επιθυμούν, είναι να πατήσουν τον παρακάτω σύνδεσμο για να παίξουν.
ΤΟΜΠΟΛΑ
Δεν μένουμε όμως εκεί. Μετά θα προσπαθήσετε να δημιουργήσετε μια δική σας χειροποίητη τόμπολα, ένα παιχνίδι μνήμης για όλη την οικογένεια. Πάρτε λοιπόν χαρτόνια, σχηματίστε τετράγωνα πλαίσια και κόψτε τα. Μετά θα σχεδιάζετε την ίδια ζωγραφιά σε δύο χαρτονάκια-κάρτες. Αυτο θα το κάνετε όσες φορές θέλετε, ανάλογα με τον αριθμό των καρτών που θέλετε να δημιουργήσετε. Μόλις είναι έτοιμες οι κάρτες σας, θα τις ανακατέψετε θα τις γυρίσετε ανάποδα και το παιχνίδι ξεκινάει. Μην ξεχνάτε παίζουμε με τη σειρά. Γυρίζει μία κάρτα ο καθένας μέχρι να έρθει πάλι η σειρά του να βρει το ζευγάρι της κάρτας και να κάνει τόμπολα.
Καλή σας διασκέδαση!!!!
7/4/2020
Η επανάληψη των σχημάτων συνεχίζεται.
Νέα άσκηση παρατηρητικότητας και ενεργητικής ακρόασης με το τραγούδι “Το τετράγωνο” απο τα Ζουζούνια.
Πατήστε ΕΔΩ για να παίξετε και να διασκεδάσετε!!!
6/4/2020
Πρόταση θεματικής προσέγγισης του Πάσχα
5/4/2020
Εικόνες με ήρωες ζωάκια που μιλούν!!!
Ακολουθώντας τον παρακάτω σύνδεσμο
ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ
μπορείτε να δείτε την εικόνα που ετοίμασα. Πατήστε πάνω στην αγελάδα και θα ακούσετε τη φωνή μου. Το εργαλείο Thinklink είναι πολυ εύχρηστο για να ετοιμάσετε κι εσείς κάτι αντίστοιχο, ομως εγώ σας προτείνω να ηχογραφήσετε τη φωνή του παιδιού σας με το κινητό, μία ηχογράφηση για κάθε ζωάκι και να μου στείλετε τους ήχους. Θα ετοιμάσω μια εικόνα για κάθε μαθητή. Ονομάζουμε αυτή τη δραστηριότητα “Τα ζωάκια μιλούν” και μπορεί να συμμετέχει όλη η οικογένεια, αν το επιθυμεί.
4/4/2020
Ηλεκτρονικά παζλ με θέμα πίνακες ζωγραφικής με την Άνοιξη!!!
Προτάσεις για ηλεκτρονικά παζλ για ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!!!
Γερανιώτης Δημήτριος-Κοπέλα σε Αγρό, 1905
Τσαρούχης Γιάννης-Οι Τέσσερις Εποχές (Λεπτομέρεια), 1968-69
Σαββίδης Συμεών-Μελέτη χρωμάτων, 1910
Vincent van Gogh, Sunflowers,1888
Κανέλλης Ορέστης-Το Παιδί με το Ηλιοτρόπιο, περ. 1948
Ως επέκταση της δραστηριότητας μπορείτε να επιλέξετε κάποιον από τους παραπανω πίνακες ζωγραφικής , να το σχεδιάσετε και να το ζωγραφίσετε μόνοι σας!!!
3/4/2020
Ο Αριθμός 2 – Διαδικτυακή επανάληψη!!!
2/4/2020
2/4/2020 Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου- Μένουμε Σπίτι
Η σημερινή πρόταση για μια ευχάριστη και οικεία δραστηριότητα στους μαθητές μου, για να συμμετέχουμε κι εμείς στον εορτασμό της ημέρας, είναι να δημιουργήσουν μικρά βιβλία, εφαρμόζοντας την παιδαγωγική τεχνική του Freinet. Μπορείτε να δείτε στην εικόνα που ακολουθεί τον τρόπο που θα διπλώσετε το χαρτί για να γίνει βιβλίο.
Καλές σας εμπνεύσεις!!!
31/3/2020
Νέα άσκηση παρατηρητικότητας με βιντεάκι από τα Ζουζούνια!!!
Καλη επιτυχία!!!!
31/3/2020
Άσκηση παρατηρητικότητας ….για όσο ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ!!!
Πατώντας στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να παρακολουθήσετε το βιντεάκι με το τραγούδι “Τρίγωνο” από τα Ζουζούνια. Στο τέλος του βίντεο ακολουθούν ερωτήσεις-κουίζ. Επιλέξτε την σωστή απάντηση. Μόλις ολοκληρωθεί το κουίζ, μπορείτε να δείτε το ποσοστό επιτυχίας σας!!!
Καλή σας επιτυχία!!!!
29/3/2020
Επανάληψη στους αριθμούς…διαδικτυακά!!!
27/3/2020
Artful Thinking…εξ αποστάσεως!!!
Ο πίνακας που βλέπετε ονομάζεται «Emmie’s catch» και ανήκει στον Μorgan Weistling.
https://www.artrenewal.org/Common/Image?imageId=3752&artworkId=4117
Σκεφτόμουν να συνεχίσουμε κάποιες από τις δραστηριότητες που συνηθίζαμε μέσα στην τάξη και μία από αυτές ήταν η προσεχτική παρατήρηση έργων τέχνης, στοχεύοντας στην καλλιέργεια της σκέψης.
Θα ανεβάσω λοιπόν στον ψηφιακό μας πίνακα (padlet), τον παραπάνω πίνακα τρεις φορές, με διαφορετικό τίτλο-ερώτηση. Σε κάθε ανάρτηση, όποιος μαθητής θέλει να συμμετέχει, αφού έχει παρατηρήσει πολύ καλά τον πίνακα, σας υπαγορεύει τι να γράψετε στο σχόλιο, αφού του έχετε διαβάσει την ερώτηση. Το σχόλιο θα ξεκινά με το όνομα του μαθητή. Παρακαλώ να του έχετε διαβάσει πρώτα τα προηγούμενα σχόλια γιατί δεν επιτρέπεται να πουν το ίδιο (τα παιδιά το γνωρίζουν αυτό, οπότε αν συμβεί, αρκεί να τους πείτε να παρατηρήσουν κάτι διαφορετικό και θα το κάνουν, είναι γνώστες της διαδικασίας, καλούνται όμως να την θυμηθούν). Η ρουτίνα σκέψης που θα αξιοποιήσουμε ονομάζεται «Βλέπω, Σκέφτομαι, Αναρωτιέμαι» του προγράμματος Artful Thinking, της παιδαγωγικής ομάδας Project Zero, του Πανεπιστημίου του Harvard .
ΠΡΟΣΟΧΗ. Θέλει εξάσκηση και πολύ προσπάθεια από όλους (σε αυτό το σημείο καλείσθε να βοηθήσετε τα παιδιά σας) να διακρίνετε το Βλέπω από το Σκέφτομαι. Βλέπω εννοούμε αυτό που αντικρύζουν τα μάτια μας, αυτό που έχουμε μπροστά μας, ενώ Σκέφτομαι είναι το συμπέρασμα που βγάζω από αυτό που βλέπω, οι σκέψεις μου για το τι συμβαίνει. Με το Αναρωτιέμαι θέλουμε να μάθουμε το κάτι παραπάνω για αυτό που βλέπουμε. Ποια ερωτήματα μας γεννάει το έργο τέχνης?
24/3/2020
23/3/2020
Ηλεκτρονικά παζλ με θέμα την 25η Μαρτίου 1821
Ενώνοντας τα κομμάτια των παρακάτω παζλ, σας δίνεται η ευκαιρία να προσεγγίσετε με τα παιδιά σας τα ιστορικά γεγονότα της εποχής μέσα από την Τέχνη.Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να επιλέξετε το λινκ. Στην συνέχεια πατήστε πάνω στο εικονίδιο με το φαντασματάκι για να εμφανιστεί αχνά η εικόνα του παζλ μπροστά σας. Μετά από ελάχιστη εξάσκηση, θα μπορούν να ενώνουν τα κομμάτια κατευθείαν, χωρίς να βλέπουν την εικόνα, παρά μόνο με τον συνδυασμό χρωμάτων, σχημάτων και γραμμών.
Γραμματόσημο με τον Θεόδωρο Κολοκοτρώνη
Γραμματόσημο με τη Μπουμπουλίνα.
Πίνακας ζωγραφικής “Καραούλι”του Θεόδωρου Βρυζάκη
Πίνακας ζωγραφικής “Έφιππος Έλληνας Αγωνιστής” του Ευγένιου Ντελακρουά.
Πίνακας ζωγραφικής “Η Ελλάς ευγνωμονούσα” του Θεόδωρου Βρυζάκη
Πίνακας ζωγραφικής “Κρυφό σχολείο” του Νικόλαου Γύζη.
Πίνακας ζωγραφικής “Ο θρύλος Της Αγίας Λαύρας” του Θεόδωρου Βρυζάκη.
Επέτειος 25ης Μαρτίου 1821- Πρόταση για διαδικτυακή γιορτούλα!!!
23/3/2020
21/3/2020
Μια εικόνα….μια ιστορία!!!!
Πατώντας στον παρακάτω σύνδεσμο θα δείτε μιαν ανοιξιάτικη εικόνα και θα ακούσετε τη φωνή μου να σας προτρέπει να συνεχίσετε την ιστορία από το σημείο που σταμάτησα εγώ.
https://www.thinglink.com/scene/1297495984963584003
Αυτή είναι η εικόνα και ξεκινάω την ιστορία λέγοντας ότι με την φαντασία μας πάμε βόλτα σε αυτό το λιβάδι και εκεί που περπατάμε, συναντάμε……
Σε αυτό το δημείο, κλήθηκαν οι μαθητές μου να συνεχίσουν την ιστορία.
Ο Αιμίλιος λοιπόν το έκανε και μου έστειλε ηχητικό αρχείο λέγοντας μου ότι συνάντησε τον Άγη, τον καλύτερο του φίλο!!!!
Διαδικτυακές ιστορίες!!!!
Μπορεί η φυσική παρουσία μας στο σχολείο να έχει σταματήσει προληπτικά, μπορεί να Μένουμε Σπίτι και να έχουμε περιορίσει όλοι τις μετακινήσεις μας , όμως είμαστε τυχεροί γιατί έχουμε το διαδίκτυο και μπορούμε να επικοινωνούμε καθημερινά και να περνάμε δημιουργικά τον χρόνο μας.
Στα πλαίσια λοιπόν αυτής της επικοινωνίας έχω δημιουργήσει έναν ψηφιακό τοίχο, ένα Padlet, κι έχουν κληθεί μέσω ηλεκτρονικών διευθύνσεων οι γονείς να συμμετέχουν σε αυτήν την προσπάθεια επικοινωνίας μου με τους μαθητές/τριες μου. Ο ψηφιακός μας τοίχος γεμίζει καθημερινά. Μία από τις προτάσεις που είχα κάνει σε μια άναρτηση μου ήταν η δημιουργία ιστοριών από τα παιδιά, βασιζόμενα σε κάρτες.
Μπορείτε να δείτε τις κάρτες στον παρακάτω σύνδεσμο.
Η πρώτη ιστορία κατέφθασε μαζί με την εικονογράφηση της και ανήκει στον Κωνσταντίνο Σ.
Ο δράκος και ο μαγικός κοκκινολαίμης
Μια φορά και έναν καιρό, ζούσε ένας δράκος, που τον έλεγαν ΚΡΑΝΚΛ.
Ήταν καλός και το χρώμα του ήταν κόκκινο, πορτοκαλί και κίτρινο.
Ένα βράδυ, τον ξύπνησε η μαμά του : «Παιδί μου, ξύπνα, ήρθε η ώρα να πας ένα δώρο σε ένα μωράκι πριγκίπισσα που γεννήθηκε στο βασίλειο του Άβαλορ.» .
Ο Κράνκλ, πήγε στο Jumbo για πουλάκια και πήρε έναν κοκκινολαίμη για το μωρό πριγκίπισσα.
Ξέχασε να βγάλει τον πυτζαμοσκούφο του και πήγε έτσι στο παλάτι.
Συνάντησε το μωρό προγκίπισσα, που το έλεγαν Έλενα και του έδωσε το δώρο του. Έναν μαγικό κοκκινολαίμη που θα πρόσεχε την Έλενα από τους κακούς μάγους. Τον Βίκτωρ, τη Σουρίκη, την Κάρλα και τον Φιέρρο.
Και έζησαν αυτοί καλά και εμείς καλύτερα.