Προτεινόμενες δραστηριότητες για όσο ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ.

24/5/2020

Άλλη μια ευχάριστη παρουσίαση για να μην χάνεται η επαφή των νηπίων με τα γράμματα κατα τη διάρκεια της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.



Λήψη αρχείου

21/5/2020

Επανάληψη του αριθμού 6



Λήψη αρχείου

 

19/5/2020

H ζέστη έχει μπει για τα καλά και ο ήλιος καίει. Κάποιοι από εσάς ίσως ξεκινήσατε και τα μπάνια. Παρακολουθήστε το ολιγόλεπτο βιντεάκι και ετοιμάστε μου τον δικό σας, ήλιο, έτσι όπως τον εμπνευστήκατε.

https://safeyoutube.net/w/qCHF

18/5/2020

Γρήγορο κι ευχάριστο παιχνίδι φωνολογικής επίγνωσης και επανάληψης στα γράμματα.

https://learningapps.org/view11079601

13/5/2020

Άσκηση παρατηρητικότητας με το τραγούδι “Κυλινδρος” από τα Ζουζούνια.

https://edpuzzle.com/media/5eb158ed012aa73f098f9946

12/5/2020

Ένα μικρό βιβλίο αναζητά τους εικονογράφους του.

11/5/2020

Ηλεκτρονικής παιχνίδι προανάγνωσης με εικόνες και γράμματα.

https://learningapps.org/view11078797

10/5/2020

Χρόνια πολλά μανούλες!!!

Πατήστε πάνω στα κουμπιά της ηλεκτρονικής κάρτας για να γιορτάσεετε την ημέρα μαζί με τα παιδιά σας.

7/5/2020

Φρούτα Της Άνοιξης

https://www.liveworksheets.com/lk426680mt

6/5/2020

Ο αριθμός 5 – ασκήσεις επανάληψης



Λήψη αρχείου

3/5/2020

Η νέα πρόταση δραστηριοτήτων με το γράμμα Α,α, η οποία αναρτήθηκε στον ψηφιακό τοίχο του τμήματος.



Λήψη αρχείου

30/4/2020

Νέες προτάσεις δραστηριοτήτων, λίγο πριν την αλλαγή του μήνα!!!



Λήψη αρχείου

28/4/2020

Επανάληψη των σχημάτων με νέα άσκηση παρατηρητικότητας και ενεργητικής ακρόασης.

Η σημερινή πρόταση μου για να ασχοληθείτε είναι, να παρακολουθήσετε το βίντεο με το τραγούδι “Το πολύγωνο” από τα Ζουζούνια.
Προσέξτε καλά αν θέλετε να απαντήσετε στις ερωτήσεις του κουίζ.

https://edpuzzle.com/media/5e8a1226f8b2a03f2d91687b

Στην συνέχεια αναζητήστε πολύγωνα σχήματα μέσα στον χώρο σας και μετά σχεδιάστε τα δικά σας. Θα περιμένουμε να τα δούμε κι εμείς στον ψηφιακό μας τοίχο.

27/4/2020



Λήψη αρχείου

26/5/2020

Νέο παιχνίδι για τις εποχές

 Η σημερινή πρόταση έχει να κάνει με τις εποχές του χρόνου. Αν το επιθυμείτε, αφήνετε το παιδί να παίξει και στην συνέχεια το προτρέπετε να διαλέξει την αγαπημένη του εποχή και να την παρουσιάσει στον ψηφιακό μας τοίχο, με όποιον τρόπο επιλέξει. (ζωγραφιά, κατασκευή, παζλ, τραγούδι…..)

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ

24/4/2020

Νέο ηλεκτρονικό παιχνίδι προανάγνωσης

Πατώντας τον σύνδεσμο σας ανοίγει η παρακάτω εικόνα. Οι μαθητές καλούνται να αναγνωρίζουν και να λένε δυνατά το όνομα κάθε εικόνας, προκειμένου να αναγνωρίσουν το γράμμα-τη φωνή του, από την οποία αρχίζει η λέξη. Στη συνέχεια με το ποντίκι τοποθετούν την εικόνα στην αντίστοιχη ομάδα.
Όταν ολοκληρωθεί το παιχνίδι, πατήστε πάνω στον μπλε κύκλο για να δείτε τα αποτελέσματα.

24/4/2020

Ηλεκτρονικό παιχνίδι προανάγνωσης

 Πατώντας το λινκ θα ανοίξει η παρακάτω επιφάνεια εργασίας. Παρατηρήστε τις εικόνες. Τα γράμματα πάνω από τις εικόνες είναι τα αρχικά αυτών. Κάθε φορά που επιλέγετε γράμμα και την αντίστοιχη εικόνα, η εικόνα σβήνει. Μόλις τις σβήσετε όλες, θα ανακαλύψετε τι κρύβεται από πίσω.

Ηλεκτρονικό παιχνίδι!!!

24/4/2020

Επαναληπτικές ασκήσεις για τον αριθμό 4



Λήψη αρχείου

23/4/2020

Νέα άσκηση παρατηρητικότητας και επανάληψης στα σχήματα.

Πατήστε εδώ!!!

22/4/2020

Παιχνίδι αντιστοίχισης – Ζώα υπό εξαφάνιση- Ημέρα της Γης 2020

        Παρατήρησε καλά τις εικόνες. Αναγνωρίζεις τα ζώα που είναι υπό εξαφάνιση; Πες δυνατά το όνομά τους και προσπάθησε να βρεις από ποιο γράμμα αρχίζει. Σύρε το όνομα κάθε ζώου πάνω στη φωτογραφία του.

Πάτησε στον παρακάτω σύνδεσμο για να μπεις στο παιχνίδι!!!

Παιχνίδι αντιστοίχισης εικόνας και λέξης

22/4/2020

Ημέρα της Γης 2020

Από το 1970, εδώ και 50 χρόνια, η σημερινή ημέρα γιορτάζεται ως η Ημέρα της Γης και διοργανώνονται εκδηλώσεις ανά τον πλανήτη. Εκδηλώσεις που στοχεύουν στην ενημέρωση του κοινού για τις ανάγκες και τους επιτακτικούς λόγους προστασίας του πλανήτη μας, εκδηλώσεις που ευασθητοποιούν όλους υπέρ της προστασίας του περιβάλλοντος.
Τι θα μπορούσαμε να κάνουμε όλοι για να βοηθήσουμε σε αυτό; Απο τι κινδυνεύει η Γη μας;
Αφού κάνετε μια συζήτηση με τα παιδιά σας σχετικά, προτείνω και μια κατασκευούλα , μια ζωγραφιά, ένα παιχνίδι που θα οργανώσετε και θα θυμίζει στο εξής στα παιδιά την σημαντικότητα της προστασίας του πλανήτη που ζούμε.

Στο πάντλετ μας θα βρείτε σε εκτυπώσιμη μορφή τις παρακάτω εικόνες.

21/4/2020

Η πασχαλιά, το φυτό της Παναγίας!!!

 Λέγεται ότι μετά τη Σταύρωση του Κυρίου μας, η Παναγία έκατσε κάτω από ένα δέντρο να θρηνήσει. Το δέντρο αυτό είχε μόνο φυλλαράκια. Η Παναγία έκλαψε τόσο πολύ που την πήρε ο ύπνος. Το δέντρο τότε έριξε όλα τα φύλλα του για να σκεπάσει τη Παναγιά και να τη ζεστάνει. Η Παναγία μόλις ξύπνησε και κατάλαβε τι είχε συμβεί, ευλόγησε το φυτό να είναι πάντα μοσχοβολιστό. Τότε το δέντρο έβγαλε πάλι φύλλα και μικρά άνθη που γέμισαν τον τόπο από το άρωμα τους. Απο τότε το φυτό ονομάστηκε Πασχαλιά και ανθίζει μια φορά το χρόνο, για περίπου ένα μήνα, την περίοδο του Πάσχα.
 Παρατηρήστε τις παρακάτω εικόνες με τις πασχαλιές κι ετοιμάστε κι εσείς τις δικιές σας.
 Θα μπορούσατε να σχεδιάσετε και να ζωγραφίσετε τις πασχαλιές εσείς. θα μπορούσατε να ζωγραφίστε την παραπάνω ιστορία και να ανεβάσετε τη ζωγραφιά στο padlet για να την δούμε κι εμείς.
 Μια πρόταση είναι επίσης να δημιουργήσετε κλαδιά πασχαλιάς με πλαστελίνη.
 Πάρτε ένα μοβ χαρτί, σχεδιάστε και κόψτε μοβ ανθάκια και κολήστε τα σε ένα γυμνό κλαδάκι που θα σας βρει η μαμά. Ζητήστε από τη μανούλα να ψεκάσετε τη κατασκευή σας και με τη κολώνια σας.
 Ανυπομονώ να δω τις λουλουδένιες πασχαλινές δημιουργίες σας!!!

 

 

Για να ακούσω και τις σκέψεις σας. Το κορίτσι του πίνακα ζωγραφικής τι σκέφτεται; Πού πηγαίνει; Γιατί κρατάει πασχαλιές; Πού τις βρήκε; Θα συναντήσει κάποιον;
Γράψτε μου στην σχετική ανάρτηση στο padlet μας, τις ιδέες σας!!!
S.G.Anderson, H εποχή των πασχαλιών, Ιδιωτική Συλλογή

21/4/2020

 Επανάληψη … με αντιστοιχίσεις, της συναδέλφου Ευγενίας Βάσσου απο το 17 Ν/Γ Κερατσινίου.

Η προτεινόμενη δραστηριότητα αναρτήθηκε σε αρχείο Power Point και οι μαθητές κλήθηκαν να επεξεργαστούν την παρουσίαση, παίζοντας με το ποντίκι το γνωστό πλέον “σύρε κι άσε”.



Λήψη αρχείου

 

15/4/2020

Νέα ηλεκτρονικά παζλ με πασχαλινές εικόνες

Η σημερινή πρόταση μου, είναι η δημιουργία των δικών σας παζλ. Μπορείτε να μπείτε να παίξετε με αυτά που δημιούργησα και στην συνέχεια να διαλέξετε μία από τις εικόνες αυτές, για όσους έχουν τη δυνατότητα εκτύπωσης, να την εκτυπώσετε και να την  κολλήσετε  σε χαρτόνι για να έχετε καλύτερο αποτέλεσμα. Στην συνέχεια χαράξτε πάνω στην εικόνα με μολυβάκι τις γραμμές-κομμάτια του παζλ. Αυτές τις γραμμές μετά θα κόψετε και θα είναι έτοιμο το παζλ σας για πολλά περισσότερα παιχνίδια. Προτείνω να έχετε ήδη βρει έναν φάκελο ή ένα κουτί για να αποθηκεύσετε το παιχνίδι σας.
Η δραστηριότητα βέβαια ενδείκνυται και για όλους, όσους δεν έχουν εκτυπωτή στο σπίτι τους, αφού μπορούμε να ακολουθήσουμε τα ίδια βήματα με τις απλές καθημερινές ζωγραφιές των παιδιών.
Τα λινκ με τα ηλεκτρονικά παζλ είναι τα ακόλουθα:

https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=03bfc64c0d67

https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=37a4a7cd56fe

https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=1f4b71935d6a

https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=1f9b6c7661df

https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=345c4b94d500

https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=1420bcb323b3

https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=07963071db49

Για όσους θέλουν να δημιουργήσουν παζλ με τις συγκεκριμένες εικόνες , που αναζήτησα στο διαδίκτυο,  μπορούν να εκτυπώσουν το παρακάτω αρχείο.



Λήψη αρχείου

14/4/2020

Επανάληψη του αριθμού 3

 Άλλη μια παρουσίαση του Power Point ανέβηκε στον ψηφιακό μας τοίχο για την προαιρετική εξ αποστάσεως εκπαίδευση των μαθητών μου!!!

 

 

 

 

 

 

13/4/2020

Πρόταση για πασχαλινές σφραγιδο-δημιουργίες!!!

 

 

 

 

 

 

 

9/4/2020

Το αρνί του Πάσχα!!!

 Το αρνάκι, όπως  οι κοτούλες και τα λαγουδάκια,  κατά κοινή ομολογία, ζουν τις πιο ευτυχισμένες μέρες τους, λόγω του Πάσχα. Το δικό μου αρνί, είναι αυτό που θα δείτε στο παρακάτω ηλεκτρονικό παζλ και το οποίο αποφάσισε να πιει τον χυμό του ανέμελα. Το δικό σας αρνάκι τι κάνει;

Μόλις ενώσετε τα κομμάτια του παζλ, πιάστε μολύβια και χαρτιά και ζωγραφίστε το δικό σας αρνάκι. Πού βρίσκεται; Τι κάνει; Έχει κάποιον παρέα; Πώς θα περάσει την μέρα του; Ανυπομονώ να δω τα σχέδια σας!!!

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΠΑΖΛ

Υπενθυμίζω ότι οι προτεινόμενες δραστηριότητες δεν είναι υποχρεωτικές για κανέναν μας.

8/4/2020

Ηλεκτρονική τόμπολα με θέμα πασχαλινές χαρούμενες εικόνες!!!!

 Η σημερινή πρόταση, για όσους βέβαια το επιθυμούν, είναι να πατήσουν τον παρακάτω σύνδεσμο για να παίξουν.

 ΤΟΜΠΟΛΑ

Δεν μένουμε όμως εκεί. Μετά θα προσπαθήσετε να δημιουργήσετε μια δική σας χειροποίητη τόμπολα, ένα παιχνίδι μνήμης για όλη την οικογένεια. Πάρτε λοιπόν χαρτόνια, σχηματίστε τετράγωνα πλαίσια και κόψτε τα. Μετά θα σχεδιάζετε την ίδια ζωγραφιά σε δύο χαρτονάκια-κάρτες. Αυτο θα το κάνετε όσες φορές θέλετε, ανάλογα με τον αριθμό των καρτών που θέλετε να δημιουργήσετε. Μόλις είναι έτοιμες οι κάρτες σας, θα τις ανακατέψετε θα τις γυρίσετε ανάποδα και το παιχνίδι ξεκινάει. Μην ξεχνάτε παίζουμε με τη σειρά. Γυρίζει μία κάρτα ο καθένας μέχρι να έρθει πάλι η σειρά του να βρει το ζευγάρι της κάρτας και να κάνει τόμπολα.

                                                          Καλή σας διασκέδαση!!!!

7/4/2020

Η επανάληψη των σχημάτων συνεχίζεται.

 Νέα άσκηση παρατηρητικότητας και ενεργητικής ακρόασης με το τραγούδι “Το τετράγωνο” απο τα Ζουζούνια.

Πατήστε ΕΔΩ για να παίξετε και να διασκεδάσετε!!!

6/4/2020

Πρόταση θεματικής προσέγγισης του Πάσχα



Λήψη αρχείου

5/4/2020

Εικόνες με ήρωες ζωάκια που μιλούν!!!

 Η νέα, συνεργατική δραστηριότητα που προτείνεται, είναι η δημιουργία διαδραστικών εικόνων.
Ακολουθώντας τον παρακάτω σύνδεσμο
ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ
μπορείτε να δείτε την εικόνα που ετοίμασα. Πατήστε πάνω στην αγελάδα και θα ακούσετε τη φωνή μου. Το εργαλείο Thinklink είναι πολυ εύχρηστο για να ετοιμάσετε κι εσείς κάτι αντίστοιχο, ομως εγώ σας προτείνω να ηχογραφήσετε τη φωνή του παιδιού σας με το κινητό, μία ηχογράφηση για κάθε ζωάκι και να μου στείλετε τους ήχους. Θα ετοιμάσω μια εικόνα για κάθε μαθητή. Ονομάζουμε αυτή τη δραστηριότητα “Τα ζωάκια μιλούν” και μπορεί να συμμετέχει όλη η οικογένεια, αν το επιθυμεί.

4/4/2020

Ηλεκτρονικά παζλ με θέμα πίνακες ζωγραφικής με την Άνοιξη!!!

Ως επέκταση της δραστηριότητας μπορείτε να επιλέξετε κάποιον από τους παραπανω πίνακες ζωγραφικής , να το σχεδιάσετε και να το ζωγραφίσετε  μόνοι σας!!!

3/4/2020

Ο Αριθμός 2 – Διαδικτυακή επανάληψη!!!

 Επόμενη πρόταση δραστηριότητας προς τους μαθητές μου, μια παρουσίαση του Power Point, όπου μπορούν να παίξουν, να εξασκηθούν στη χρήση του ποντικιού του Η/Υ και βέβαια να θυμηθούν τον αριθμό 2.
Μένουμε σπίτι αλλά δεν μένουμε πολύ ώρα μπροστά στον υπολογιστή.
Το μήνυμα που ακολουθεί είναι αυτό ακριβώς που συνοδεύει την παρουσίαση στον ψηφιακό τοίχο που μοιραζόμαστε με τους μαθητές μου.
“Καλημέρα!!! Ανοίξτε την παρουσίαση, παίξτε, χορέψτε, βρείτε δύο αντικείμενα μέσα στο σπίτι και δημιουργήστε ζευγαράκια, γράψτε τον αριθμό 2, σχηματίστε τον με το σώμα σας, πλάστε τον αριθμό με πλαστελίνη ή ζυμαράκι και ότι άλλο σκεφτείτε εσείς!!! Αν θελήσετε να μας το δείξετε κι εμάς, θα το χαρούμε πολύ!!!”
Γιατί αυτός είναι ο στόχος στο νηπιαγωγείο. Οι μαθητές να αποκτούν γνώσεις βιωματικά, μέσα από παιχνιώδεις δραστηριότητες που θα τους  κεντρίζουν τη προσοχή, θα κρατούν το ενδιαφέρον τους  αμείωτο και θα τους εμπνέουν να δημιουργήσουν!!!

2/4/2020

2/4/2020 Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου- Μένουμε Σπίτι

Η σημερινή πρόταση για μια ευχάριστη και οικεία δραστηριότητα στους μαθητές μου, για να συμμετέχουμε κι εμείς στον εορτασμό της ημέρας, είναι να δημιουργήσουν μικρά βιβλία, εφαρμόζοντας την παιδαγωγική τεχνική του Freinet. Μπορείτε να δείτε στην εικόνα που ακολουθεί τον τρόπο που θα διπλώσετε το χαρτί για να γίνει βιβλίο.

Καλές σας εμπνεύσεις!!!

31/3/2020

Νέα άσκηση παρατηρητικότητας με βιντεάκι από τα Ζουζούνια!!!

Πατήστε στο παρακάτω σύνδεσμο. θα παρακολουθήσετε το τραγούδι “Ο κύκλος” από τα Ζουζούνια και μετά καλείσθε να απαντήσετε στις ερωτήσεις.
Καλη επιτυχία!!!!
(Δεν ξεχνάμε, μετά το κουιζ, δυναμώνουμε τον ήχο και χορεύουμε????????????)

 

31/3/2020

Άσκηση παρατηρητικότητας ….για όσο ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ!!!

 Πατώντας στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να παρακολουθήσετε το βιντεάκι με το τραγούδι “Τρίγωνο” από τα Ζουζούνια. Στο τέλος του βίντεο ακολουθούν ερωτήσεις-κουίζ. Επιλέξτε την σωστή απάντηση. Μόλις ολοκληρωθεί το κουίζ, μπορείτε να δείτε το ποσοστό επιτυχίας σας!!!

Άσκηση παρατηρητικότητας!!!

Καλή σας επιτυχία!!!!

 

 

29/3/2020

Επανάληψη στους αριθμούς…διαδικτυακά!!!

Οι παρακάτω εικόνες είναι διαφάνειες σε μια powerpoint παρουσίαση που σας έχει αναρτηθεί στον ψηφιακό μας τοίχο. Το μόνο που έχετε να κάνετε, είναι να κατεβάσετε το αρχείο και να καθήσετε με το παιδί σας.
Ο χρόνος ενασχόλησης του μαθητή με τον υπολογιστή, είναι καθαρά δική σας απόφαση.
Για οποιαδήποτε απορία, μπορείτε να μου στείλετε mail ή ακόμα και να κάνετε ανάρτηση-ερώτηση, μέσα στο padlet. Όποιος επιθυμεί, δύναται να αποθηκεύσει τις εργασίες του μαθητή και να  ανεβάσει την παρουσίαση εκ νέου στο padlet, με το όνομα του.

27/3/2020

Artful Thinking…εξ αποστάσεως!!!

Ο πίνακας που βλέπετε ονομάζεται «Emmie’s catch» και ανήκει στον Μorgan Weistling.

https://www.artrenewal.org/Common/Image?imageId=3752&artworkId=4117

Σκεφτόμουν να συνεχίσουμε κάποιες από τις δραστηριότητες που συνηθίζαμε μέσα στην τάξη και μία από αυτές ήταν η προσεχτική παρατήρηση έργων τέχνης, στοχεύοντας στην καλλιέργεια της σκέψης.

Θα ανεβάσω λοιπόν στον ψηφιακό μας πίνακα (padlet), τον παραπάνω πίνακα τρεις φορές, με διαφορετικό τίτλο-ερώτηση. Σε κάθε ανάρτηση, όποιος μαθητής θέλει να συμμετέχει, αφού  έχει παρατηρήσει πολύ καλά τον πίνακα, σας υπαγορεύει τι να γράψετε στο σχόλιο, αφού του έχετε διαβάσει την ερώτηση. Το σχόλιο θα ξεκινά με το όνομα του μαθητή. Παρακαλώ να του έχετε διαβάσει πρώτα τα προηγούμενα σχόλια γιατί δεν επιτρέπεται να πουν το ίδιο (τα παιδιά το γνωρίζουν αυτό, οπότε αν συμβεί, αρκεί να τους πείτε να παρατηρήσουν κάτι διαφορετικό και θα το κάνουν, είναι γνώστες της διαδικασίας, καλούνται όμως να την θυμηθούν). Η ρουτίνα σκέψης που θα αξιοποιήσουμε ονομάζεται «Βλέπω, Σκέφτομαι, Αναρωτιέμαι» του προγράμματος Artful Thinking, της παιδαγωγικής ομάδας Project Zero, του Πανεπιστημίου του Harvard .

ΠΡΟΣΟΧΗ. Θέλει εξάσκηση και πολύ προσπάθεια από όλους (σε αυτό το σημείο καλείσθε να βοηθήσετε τα παιδιά σας) να διακρίνετε το Βλέπω από το Σκέφτομαι. Βλέπω εννοούμε αυτό που αντικρύζουν τα μάτια μας, αυτό που έχουμε μπροστά μας, ενώ Σκέφτομαι είναι το συμπέρασμα που βγάζω από αυτό που βλέπω, οι σκέψεις μου για το τι συμβαίνει. Με το Αναρωτιέμαι θέλουμε να μάθουμε το κάτι παραπάνω για αυτό που βλέπουμε. Ποια ερωτήματα μας γεννάει το έργο τέχνης?

24/3/2020

Τι γιορτάζουμε σήμερα γιαγιά;

Ένα βίντεο, για να να σας δώσει αφορμή να μιλήσετε στα παιδιά σας για την επέτειο της 25ης Μαρτίου 1821.

23/3/2020

Ηλεκτρονικά παζλ με θέμα την 25η Μαρτίου 1821

Ενώνοντας τα κομμάτια των παρακάτω  παζλ, σας δίνεται η ευκαιρία να προσεγγίσετε με τα παιδιά σας τα ιστορικά γεγονότα της εποχής μέσα από την Τέχνη.Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να επιλέξετε το λινκ. Στην συνέχεια πατήστε πάνω στο εικονίδιο με το φαντασματάκι  για να εμφανιστεί αχνά η εικόνα του παζλ μπροστά σας. Μετά από ελάχιστη  εξάσκηση, θα μπορούν να ενώνουν  τα κομμάτια κατευθείαν, χωρίς να βλέπουν την εικόνα, παρά μόνο με τον συνδυασμό χρωμάτων, σχημάτων και γραμμών.

Γραμματόσημο με τον Θεόδωρο Κολοκοτρώνη

Γραμματόσημο με τη Μπουμπουλίνα.

Πίνακας ζωγραφικής “Καραούλι”του Θεόδωρου Βρυζάκη

Πίνακας ζωγραφικής “Έφιππος Έλληνας Αγωνιστής” του Ευγένιου Ντελακρουά.

Πίνακας ζωγραφικής “Η Ελλάς ευγνωμονούσα” του Θεόδωρου Βρυζάκη

Πίνακας ζωγραφικής “Κρυφό σχολείο” του Νικόλαου Γύζη.

Πίνακας ζωγραφικής “Ο θρύλος Της Αγίας Λαύρας” του Θεόδωρου Βρυζάκη.

Επέτειος 25ης Μαρτίου 1821- Πρόταση για διαδικτυακή γιορτούλα!!!

 Με χαρά μου διαπιστώνω ότι όλο και περισσότερα παιδιά ανταποκρίνονται στα καλέσματα μου, μέσω του ψηφιακού τοίχου-padlet, που δημιούργησα και σκέφτηκα ότι μιας που πλησιάζει η επέτειος της 25ης Μαρτίου 1821, θα μπορούσαμε να διοργανώσουμε μαζί μια διαδικτυακή γιορτούλα.
 Τι εννοώ? Θεωρώ ότι όλοι θα συζητήσετε και θα αναφερθείτε σε γεγονότα της ιστορίας, τι σημαίνει αυτή η ημέρα για την χώρα μας αλλά  και για την θρησκεία μας.
 Προτείνω σε εσάς που έχετε όρεξη, μετά την κουβέντα που θα κάνετε με τα παιδιά σας, να βρείτε στο διαδίκτυο ένα μικρό ποιημάτακι, να βοηθήσετε τα παιδιά να το μάθουν και να μου στείλετε το βιντεάκι για να το ανεβάσω στο padlet. Αν έχετε τη δυνατότητα  να τα ντύσετε με άσπρα -μπλε, να κρατήσουν ή ακόμα και να ζωγραφίσουν τη σημαία μας για να την κρατάνε. Μπορείτε ακόμα και παρέλαση να κάνετε μέσα στο σπίτι. Θα μπορούσε κάποιο παιδί να τραγουδήσει ή να ετοιμάσετε ένα σκετσάκι που θα παίζουν και τα αδέρφια τους, αν θέλουν να συμμετέχουν ή απλώς να πουν δυο κουβέντες στην κάμερα, σχετικές με την εθνική μας επέτειο.  Με αυτόν τον τρόπο θα κάνετε σίγουρα κάτι διαφορετικό, εκτός της καθημερινής ρουτίνας και θα παρασύρετε τα παιδιά στον ενθουσιασμό μιας γιορτής, που δυστυχώς δεν θα βιώσουν λόγω της κατάστασης.
 Η γιορτή μας θα είναι διαδικτυακή.
 θα Μένουμε Σπίτι αλλά θα μοιραζόμαστε όλοι την παρέα του άλλου!!!
 Ο λόγος που δεν ορίζω εγώ τα ποιήματα είναι γιατί όλο αυτό είναι προαιρετικό και δεν θέλω να το νιώσει κάποιος σαν υποχρέωση.
 Ας γιορτάσουμε λοιπόν και φέτος, χωρίς να αφήνουμε τα μικρόβια να μας αλλάζουν τα σχέδια!!!!!!!

23/3/2020

Ζωάκια από παλάμες και πατουσίτσες!!!

Δοκιμάστε να μετατρέψετε σε σφραγίδες τις παλάμες και τις πατούσες των παιδιών σας. Μια πρωτότυπη ιδέα που θα τα χαροποιήσει ιδιαίτερα!!!

21/3/2020

Μια εικόνα….μια ιστορία!!!!

 Πατώντας στον παρακάτω σύνδεσμο θα δείτε μιαν ανοιξιάτικη εικόνα και θα ακούσετε τη φωνή μου να σας προτρέπει να συνεχίσετε την ιστορία από το σημείο που σταμάτησα εγώ.

https://www.thinglink.com/scene/1297495984963584003

Αυτή είναι η εικόνα και ξεκινάω την ιστορία λέγοντας ότι με την φαντασία μας πάμε βόλτα σε αυτό το λιβάδι και εκεί που περπατάμε, συναντάμε……

Σε αυτό το δημείο, κλήθηκαν οι μαθητές μου να συνεχίσουν την ιστορία.

Ο Αιμίλιος λοιπόν το έκανε  και μου έστειλε ηχητικό αρχείο λέγοντας μου ότι συνάντησε  τον Άγη, τον καλύτερο του φίλο!!!!

Διαδικτυακές ιστορίες!!!!

Μπορεί η φυσική παρουσία μας στο σχολείο να έχει σταματήσει προληπτικά, μπορεί να Μένουμε Σπίτι και να έχουμε περιορίσει όλοι τις μετακινήσεις μας , όμως είμαστε τυχεροί γιατί έχουμε το διαδίκτυο και μπορούμε να επικοινωνούμε καθημερινά και να περνάμε δημιουργικά τον χρόνο μας.

Στα πλαίσια λοιπόν αυτής της επικοινωνίας έχω δημιουργήσει έναν ψηφιακό τοίχο, ένα Padlet, κι έχουν κληθεί μέσω ηλεκτρονικών διευθύνσεων οι γονείς να συμμετέχουν σε αυτήν την προσπάθεια επικοινωνίας μου με τους μαθητές/τριες μου. Ο ψηφιακός μας τοίχος γεμίζει καθημερινά. Μία από τις προτάσεις που είχα κάνει σε μια άναρτηση μου ήταν η δημιουργία ιστοριών από τα παιδιά, βασιζόμενα σε κάρτες.

Μπορείτε να δείτε τις κάρτες στον παρακάτω σύνδεσμο.

https://enakeimenomiaeikona.blogspot.com/2018/02/blog-post.html?fbclid=IwAR3_GJ8pBoYqhJ5ip1ld6q8YgnQQVfvwhAjArpMPiTJjBsn2-VhDAIxehn8

 Η πρώτη ιστορία κατέφθασε μαζί με την εικονογράφηση της και ανήκει στον Κωνσταντίνο Σ.

Ο δράκος και ο μαγικός κοκκινολαίμης

Μια φορά και έναν καιρό, ζούσε ένας δράκος, που τον έλεγαν ΚΡΑΝΚΛ.

Ήταν καλός και το χρώμα του ήταν κόκκινο, πορτοκαλί και κίτρινο.

Ένα βράδυ, τον ξύπνησε η μαμά του : «Παιδί μου, ξύπνα, ήρθε η ώρα να πας ένα δώρο σε ένα μωράκι πριγκίπισσα που γεννήθηκε στο βασίλειο του Άβαλορ.» .

Ο Κράνκλ, πήγε στο Jumbo για πουλάκια και πήρε έναν κοκκινολαίμη για το μωρό πριγκίπισσα.

Ξέχασε να βγάλει τον πυτζαμοσκούφο του και πήγε έτσι στο παλάτι.

Συνάντησε το μωρό προγκίπισσα, που το έλεγαν Έλενα και του έδωσε το δώρο του.  Έναν  μαγικό κοκκινολαίμη που θα πρόσεχε την Έλενα από τους κακούς μάγους.  Τον Βίκτωρ, τη Σουρίκη, την Κάρλα και τον Φιέρρο.

Και έζησαν αυτοί καλά και εμείς καλύτερα.