•ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
Αγαπητοί γονείς Χριστός Ανέστη και Χρόνια πολλά!!
Καλή επάνοδο στο σχολείο μας!
Σας ενημερώνουμε ότι δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ B 1825 – 05.05.2021 η υπ. αριθμ. Δ1α/ΓΠ.οικ. 27707 Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΚΥΑ) αναφορικά με την εφαρμογή του υποχρεωτικού μέτρου του διαγνωστικού ελέγχου νόσησης (δωρεάν αυτοδιαγνωστικός έλεγχος-self test) για τον κορονοϊό COVID-19 σε μαθητές/τριες, εκπαιδευτικούς, μέλη Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ), διοικητικό και λοιπό προσωπικό όλων των σχολικών μονάδων της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. (https://www.minedu.gov.gr/publ…/docs2020/document_17_1.pdf)
Για την ασφαλή επιστροφή στα σχολεία γονείς, κηδεμόνες, μαθητές και προσωπικό των σχολείων παραλαμβάνουν δωρεάν το self-test, μαζί με ενημερωτικό υλικό από το φαρμακείο, χρησιμοποιώντας το ΑΜΚΑ. Το πρώτο τεστ μπορούν να το παραλάβουν όλοι από σήμερα, Τετάρτη 5 Μαΐου, σε όλη τη χώρα.
Τα τεστ θα διενεργούνται δύο φορές την εβδομάδα.
Οι μαθητές/οι εκπαιδευτικοί κάνουν τα self-tests στο σπίτι τους. Οι μαθητές άνω των 13 ετών μπορούν να κάνουν το τεστ με την επίβλεψη ενηλίκου, ενώ στους κάτω των 13 ετών το τεστ θα διενεργείται από ενήλικα. Συστήνεται το τεστ να γίνεται το πρωί ή το προηγούμενο βράδυ. Άρα το τεστ μπορεί να γίνει την Κυριακή το βράδυ ή τη Δευτέρα το πρωί και το δεύτερο Τετάρτη Βράδυ ή Πέμπτη πρωί.
Γονείς, μαθητές, εκπαιδευτικοί και λοιπό προσωπικό δηλώνουν το αποτέλεσμα του self-test μέσω της πλατφόρμας https://self-testing.gov.gr/ στην οποία θα εισέρχονται με τους κωδικούς taxisnet, καταχωρώντας συγκεκριμένα στοιχεία, όπως πατρώνυμο, μητρώνυμο, ΑΜΚΑ και το αποτέλεσμα του self-test και στην συνέχεια εκτυπώνουν σχολική κάρτα την οποία επιδεικνύουν για την είσοδο στη σχολική μονάδα.
Σε περίπτωση που δεν υπάρχει δυνατότητα εκτύπωσης σχολικής κάρτας θα παρέχεται το σχετικό έντυπο από τη σχολική μονάδα.
1.Δήλωση αποτελέσματος self-test για COVID-19:Δήλωση αποτελέσματος για το γενικό πληθυσμό και εκπαιδευτικούς, μέλη ΕΕΠ/ΕΒΠ, διοικητικό και λοιπό προσωπικό των σχολείων.
Δήλωση-Αποτελέσματος-self-test-για-COVID-19.
2. Σχολική κάρτα για COVID-19: Δήλωση αποτελέσματος για την έκδοση σχολικής κάρτας για γονείς/κηδεμόνες μαθητών και μαθητές.
Μαθητές που δεν φέρουν τη Σχολική Κάρτα δεν γίνονται δεκτοί στο σχολείο.
Βήματα που θα χρειαστεί να ακολουθήσουν οι γονείς για την δήλωση των self-test στην αντίστοιχη πλατφόρμα.
Από τη Δευτέρα 10/5 θα μπορούν να παραλάβουν και το 2ο τεστ της ερχόμενης εβδομάδας.
Οδηγίες για τη σωστή χρήση του self-test υπάρχουν στο παρακάτω βίντεο .
Προβλέπεται, επίσης, η εφαρμογή όλων των μέτρων πρόληψης και προστασίας που έχουν ήδη ληφθεί:
η υποχρεωτική χρήση μάσκας σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους,
η χρήση αντισηπτικών,
οι σχολαστικοί καθαρισμοί,
οι τακτικός αερισμός των αιθουσών.
Επίσης από εδώ και πέρα θα υπάρχουν ανακοινώσεις σχετικές με την λειτουργία της σχολικής μονάδας στο ιστολόγιο μας :
https://blogs.sch.gr/9nipdra |
Παρακαλούμε για την πιστή εφαρμογή των κανόνων για την ασφάλεια της υγείας όλων μας!!
Η Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου












