•07-09-21 Διάθεση self-test για τους μαθητές από τα φαρμακεία

Οι μαθητές όλων των βαθμίδων θα προμηθεύονται από την Τετάρτη 8 Σεπτεμβρίου ως και την Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου έξι (6) δωρεάν αυτοδιαγνωστικά (self) τεστ από τα φαρμακεία, προκειμένου να καλύψουν τις ανάγκες ελέγχου των τριών επόμενων εβδομάδων (13-3/10), δηλαδή ολόκληρου του Σεπτεμβρίου, και να προσέρχονται στο σχολείο σύμφωνα με τις οδηγίες των ειδικών.

 

• Έτσι θα ανοίξουν τα σχολεία, δωρεάν τα τεστ αν προκύψει κρούσμα.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του υπουργείου Παιδείας:

Μαθητές και εκπαιδευτικοί θα προσέρχονται στις σχολικές μονάδες ως εξής:

  • Oι μαθητές με πιστοποιητικό εμβολιασμού (για τους μαθητές 12 ετών και άνω) ή βεβαίωση παρελθούσας νόσησης (τελευταίου εξαμήνου) ή δήλωση αρνητικού αυτοδιαγνωστικού (σελφ) τεστ, το οποίο θα πραγματοποιείται δύο φορές την εβδομάδα (Τρίτη και Παρασκευή), έως και 24 ώρες πριν από την προσέλευση στο σχολείο,
  • Oι εκπαιδευτικοί με πιστοποιητικό εμβολιασμού ή βεβαίωση παρελθούσας νόσησης από κορωνοϊό (τελευταίου εξαμήνου) ή βεβαίωση αρνητικού εργαστηριακού τεστ, το οποίο θα πρέπει να πραγματοποιείται επίσης δύο φορές την εβδομάδα (Τρίτη και Παρασκευή) με ευθύνη και κόστος του εργαζομένου.

Αν εντοπιστεί επιβεβαιωμένο κρούσμα COVID-19:

  1. Aπομακρύνεται από το σχολείο και παραμένει σε απομόνωση για τουλάχιστον 10 ημέρες, απέχοντας και από όλες τις εξωσχολικές δραστηριότητες καθώς και από κάθε άλλη μετακίνηση ή επαφή με άτομα εκτός του οικιακού περιβάλλοντος.
  2. Επιστρέφει στη σχολική μονάδα μετά την παρέλευση τουλάχιστον 10 ημερών από την έναρξη των συμπτωμάτων ΚΑΙ την πάροδο τριών 24ώρων από την πλήρη υποχώρηση του πυρετού (χωρίς τη λήψη αντιπυρετικών) ΚΑΙ τη βελτίωση των άλλων συμπτωμάτων. Για την επιστροφή στο σχολείο δεν είναι απαραίτητη η προσκόμιση ιατρικής βεβαίωσης.

Επιπλέον, για τις στενές επαφές:

  • προβλέπεται αυξημένος εργαστηριακός έλεγχος και για διάστημα 7 ημερών ως εξής:

Για ανεμβολίαστους μαθητές και εκπαιδευτικούς του τμήματος στο οποίο βρέθηκε κρούσμα:

  • 2 εργαστηριακά τεστ – rapid πέραν των προβλεπόμενων
  • εάν οι ανεμβολίαστοι μαθητές κάθονταν δίπλα ή στο αμέσως εμπρός ή πίσω θρανίο από το κρούσμα, υποβάλλονται σε καθημερινά αυτοδιαγνωστικά τεστ – self (τις ημέρες που δεν κάνουν τα 2 εργαστηριακά).

Για εμβολιασμένους μαθητές και εκπαιδευτικούς του τμήματος στο οποίο βρέθηκε κρούσμα:

  • 2 αυτοδιαγνωστικά τεστ – self ανεξαρτήτως της θέσης στην οποία κάθονται.

Όλοι οι ανωτέρω επιβεβαιωτικοί έλεγχοι παρέχονται δωρεάν στα Σταθερά Σημεία Επιβεβαιωτικού Ελέγχου του ΕΟΔΥ. Στόχος των πολύ αυξημένων ελέγχων είναι η διασφάλιση της δια ζώσης λειτουργίας των σχολείων μας.

Το πρωτόκολλο «Αρχές Διαχείρισης Ύποπτων ή Επιβεβαιωμένων Περιστατικών Λοίμωξης COVID-19 σε σχολικές μονάδες» του ΕΟΔΥ θα περιλαμβάνει περαιτέρω αναλυτική περιγραφή του ορισμού «στενής επαφής» και οδηγίες διαχείρισης των κρουσμάτων.

Ένα σχολικό τμήμα θα αναστέλλει τη δια ζώσης λειτουργία του και η διδασκαλία θα γίνεται μέσω τηλεκπαίδευσης όταν σε αυτό εντοπιστούν επιβεβαιωμένα κρούσματα COVID-19 στο 50%+1 μαθητές του.

Σε κάθε σχολική μονάδα, ορίζεται από τον Σύλλογο Διδασκόντων υπεύθυνος διαχείρισης COVID-19 και ο αναπληρωτής του, με αρμοδιότητες, μεταξύ άλλων, να ενημερώνει και να εκπαιδεύει το προσωπικό σχετικά με την έγκαιρη αναγνώριση και τη διαχείριση υπόπτων κρουσμάτων λοίμωξης COVID-19 και να επικοινωνεί με τις οικογένειες των μαθητών και τους αρμόδιους φορείς και υπηρεσίες όπως ο ΕΟΔΥ.

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής απέστειλε οδηγίες προς τους εκπαιδευτικούς σχετικά με τον οδικό χάρτη της νέας σχολικής χρονιάς, οδηγίες για τη διαχείριση της ύλης, τις απαραίτητες επαναλήψεις, την ψυχοσυναισθηματική υποστήριξη των μαθητών και άλλες κατευθυντήριες γραμμές.

Ως προς τον εμβολιασμό στην εκπαιδευτική κοινότητα:

Οι εκπαιδευτικοί μας ανταποκρίθηκαν άμεσα και μαζικά στο εμβολιαστικό πρόγραμμα και τους ευχαριστούμε θερμά, όχι μόνο γιατί θωρακίζουν με αυτό τον τρόπο την ατομική, δημόσια υγεία και την εκπαιδευτική διαδικασία, αλλά και γιατί αποτελούν παράδειγμα για τα παιδιά και για όλους μας. Τους ευχαριστούμε θερμά για την υπεύθυνη στάση τους και τη συνεισφορά τους στο τείχος ανοσίας.

Απευθύνουμε έκκληση στους εκπαιδευτικούς που δεν έχουν ακόμη εμβολιαστεί να σπεύσουν να αξιοποιήσουν αυτήν την ασπίδα προστασίας από τον κορωνοϊό, αλλά και στους γονείς μαθητών από 12 ετών και άνω να προστατεύσουν τα παιδιά τους, συμβάλλοντας με αυτόν τον τρόπο και στη μείωση της διασποράς του ιού.

Εδώ μπορείτε να δείτε συχνές ερωτήσεις και απαντήσεις από την Εθνική Επιτροπή Εμβολιασμών σχετικά με τον εμβολιασμό παιδιών και εφήβων.

 

 

•Δωρεάν Προληπτικές Ιατρικές και Οδοντιατρικές Εξετάσεις για Παιδιά από «Το Χαμόγελο του Παιδιού» στο Δήμο Δράμας, 14-18 Ιουνίου 2021

Από τη Δευτέρα 14 Ιουνίου έως και την Παρασκευή 18 Ιουνίου 2021, θα πραγματοποιηθούν δωρεάν προληπτικές ιατρικές και οδοντιατρικές εξετάσεις για παιδιά στο Δήμο Δράμας. Οι προληπτικές εξετάσεις θα πραγματοποιηθούν στον «Ασκληπιό», το νέο Κινητό Πολυιατρείο του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού», το οποίο θα στελεχώνεται από εθελοντές γιατρούς και προσωπικό του Οργανισμού.

Η δράση διοργανώνεται από «Το Χαμόγελο του Παιδιού» σε συνεργασία με το Δήμο Δράμας, τον Ιατρικό Σύλλογο Δράμας, τον Οδοντιατρικό Σύλλογο Δράμας, και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης.

Αναλυτικές Πληροφορίες:

  • Τοποθεσία: Κεντρική Πλατεία Δήμου Δράμας
  • Ημέρες διεξαγωγής της δράσης: Από τη Δευτέρα 14 Ιουνίου έως και την Παρασκευή 18 Ιουνίου 2021
  • Ωράριο Λειτουργίας: Δευτέρα έως Παρασκευή 13:00μ..μ. – 20:00 μ.μ.
  • Τηλέφωνο επικοινωνίας για πληροφορίες και ραντεβού: 25210 21906, Τμήμα Προστασίας και Προαγωγής της Δημόσιας Υγείας – ΚΕΠ Υγείας Δήμου Δράμας

Η δράση της προληπτικής ιατρικής και οδοντιατρικής θα πραγματοποιηθεί με απόλυτη τήρηση όλων των μέτρων ασφάλειας κατά της covid19.

• Τοίχος της Καλοσύνης Δράμα νέα δράση. “Από παιδί σε παιδί !!!”

Σας ενημερώνουμε ότι η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δράμας υποστηρίζει και προωθεί τη δράση «Από παιδί σε παιδί ΙΙ» που διοργανώνεται από το Σωματείο Εθελοντικού και μη Κερδοσκοπικού χαρακτήρα  “Ο Τοίχος της Καλοσύνης”.

Δελτίο τύπου: Νέα δράση Από παιδί σε παιδί ΙΙΙ

Ο Τοίχος της Καλοσύνης για 3η τρίτη χρονιά πραγματοποιεί την πρωτότυπη  δράση  «Από παιδί σε παιδί» που αποτελεί μία από τις πιο αγαπημένες και γεμάτες ευαισθησία αλυσίδες αγάπης της εθελοντικής μας ομάδας.

 Μια  δράση με σεβασμό στην αξιοπρέπεια των συνανθρώπων μας που πραγματοποιείται με στόχο να χαρίσουμε σχολικά είδη σε μαθητές, που τα χρειάζονται και θα ξεκινήσουν τη νέα σχολική χρονιά με  αγάπη και χαμόγελο.

Η διαδικασία είναι απλή: όποιος έχει  κάποια τσάντα (σε καλή κατάσταση και καθαρή), μπορεί –αν θέλει –  να τη γεμίσει με διάφορα σχολικά είδη (τετράδια, κασετίνες, μολύβια, χάρακες, ξύστρες κ.τ.λ.) και να βάλει μέσα στην τσάντα ένα μήνυμα αγάπης για το παιδί που θα την παραλάβει. Το επόμενο βήμα είναι να έρθει σε επικοινωνία με το σωματείο μας, για να την ολοκληρώσει τη δωρεά του.

 Η  δράση θα ξεκινήσει από 1 Ιουνίου και θα διαρκέσει όλο το καλοκαίρι μέχρι 31 Αυγούστου. Όποιος επιθυμεί να συμμετέχει σ΄ αυτήν την τόσο ξεχωριστή αλυσίδα αγάπης χαρίζοντας σχολικά είδη και τσάντες, μπορεί να επικοινωνήσει με την εθελοντική ομάδα του Τοίχου της Καλοσύνης για να συνεννοηθεί για την παράδοση της δωρεάς του. Μπορεί  να καλεί στις δύο  τηλεφωνικές γραμμές του Τοίχου: 6945233637 & 698132200   ή να στείλει μήνυμα στο ηλεκτρονικό μας ταχυδρομείο: thewallofkindnessdrama@gmail.com            ή στις επίσημες σελίδες μας στο Facebook: Ο Τοίχος της Καλοσύνης Δράμα   και  Instagram: toixoskalosynhs_drama

Αφού ολοκληρωθεί η συγκέντρωση των σχολικών ειδών, θα ακολουθήσει η ταξινόμησή τους από τους εθελοντές και κατόπιν συνεργασίας μας με τις πέντε (4) Κοινωνικές Υπηρεσίες του Νομού (Δράμας, Νευροκοπίου, Δοξάτου , Προσοτσάντης και Παρανεστίου ) θα διανεμηθούν εγκαίρως πριν την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς στους μαθητές που έχουν ανάγκη.

Τις ημέρες αυτές που η κρίση της πανδημίας μας γεμίζει ανασφάλεια, η αγάπη, η συμπαράσταση, η εμπιστοσύνη,  η προσφορά, η αλληλεγγύη  και η συμμετοχή σας στις αλυσίδες αγάπης του σωματείου μας  αποκτούν το μεγαλύτερο νόημα…για όλους αυτούς τους λόγους αισθανόμαστε βαθιά ευγνωμοσύνη.

Με εκτίμηση,

Το Σωματείο Εθελοντών του Τοίχου της Καλοσύνης Δράμας

• Ημέρα μνήμης για την γενοκτονία των Ποντίων

19 η Μαΐου…

                                  δεν ξεχνώ

ημέρα μνήμης της γενοκτονίας των ελλήνων του Πόντου

Από τη Βικιπαίδεια, την ελεύθερη εγκυκλοπαίδεια

Μετάβαση στην πλοήγησηΠήδηση στην αναζήτηση

Η γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου αναφέρεται σε σφαγές και εκτοπισμούς εναντίον Ελληνικών πληθυσμών στην περιοχή του Πόντου που πραγματοποιήθηκαν από το κίνημα των Νεότουρκων κατά την περίοδο 19141923[1]. Οι μέθοδοι που χρησιμοποιήθηκαν ήταν η εκτόπιση[2], η εξάντληση από έκθεση σε κακουχίες, τα βασανιστήρια, η πείνα και η δίψα, οι πορείες θανάτου στην έρημο και συχνότατα οι εν ψυχρώ δολοφονίες ή εκτελέσεις.[3]. Ο αριθμός των θυμάτων έχει πολύπλευρα αναδειχτεί και αναγνωριστεί σε πάνω από 300.000[4], ενώ το Κεντρικό Συμβούλιο Ποντίων στη Μαύρη Βίβλο του κάνει αναφορά σε 353.000 θύματα[5], αριθμός που υιοθετείται και από τις περισσότερες ξένες πηγές[6][7][8][9][10][11][12], ενώ μεμονωμένες πηγές υπολογίζουν τα θύματα σε περίπου 100-150 χιλιάδες άτομα.[13] Οι επιζώντες κατέφυγαν στον Άνω Πόντο (στην ΕΣΣΔ)[14] και μετά τη Μικρασιατική Καταστροφή το 1922, στην Ελλάδα.

Η διεθνής βιβλιογραφία και τα κρατικά αρχεία πολλών χωρών εμπεριέχουν πλήθος μαρτυριών για τη γενοκτονία που διαπράχθηκε κατά των Ποντίων κατοίκων της οθωμανικής αυτοκρατορίας. Η γενοκτονία πραγματοποιήθηκε παράλληλα με γενοκτονίες εις βάρος και άλλων πληθυσμών, δηλαδή των Αρμενίων και των Ασσυρίων, με αποτέλεσμα ορισμένοι ερευνητές να θεωρήσουν τις επιμέρους διώξεις ως τμήματα μιας ενιαίας γενοκτονικής πολιτικής εις βάρος των Ελλήνων ή γενικότερα των Χριστιανών της Μικράς Ασίας.[15][16] [17][18][19]

Κατόπιν εισήγησης του τότε Πρωθυπουργού Ανδρέα Παπανδρέου, η Βουλή των Ελλήνων αναγνώρισε τη γενοκτονία το 1994 και ψήφισε την ανακήρυξη της 19ης Μαΐου ως «Ημέρας Μνήμης για τη Γενοκτονία των Ελλήνων στο Μικρασιατικό Πόντο».[20] Το 1998 η Βουλή ψήφισε ομόφωνα την ανακήρυξη της 14ης Σεπτεμβρίου ως «ημέρα εθνικής μνήμης της Γενοκτονίας των Ελλήνων της Μικράς Ασίας από το Τουρκικό Κράτος». Πέρα από το ελληνικό κράτος ο διωγμός των Ποντίων αναγνωρίζεται επισήμως ως γενοκτονία από την Κύπρο, την Αρμενία, την Σουηδία, ορισμένες ομοσπονδιακές δημοκρατίες της Ρωσίας, εννέα πολιτείες των ΗΠΑ (Φλόριντα[21]ΤζώρτζιαΜασαχουσέτηΝιου ΤζέρσεϊΝέα ΥόρκηΠενσυλβάνιαΝότια ΚαρολίναΡόουντ Άιλαντ και από τις 11/9/2019 Καλιφόρνια[22][23], ενώ υπάρχει σαφής αναφορά -κατά κάποιο τρόπο αναγνώριση- σε γενοκτονία Ελλήνων και από την πολιτεία της Αλαμπάμα[24]), τη βουλή της αυστραλιανών πολιτειών της Νότιας Αυστραλίας και της Νέας Νότιας Ουαλίας[25][26], την Αυστρία[27] (ακολουθούμενη λίγες ημέρες αργότερα από το Δήμο της Βιέννης) και την Ολλανδία[28]. Στο Καναδά οι πόλεις Οττάβα και Τορόντο έχουν αναγνωρίσει την 19η Μαΐου ως ημέρα μνήμης της Ποντιακής γενοκτονίας.
Η Ποντιακή γενοκτονία έχει οριστεί και αναγνωριστεί από τη Διεθνή Ένωση Μελετητών Γενοκτονιών (IAGS), ενώ έχει τύχει αναγνώρισης και από αρκετές διεθνείς οργανώσεις και φορείς, όπως οι Ευρωπαίοι Δημοκράτες Φοιτητές[29]. Τέλος ψηφίσματα της Γερουσίας των ΗΠΑ κάνουν αναφορά σε γενοκτονία κατά Ελλήνων

•Self test: Από αύριο η προμήθεια -για δύο εβδομάδες- για τα σχολεία

Self tests για τις δύο επόμενες εβδομάδες θα πρέπει να προμηθευτούν από αύριο οι κηδεμόνες των μαθητών, όπως ανακοίνωσε  το υπουργείο Παιδείας.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, από αύριο Τετάρτη 19/5 έως και το Σάββατο 22/5 (κατά τις εργάσιμες ώρες, πλην διανυκτερεύσεων και διημερεύσεων) θα γίνεται η προμήθεια από τα φαρμακεία των self test για μαθητές, εκπαιδευτικούς και για διοικητικό και λοιπό προσωπικό.

Οι δικαιούχοι θα λάβουν δύο τεστ, ένα για την ερχόμενη και ένα για τη μεθεπόμενη εβδομάδα.

•Γιορτάζει η Μητέρα

 

 

«…Κι ένα τέταρτο μητέρας

αρκεί για δέκα ζωές,

και πάλι κάτι θα περισσέψει.

Που να το ανακράξεις

σε στιγμή μεγάλου κινδύνου…»

              Οδυσσέας Ελύτης

 

 

 

 

 

Χρόνια Πολλά σε όλες τις μητέρες!!!!