“Έλα στη θέση μου” Η Στέγη Πολιτισμού “Μικρός Λυρικός Πλανήτης” στο σχολείο μας.
όχι και τόσο εύκολο, όπως αποδείχτηκε , κάποιες φορές. Στο τέλος έφυγαν ενθουσιασμένα και ίσως και με κάποιους προβληματισμούς κατά νου.
14η Νοέμβρη Παγκόσμια ημέρα του διαβήτη. “Ο Διαβήτης που δεν έκανε κύκλους…”
Η 14η Νοέμβρη αποτελεί την παγκόσμια ημέρα του διαβήτη. Με αφορμή την ύπαρξη παιδιού με Σ.Δ στο σχολείο μας και στα πλαίσια του προγράμματος «Αγωγής Υγείας: Ο Διαβήτης που δεν έκανε κύκλους», οι μαθητές των τμημάτων Α1 και Α2 σχημάτισαν με τα σώματά τους το σύμβολο του διαβήτη (τον μπλε κύκλο). Ακόμα, σχημάτισαν με τις τσάντες τους τη λέξη «διαβήτης» και άκουσαν το παραμύθι «Η Ρένια και ο Διαβήτης που δεν έκανε κύκλους». Στο τέλος κεραστήκαμε και από ένα νόστιμο μπισκοτάκι, προσφορά της μητέρας του μαθητή του σχολείου μας.
Πολλά συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία της δράσης στις υπεύθυνες εκπαιδευτικούς των Τμημάτων Α1 κα Λογοθετίδου Κω/να ΠΕ70
Α2 κα Γκαλέτσα Ελένη ΠΕ70
στη Νοσηλέυτρια του σχολείου κα Ξενιτοπούλου Δέσποινα ΠΕ25
και την εκπαιδευτικό ειδικής αγωγής κα Σαρρή Αναστασία ΠΕ71
Ξεχασμένα ρούχα μαθητών
Αγαπητοί γονείς στις παρακάτω φωτογραφίες βλέπετε ρούχα που έχουν ξεχαστεί από τα παιδιά. Αν τα αναγνωρίσετε παρακαλούμε να περάσετε να τα παραλάβετε μέχρι 30/11/2023.
Σε περίπτωση που κάποια από αυτά δεν τα αναζητήσει κανείς θα δοθούν σε οικογένειες που τα έχουν ανάγκη.
Ο διευθυντής του σχολείου
Γ. Σοϊλεμέζογλου
Άσκηση σεισμού
Η ενημέρωση των μαθητών/τριών σε θέματα αντισεισμικής προστασίας θα πρέπει να αποτελεί μέρος της καθημερινής σχολικής διαδικασίας. Έτσι σε ότι αφορά στη σχολική κοινότητα, καθοριστικής σημασίας είναι η ανάπτυξη αντισεισμικής συνείδησης και συμπεριφοράς στους εκπαιδευτικούς και στους μαθητές με τη διαρκή ευαισθητοποίηση, ενημέρωση και εκπαίδευσή τους.
Το σχολείο μας μέσα σε αυτά τα πλαίσια πραγματοποίησε άσκηση σεισμού την Πέμπτη 9-11-2023, στην οποία μετά από την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών οι μαθητές και μαθήτριες του σχολείου μας έδειξαν τον βαθμό ανταπόκρισης και ετοιμότητά τους.
Μαθητική παρέλαση για την 28η Οκτωβρίου!
Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε και φέτος η μαθητική παρέλαση για τον εορτασμό της 28ης Οκτωβρίου 1940, από το 9ο δημοτικό σχολείου Σταυρούπολης
Oι μαθητές και μαθήτριες του σχολείου μας μετά τη δοξολογία, με τη συνοδεία της υποδιευθύντριας κας Αγγελικής Γαραντζιώτη και του εκπαιδευτικού Φυσικής Αγωγής κ. Ανδρέα Μποπότα, παρέλασαν με καμάρι μπροστά στους γονείς και και στους παρευρισκόμενους θεατές με υπερηφάνεια.
Πολλά συγχαρητήρια σε όλους και όλες!
Και του χρόνου με υγεία! Ζήτω η 28η Οκτωβρίου 1940 !
Η γιορτή του σχολείου μας για την 28η Οκτωβρίου 1940
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η γιορτή του σχολείου μας για την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου 1940.
Οι εκδηλώσεις ξεκίνησαν με χαιρετισμό και ομιλία από τον διευθυντή του σχολείου. κ Γ. Σοϊλεμέζογλου, ο οποίος έκανε και την παράδοση της σημαίας στη σημαιοφόρο και τους παραστάτες.
Ακολούθησε το χρονικό της επετείου, εμπλουτισμένο με ποιήματα, τραγούδια και στη συνέχεια οι μαθητές και μαθήτριες παρουσίασαν το Θεατρικό «Το Ημερολόγιο της Άννας Φράνκ»
Πολλά συγχαρητήρια στις/στους μαθήτριες και μαθητές της Δ΄ τάξης, τις δασκάλες της Δ΄ τάξης κα Κυριακή Καλτσίδου, κα Μαρία Κουκουτσάκη, Μουσικής κα Αποστολία Κουκούλη, Εικαστικών κα Μαρία Ζαχαριάδου και Θεατρικής Αγωγής κα Ελένη Κοτίτσα για την υπέροχη γιορτή που παρουσίασαν.
Συμμετοχή του σχολείου στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα e-Twinning
Το σχολείο μας φέτος συμμετέχει στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα e-Twinning.
e-Twinning και το ταξίδι ξεκινάει…
δείτε το εισαγωγικό Video που δημιούργησε η εκπαιδευτικός και δασκάλα των γερμανικών κα Αναστασία Αποστολίδου.






























