Σχολικό έτος 2024-25

Επίσκεψη στους “Μικρούς Ήρωες”

 

ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ 19-11-2024



Λήψη αρχείου

 

Η βαλίτσα με τις ιστορίες ταξιδεύει

Με μεγάλη χαρά, η δράση φιλαναγνωσίας ‘Η βαλίτσα με τις ιστορίες ταξιδεύει’ επισκέφθηκε σήμερα 22/10 το σχολείο μας, το 9ο Δημοτικό Σχολείο Σταυρούπολης, κατόπιν πρόσκλησης της εκπαιδευτικού Ευτυχίας Μπαχαροπούλου.  Η εκπαιδευτικός Τοπούζα Βίκυ οδήγησε τα παιδιά της Γ 2΄ τάξης σε μια μοναδική εμπειρία δημιουργικής ανάγνωσης και γραφής, γεμάτη φαντασία και ανατροπές.

Τα παιδιά βρέθηκαν αντιμέτωπα με 12 λιοντάρια που είχαν κρυφτεί στην τάξη. Όμως, τι λιοντάρια ήταν αυτά; Άγρια, ευγενικά ή μήπως παιχνιδιάρικα; Σαν να νυστάζανε λιγάκι… Οι μαθητές άφησαν τη φαντασία τους ελεύθερη και αποφάσισαν να πάρουν τα λιοντάρια μαζί τους σε μια εκδρομή. Δημιούργησαν εισιτήρια για φανταστικούς προορισμούς, όπως το ζωολογικό κήπο, την Disneyland, αλλά και το μυθικό Όλυμπο. Μέσα από τις αφηγήσεις τους, τα παιδιά έδωσαν ζωή στις ιστορίες τους, συνδυάζοντας κείμενο και ζωγραφική.

Με τη βοήθεια της κας Τοπούζα, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να ανακαλύψουν τον μαγικό κόσμο των βιβλίων και να καλλιεργήσουν τη φαντασία τους μέσα από βιωματικές προσεγγίσεις και συνεργατικά παιχνίδια. Οι μαθητές δημιούργησαν τις δικές τους ιστορίες, ζωγράφισαν και ταξίδεψαν σε φανταστικούς κόσμους με τη ‘βαλίτσα με τις ιστορίες’. Ευχαριστούμε θερμά την κ. Τοπούζη Βίκυ που ανταποκρίθηκε στην πρόσκληση και ήρθε να μας ταξιδέψει στον μαγικό κόσμο της φιλαναγνωσίας.

IMG 20241022 1015492 1

 

Διαχείριση Συναισθημάτων στη Γ’ 2 Δημοτικού για την Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας

Στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας Ψυχικής Υγείας –10 Οκτωβρίου, οι μαθητές της Γ’2 Δημοτικού είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε μια δράση που τους βοήθησε να κατανοήσουν και να διαχειριστούν τα συναισθήματά τους. Αρχικά, συζητήσαμε το “Θερμόμετρο του Θυμού” και τα παιδιά ζωγράφισαν το δικό τους, καταγράφοντας τα επίπεδα του θυμού και τις αντιδράσεις που τον συνοδεύουν.

Στη συνέχεια, μιλήσαμε για διάφορες τεχνικές χαλάρωσης, όπως βαθιές ανάσες, μέτρημα ως το 10, ζωγραφική και ακρόαση χαλαρωτικής μουσικής. Τα παιδιά έμαθαν πώς να χρησιμοποιούν αυτές τις τεχνικές, όταν νιώθουν άγχος ή θυμό. Στο τέλος της δράσης, δημιούργησαν τα προσωπικά τους “Ημερολόγια Συναισθημάτων”, στα οποία αποτύπωσαν τα συναισθήματά τους και πώς μπορούν να τα διαχειριστούν στην καθημερινή τους ζωή,  χτίζοντας τη βάση για την ανάπτυξη της συναισθηματικής νοημοσύνης και της αυτογνωσίας.

 

 

 

 

Μια πρωτότυπη Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων στην τάξη Γ2 με την τεχνολογία 3D της Google

Στην τάξη Γ2 γιορτάσαμε την Παγκόσμια Ημέρα των Ζώων- 4 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ- με μια πρωτότυπη δραστηριότητα που συνδύασε την εκπαίδευση με την τεχνολογία.

Χρησιμοποιώντας την εφαρμογή 3D ζώων της Google, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να εξερευνήσουν ζώα όπως τίγρεις, αρκούδες και κοάλα με έναν πρωτοποριακό τρόπο. Οι μαθητές παρακολούθησαν τα ζώα να εμφανίζονται σε τρισδιάστατα μοντέλα τους, μέσα στον χώρο της τάξης, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να τα παρατηρήσουν από κοντά και να μάθουν ενδιαφέρουσες πληροφορίες για αυτά.

Η χρήση της τεχνολογίας επέτρεψε στους μαθητές να αλληλεπιδράσουν με τα ζώα σε πραγματικό χρόνο, προσφέροντας μια μοναδική εμπειρία μάθησης. Μέσα από αυτή τη διαδικασία, τα παιδιά ανέπτυξαν περιβαλλοντική συνείδηση, κατανοώντας την αξία της προστασίας των ζώων και των οικοσυστημάτων τους. Η δράση αυτή συνδύασε τη μάθηση με το παιχνίδι και έκανε τη μέρα μας ξεχωριστή!

1η  ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ: Παγκόσμια Ημέρα Ηλικιωμένων – Δράση Γ2 Τάξης

Με αφορμή την “Παγκόσμια Ημέρα Ηλικιωμένων”, που εορτάζεται κάθε χρόνο την 1η Οκτωβρίου, οι μαθητές της Γ2 τάξης του σχολείου μας συμμετείχαν σε μια ιδιαίτερη δράση για να τιμήσουν τους παππούδες και τις γιαγιάδες τους. Αρχικά, τους δόθηκε ένα ποίημα που διάβασαν όλοι μαζί, και στη συνέχεια τα παιδιά έφτιαξαν καρτούλες σε σχήμα καρδιάς, όπου έγραψαν λόγια αγάπης και ευγνωμοσύνης για τους αγαπημένους τους ηλικιωμένους.

Στη δεύτερη δραστηριότητα, οι μαθητές δημιούργησαν ένα συννεφόλεξο, καταγράφοντας τις λέξεις που τους έρχονται στο μυαλό όταν σκέφτονται τους παππούδες και τις γιαγιάδες τους. Λέξεις όπως ‘στοργή’, ‘αγάπη’, ‘ασφάλεια’ και ‘αγκαλιά’ κυριάρχησαν, αποδεικνύοντας την ισχυρή συναισθηματική τους σύνδεση.

Η ημέρα έκλεισε με την παραγωγή ενός τραγουδιού, όπου με τη βοήθεια ενός προγράμματος τεχνητής νοημοσύνης, οι λέξεις του συννεφόλεξου μετατράπηκαν σε στίχους και συνθέθηκαν σε μουσική. Το αποτέλεσμα ήταν ένα πρωτότυπο τραγούδι, που χάρισε στους μαθητές της Γ2 τάξης μια αξέχαστη εμπειρία γεμάτη δημιουργικότητα και συναισθηματική έκφραση.

Ακούστε το τραγούδι μας !

 

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΜΗΜΑΤΟΣ



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου