9ο Δημοτικό Σχολείο Πετρούπολης

ένας άλλος τρόπος επικοινωνίας

Το σχολείο

Το 9ο Δημοτικό Πετρούπολης, μέχρι να φτάσει στη σημερινή του μορφή έχει περάσει από αρκετά στάδια στέγασης

και κατασκευής.

Αρχικά, το 1977-78, συστεγάστηκε με το τότε 8ο Δημ. Σχολείο Πετρούπολης στην οδό Περικλέους. Έγιναν έκτοτε προσπάθειες να βρεθεί τοποθεσία ώστε να φτιαχτεί το 9ο σε δικό του χώρο. Έτσι αρχικά στεγάστηκε σε διώροφο κτήριο, επί της οδού Νικηταρά, σε διπλανό οικόπεδο από τον σημερινό χώρο κατασκευής του. Είχε τρεις (3) αίθουσες διδασκαλίας και λειτουργούσε με βάρδιες, πρωί – απόγευμα. Φοιτούσαν περίπου 150 μαθητές/τριες. Το οικόπεδο στο οποίο βρίσκεται σήμερα το σχολείο μας, περικλειόμενο από τις οδούς Σουλίου, Νικηταρά, Παλαμά και Σκουφά δόθηκε τελικά από τους ιδιοκτήτες του, για την κατασκευή του σχολείου, κι έτσι δρομολογήθηκε η ίδρυσή του το 1988-1989. Λίγο μετά τη λειτουργία του, (Σεπτέμβριος 1989) συστεγάστηκε με το 6ο Γυμνάσιο Πετρούπολης με αποτέλεσμα την εκ περιτροπής πρωινή και απογευματινή βάρδια, μέχρι τον Ιούνιο του 2004 που έπαψαν να συστεγάζονται τα δυο σχολεία αφού κατασκευάστηκε  καινούριο κτήριο για το γυμνάσιο.

 

Μετά από ομόφωνη απόφαση του Σχολικού Συμβουλίου (4/12/2002), την οποία ενέκρινε το υπουργείο Παιδείας (2003) προστέθηκε στην ονομασία του σχολείου μας η επωνυμία “Διομήδης Κομνηνός” προς τιμή του πρώτου νεκρού της εξέγερσης του Πολυτεχνείου. Η επίσημη τελετή μετονομασίας έγινε στις 17 Νοέμβρη 2003.

Πριν μερικά χρόνια, το 2011, το σχολείο μας επεκτάθηκε παίρνοντας τη σημερινή του μορφή, με την κατασκευή της νέας πτέρυγας, σε ένα τμήμα του παλαιού προαυλίου.

 

Σήμερα λειτουργεί ως Ολοήμερο 14/θέσιο. Πέρα από τις αίθουσες διδασκαλίας υπάρχει εργαστήριο πληροφορικής, μία αίθουσα για το τμήμα Ένταξης και μία αίθουσα εκδηλώσεων.

 

«Το σχολείο μας επιθυμεί να ανήκει στην χορεία των σύγχρονων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων που ανταποκρίνονται στις ανάγκες του μαθητικού δυναμικού τους, είναι σταθερά προσανατολισμένο στα προτάγματα της σύγχρονης παιδαγωγικής επιστήμης  και επιχειρεί να συντονίζεται στην εποχή της τεχνολογικής έκρηξης. Ως απότοκο των παραπάνω προσεγγίσεων, επιλέγει να δίνει ευκαιρίες στους μαθητές και στις μαθήτριές του να συμμετέχουν σε διαγωνισμούς φιλαναγνωσίας, μαθηματικών, φυσικής, μουσικής όπως και σε εκδηλώσεις πολιτισμικής υφής (π.χ. αφιέρωμα στην Άλκη Ζέη στο Μέγαρο Μουσικής).

Αποτελεί προτεραιότητά μας η προσήλωση στην προσπάθεια  να παραμείνει  μια κιβωτός διαφύλαξης της αυτόνομης ανάπτυξης του παιδιού με ξεκάθαρη στόχευση την δημιουργία υπεύθυνων, σκεπτόμενων πολιτών.

Πρόσφατα το σχολείο μας έκανε ένα βήμα ακόμα χαράσσοντας ξεκάθαρα εξωστρεφή ρότα  εντασσόμενο στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα Herasmus + ΚΑ1.» δήλωσε, σε συνέντευξή του στους μαθητές της ΣΤ΄, ο διευθυντής του σχολείου μας κος Δημήτρης Τσέλιος.

Πετρούπολη 2020

Σαν σήμερα

25/4/1850: Ο Πάουλ Γιούλιους φον Ρόιτερ, ιδρυτής του πρακτορείου ειδήσεων Reuters, χρησιμοποιεί 40 περιστέρια για να μεταφέρει στους πελάτες του το κλείσιμο των τιμών του χρηματιστηρίου.

Έρχονται Χριστούγεννα

xr


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων