Την Τετάρτη, 2 Απριλίου το σχολείο μας αφιέρωσε την 3η και την 4η διδακτική ώρα στην Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου και Αυτισμού με παράλληλες συμπεριληπτικές δράσεις.
- Εθελοντές μαθητές και μαθήτριες της ΣΤ΄ τάξης προσφέρθηκαν να διαβάσουν ένα βιβλίο σε ομάδες 4-5 μαθητών και μαθητριών της Α΄ τάξης, να συζητήσουν μαζί τους για το βιβλίο και να τα βοηθήσουν να δημιουργήσουν νέα εξώφυλλα για τα βιβλία..
- Οι μαθητές και μαθήτριες της Β΄τάξης, χωρισμένοι σε παρέες 4-5 παιδιών ολοκλήρωσαν την εικονογράφηση για δύο πρωτότυπα ψηφιακά παραμύθια με τα οποία θα συμμετέχουν στο 14ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας.
- Οι υπόλοιποι μαθητές και μαθήτριες στις τάξεις τους, χωρίστηκαν σε ομάδες και επέλεξαν μία από τις παρακάτω δράσεις:
- την συμμετοχή σε ενδοσχολικό διαγωνισμό κατασκευής μασκότ για την σχολική δανειστική βιβλιοθήκη
- την συμμετοχή σε ενδοσχολικό διαγωνισμό δημιουργίας αφίσας για την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου.
Το έργο τους, εμπνευσμένο από το περιεχόμενο, τα μηνύματα, τα συναισθήματα, τις εικόνες και την φαντασία όπου τους ταξίδεψε ένα βιβλίο ή το ποίημα “Η Γλώσσα των Εικόνων¨ (The Language of Pictures) της φετινής διοργανώτριας χώρας της Ολλανδίας, ολοκληρώθηκε σε αυτό το δίωρο ομαδικής εργασίας.
Όλο το μαθητικό δυναμικό του σχολείου επέδειξε ενθουσιασμό και θετική διάθεση σε αυτή τη δράση. Το ομαδικό πνεύμα, η συνεργασία και η ανταλλαγή ιδεών, ήταν διάχυτη σε όλες τις ομάδες. Το αποτέλεσμα της προσπάθειας κάθε ομάδας ήταν εξαιρετικό. Δείτε παρακάτω το φετινό μήνυμα για την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου από την Ολλανδία, καθώς και φωτογραφίες από την δράση και τα έργα των μαθητών/μαθητριών του σχολείου μας.
Μήνυμα για την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου 2025 από την Ολλανδία(στα Αγγλικά)
Α΄τάξη – Εξώφυλλα βιβλίων

Βραβείο καλύτερου εξώφυλλου βιβλίου από ομάδα μαθητών/τριών του Α2 και έναν μαθητή και μια μαθήτρια του ΣΤ2
Β΄ τάξη – Εικονογράφηση πρωτότυπων παραμυθιών
Γ΄, Δ΄, Ε΄, ΣΤ΄ τάξεις – κατασκευές για μασκότ
Γ΄, Δ΄, Ε΄, ΣΤ΄ τάξεις – αφίσες
Στιγμιότυπα μετά την βράβευση: