Σας ενημερώνουμε ότι ο αγιασμός του σχολείου θα γίνει τη Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2020 στις 11:00 π.μ.

Οι γονείς δεν θα παρευρίσκονται στον χώρο του σχολείου.

Το έντυπο της γονικής άδειας θα διανέμεται από την υποδιευθύντρια του σχολείου στην κεντρική είσοδο.

Ειδικά για τους μαθητές της  Α΄τάξης, θα επιτραπεί η είσοδος  αποκλειστικά και μόνο σε έναν γονέα που θα συνοδεύει το παιδί του.

Οι μαθητές θα πρέπει να έχουν μαζί τους την τσάντα τους διότι θα διανεμηθούν τα βιβλία.

Η αποχώρηση των μαθητών θα γίνει στις  12:00.

Οι μαθητές της Α΄τάξης θα αποχωρήσουν αργότερα, διότι θα ακολουθήσει ενημέρωση από τον Δ/ντή και τις δασκάλες των τμημάτων.

Υποχρεωτική η χρήση μάσκας από όλους.

Διαβάστε παρακάτω την ανακοίνωση με τις οδηγίες για εγγραφή των μαθητών Α΄ Τάξης.
ΕΓΓΡΑΦΗ Α’ ΤΑΞΗΣ
Τα έντυπα δικαιολογητικά (αιτήσεις, χαρτιά γιατρού, κ.λ.π.) που απαιτούνται μπορείτε να τα δείτε και να τα εκτυπώσετε παρακάτω. Παρακαλούμε να τα έχετε προσεκτικά συμπληρωμένα όταν θα έρθετε για την εγγραφή στις προθεσμίες που αναφέρει η παραπάνω ανακοίνωση.
ΑΙΤΗΣΗ
Ολοήμερο (εάν επιθυμείτε να παρακολουθεί τα μαθήματα στο Ολοήμερο Σχολείο)
ΑΤΟΜΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΥΓΕΙΑΣ (Προσοχή: Μόνο η πρώτη σελίδα κατατίθεται στο σχολείο. Τη δεύτερη σελίδα την κρατά ο γιατρός).

ΟΡΙΑ

Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες
Σας κοινοποιούμε για ενημέρωσή σας το σχετικό συνημμένο αρχείο, που αναφέρεται στην επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων σας αποκλειστικά για τον σκοπό της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.Επεξεργασία-Προσωπικών-Δεδομένων334

Αγαπητοί γονείς, αγαπημένα μας παιδιά,

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, σταδιακά, ενεργοποιεί ψηφιακά εργαλεία που θα επιτρέψουν την εξ αποστάσεως διδασκαλία, η οποία συνιστά το πλέον πρόσφορο εργαλείο για να διατηρήσουν οι μαθητές μας την επαφή τους με την εκπαιδευτική διαδικασία στις παρούσες, έκτακτες συνθήκες που βιώνει η χώρα μας – χωρίς να αποσκοπεί στο να υποκαταστήσει τη δια ζώσης εκπαίδευση ούτε να καλύψει τη διδακτέα ύλη.

Το εγχείρημα δεν είναι εύκολο. Εμείς οι δάσκαλοι μέσα σε λίγο χρονικό διάστημα καλούμαστε να εκπαιδευτούμε στη χρήση ψηφιακών εργαλείων, να προετοιμάσουμε ύλη μαθημάτων και να βρούμε τρόπο να ξεπεράσουμε τις δυσλειτουργίες του συστήματος ώστε να εξασφαλίσουμε την επικοινωνία με τους μαθητές μας.

Καθώς λοιπόν η Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση αρχίζει και υλοποιείται θα ήθελα να ζητήσω τη συμβολή των Γονέων / Κηδεμόνων ώστε αυτή να λειτουργήσει προς όφελος των μαθητών μας.

Καταρχάς θα πρέπει να έχετε ενημερώσει το σχολείο ποιο είναι το προσωπικό σας e-mail και να το ελέγχετε καθημερινά για τη λήψη οδηγιών. Κατόπιν (και εδώ χρειάζεται υπομονή και επιμονή), θα πρέπει να προβείτε μαζί με τους μαθητές σε τυχόν προπαρασκευαστικές ενέργειες που πρέπει να γίνουν πχ :  Εγγραφή στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο, απαραίτητες ρυθμίσεις σε εφαρμογές και άλλα, πριν την έναρξη της Εξ Αποστάσεως εκπαίδευσης. Κατά τη διάρκεια και εφόσον ενημερωθείτε από τους δασκάλους, θα πρέπει να έχετε τον έλεγχο, γιατί οι μαθητές εκτός από το διάβασμα των σημειώσεων, βιβλίων, παρουσιάσεων θα πρέπει να κάνουν και κάποιες ασκήσεις, εργασίες που θα τους ανατίθενται.

Σαφώς και όλα τα παραπάνω δεν είναι εύκολη δουλειά όμως είναι αναγκαία για την αποτελεσματική λειτουργία του προγράμματος της εξ Αποστάσεως εκπαίδευσης.

Δεν παραγνωρίζουμε, με βάση τα επιστημονικά και παιδαγωγικά δεδομένα, ότι η εξ αποστάσεως εκπαίδευση δεν μπορεί να αντικαταστήσει την εκπαιδευτική διαδικασία της τάξης και την επαφή των εκπαιδευτικών με τα παιδιά, η οποία συμπεριλαμβάνει, εκτός από τη μάθηση, την κοινωνικοποίηση των παιδιών, την αλληλεπίδραση όλων όσων συμμετέχουν στη διαδικασία, την ανάληψη πρωτοβουλιών των παιδιών, τη συναισθηματική τους ανάπτυξη.

Θα πρέπει επίσης να γνωρίζετε ότι στα εξ αποστάσεως εκπαιδευτικά προγράμματα που πραγματοποιούνται στο σπίτι, ο ρόλος του γονέα έχει διαφορετική βαρύτητα. Σε αυτά, ο γονέας αποτελεί τον βασικό υποστηρικτή και εκπαιδευτή, που έρχεται καθημερινά σε επαφή με το δικό του παιδί, μέσα στο περιβάλλον του σπιτιού και της οικογένειας.

Αλλά και ο ρόλος του δασκάλου που διδάσκει τα παιδιά σε ένα συμβατικό σχολικό περιβάλλον είναι διαφορετικός από τον ρόλο του δασκάλου στην εξ αποστάσεως εκπαιδευτική διαδικασία. Στην περίπτωση αυτή ο δάσκαλος συνεργάζεται και υποστηρίζει τους γονείς, ώστε αυτοί, με τη βοήθεια του ειδικού εκπαιδευτικού υλικού, να «εκπαιδεύσουν» τα δικά τους παιδιά στο σπίτι σε μία πρόσωπο με πρόσωπο διαδικασία.

Ας δούμε λοιπόν τις στιγμές αυτές ως ευκαιρία. Ευκαιρία να βρεθούμε πιο κοντά και χτίσουμε βάσεις συνεργασίας για το μέλλον.

 

Αγαπητά μας παιδιά, οι μέρες που διανύουμε είναι δύσκολες για όλους μας. Εμείς οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας, μοιραζόμαστε το άγχος και την αγωνία που έχει προκαλέσει το κλείσιμο των σχολείων, σχετικά με την πρόοδο σας, την κάλυψη της ύλης, την απότομη διακοπή της επαφής σας με τους συνομηλίκους σας. Σε αυτές τις δύσκολες για όλους συνθήκες, δεν ξεχνάμε το ρόλο που έχουμε ως παιδαγωγοί. Θα σταθούμε δίπλα σας και στις οικογένειές σας με όποιον τρόπο μπορούμε. Θα αξιοποιήσουμε όλους τους τρόπους επικοινωνίας (τηλέφωνα, mail, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ψηφιακές πλατφόρμες) ώστε να έρθουμε σε επαφή μαζί σας, να συζητήσουμε, να μάθουμε για τα προβλήματά σας. Είναι σημαντικό για όλους μας να νιώσουμε ότι δεν είμαστε μόνοι μας σε αυτή την κατάσταση!

Σας έχουμε κι εμείς ανάγκη. Μη σας φανεί περίεργο. Είστε κι εσείς το στήριγμά μας σε αυτή τη δύσκολη και πρωτόγνωρη κατάσταση. Η επικοινωνία μαζί σας θα μας βοηθήσει να σταθούμε όλοι όρθιοι και θα μας δώσει την ελπίδα πως σύντομα θα ξαναβρεθούμε στο φυσικό μας χώρο, στο σχολείο μας.

 

Ο Δ/ντής του σχολείου

Δημήτριος Παπασπυρόπουλος

Ακολουθήστε τις οδηγίες πατώντας στους παρακάτω συνδέσμους:


Λήψη αρχείου


Λήψη αρχείου

Παρακαλούμε οι γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/τριών μας – εν όψει της τηλεκπαίδευσης που ετοιμάζει το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων – να συμπληρώσουν αμέσως την παρακάτω φόρμα με το email επικοινωνίας και το ονοματεπώνυμο του γονέα/κηδεμόνα  καθώς και το ονοματεπώνυμο του παιδιού και το τμήμα φοίτησής του.

Όσοι έχουν περισσότερα από ένα παιδιά συμπληρώνουν μόνο για το ένα.

Θερμή Παράκληση να ειδοποιήσετε και άλλους γονείς που γνωρίζετε και οι οποίοι δεν ενημερώνονται από την ιστοσελίδα του σχολείου.

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSf1npCTjYcJRIJCph1ePBRD9A7qra_hv3nt3GeDN-cR_oMEig/viewform?usp=sf_link