Οι εορτασμοί για τη λήξη των φετινών μαθημάτων ήταν διήμεροι: με την παρουσίαση της γιορτής λήξης και την ημερήσια εκδρομή όλου του σχολείου την επόμενη μέρα, Πέμπτη 11-6-2026, στις εγκαταστάσεις του ξενοδοχείου “Σήμαντρον” στον Ελαιώνα Διακοπτού. Οι μαθητές/τριες άφησαν πίσω τους τις πρόβες και την κούραση των προηγούμενων ημερών, πέρασαν χρόνο κάνοντας δραστηριότητες που επιθυμούσαν και αποχαιρέτησαν άλλη μια δημιουργική σχολική χρονιά! Όλα τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν τον χώρο του παλιού ελαιοτριβείου που στεγάζεται σε κεντρικό κτίσμα και να πληροφορηθούν για την ιστορία και τη χρηστικότητά του κατά το παρελθόν από την υπεύθυνη λειτουργίας του χώρου.
Αρχείο ετικέτας Δ΄ Τάξη
Γιορτή λήξης του σχολείου
Μια πολύπλευρη γιορτή λήξης που τα είχε όλα πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Τετάρτης, 10-6-2026, παρουσία του Αντιδημάρχου Παιδείας, κου Δημήτρη Ελευθεριώτη! Οι μαθητές και οι μαθήτριες όλων των τάξεων του σχολείου συμμετείχαν με ιδιαίτερες, θεματικές και πρωτότυπες παρουσιάσεις! Τραγούδια, χοροί, θεατρικά, μία αρχαία κωμωδία: η “Ειρήνη” του Αριστοφάνη παιγμένη από τη θεατρική ομάδα του σχολείου μας υπό την καθοδήγηση του εκπαιδευτικού Θεατρικής Αγωγής, κου Χρήστου Βαγενά, απονομές, αποχαιρετισμοί, υποσχέσεις, μάτια βουρκωμένα, χέρια πιασμένα σφιχτά… όλα ήταν συστατικά μιας λήξης μαθημάτων προσωρινής για τους/τις περισσότερους/ες, οριστικό “αντίο” στο Δημοτικό για τα παιδιά της Έκτης… Οριστικό; Ίσως όχι και τόσο… αρκεί ένα πάτημα του κουδουνιού στην εξώπορτα του σχολείου!
Επίσκεψη των Δ΄2 και Ε΄2 τάξεων στο Παναγιωτοπουλέικο
Την Πέμπτη 4-6-2026, στο πλαίσιο ετήσιου προγράμματος για την τοπική ιστορία, τα τμήματα Δ΄2 κα Ε΄2, συνοδεία των δασκάλων τους επισκέφθηκαν το «Μουσείο Ψηφιακών Εκθεμάτων Αιγιαλείας» που φιλοξενείται στο Αρχοντικό Παναγιωτόπουλου, στο κέντρο της πόλης μας.
Αυτό το πολύ ενδιαφέρον μουσείο είναι ένα έργο που ήρθε εις πέρας σε στενή συνεργασία με την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, τη Δημοτική Κοινωφελή Επιχείρηση Αιγιαλείας (ΔΗ.Κ.ΕΠ.Α.), το Πανεπιστήμιο Πατρών και είναι υπό την αιγίδα της Επιτροπής «Ελλάδα 2021». Στο μουσείο υπάρχει ψηφιοποιημένο – τεκμηριωμένο ιστορικό υλικό και σπάνια αρχειακά στοιχεία που αφορούν την περίοδο της Επανάστασης του 1821.
Σύγχρονα τεχνολογικά εργαλεία συνδυάζονται με τον θεματικό χαρακτήρα των αιθουσών του πρώτου ορόφου του Αρχοντικού Παναγιωτόπουλου, ενός στολιδιού της πόλης του Αιγίου, αλλά και με ενδιαφέροντα συμβατικά εκθέματα που ζωντανεύουν την ιστορική μνήμη.
Οι τρεις αίθουσες του μουσείου αφορούν στον ρόλο της Μυστικής Συνέλευσης της Βοστίτσας, στην προετοιμασία αλλά και στην έναρξη του Αγώνα, στα ιστορικά γεγονότα που εκτυλίχθηκαν στην περιοχή της Αιγιάλειας και τέλος στον σπουδαίο αγωνιστή, Ανδρέα Λόντο.
Προγράμματα ενσυναίσθησης και ευαισθητοποίησης για τον σχολικό εκφοβισμό
Κατά τη διάρκεια του Γ’ τριμήνου, στο πλαίσιο προγραμμάτων ευαισθητοποίησης που αποσκοπούν στην καλλιέργεια της ενσυναίσθησης και συνακόλουθα στην αποφυγή συμπεριφορών που εμπίπτουν στον σχολικό εκφοβισμό, οι μαθητές/τριες των Δ΄, Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεων διάβασαν ιστορίες και ποιήματα και, αφού προβληματίστηκαν, συμμετείχαν σε δημιουργικές εργασίες.
Συμμετοχή των Δ΄2 και Ε΄2 τάξεων σε τελική εκδήλωση στο Πολύκεντρο (Τοπική Ιστορία)
Το πόστερ
Η Δ΄2 τάξη παρουσίασε ένα τετράστιχο ποίημα φτιαγμένο σε δεκαπεντασύλλαβο, που δημιουργήθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος και αναφέρεται σε 11 σημαντικά ιστορικά μνημεία του Αιγίου. Η παρουσίαση συνοδεύθηκε από σχετικό φωτογραφικό υλικό.
Η Ε΄2 τάξη διάβασε μια παρουσίαση με πληροφορίες για μνημεία της περιοχής μας με ιστορική σημασία. Έπειτα οι μαθητές με το κοινό έπαιξαν ένα διαδραστικό παιχνίδι γνώσεων (φτιαγμένο με την εφαρμογή Genially) με ερωτήσεις που σχετίζονταν με τις προηγούμενες πληροφορίες.
Η μαθητική παρουσίαση στο φεστιβάλ ολοκληρώθηκε με ένα χορευτικό δρώμενο βασισμένο στο τραγούδι: «Στο Αίγιο απόψε» (το τραγούδι δημιουργήθηκε με την εφαρμογή SUNO).
Επίσκεψη της Δ’ τάξης στο Αρχαιολογικό Μουσείο Αιγίου
Την Πέμπτη 21 Μαΐου 2026, με αφορμή τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Πολιτιστικής Ποικιλομορφίας για τον Διάλογο και την Ανάπτυξη, οι μαθητές/τριες της Δ΄τάξης επισκέφθηκαν το Αρχαιολογικό Μουσείο Αιγίου. Εκεί ξεναγήθηκαν από την αρχαιολόγο, κα Ευγενία Πουλημένου, στα εκθέματα που έχουν σχέση με τη φύση και με τη βοήθεια των παιδιών “ανασύρθηκαν” από την ιστορική τους γνώση οι σχετικοί μύθοι. Στη συνέχεια αναβίωσε ο ανταγωνισμός της θεάς Αθηνάς με τον θεό Ποσειδώνα για την ονοματοδοσία της πόλης της Αθήνας μέσω θεατρικού παιχνιδιού, επενδυμένου με αρχαιοελληνικές ενδυμασίες. Στο τέλος, τα παιδιά φύτεψαν στον κήπο του μουσείου μία ελιά και μία δάφνη!
Η επίσκεψη στο μουσείο αποτέλεσε για όλους/ες μια εξαιρετική βιωματική προσέγγιση, χαρίζοντάς τους μια αξέχαστη εμπειρία!
Επίσκεψη συγγραφέα στο σχολείο
Τη Δευτέρα 11-5-2026 μικροί επισκέπτες τρύπωσαν στο σχολείο μας! Καλεσμένοι της συγγραφέως Άννας Δενδρινού, που ήταν καλεσμένη κι αυτή για να ζωντανέψει με τρόπο θεατρικό όσα η “πένα” της έχει γράψει με τρόπο διδακτικό! Οι ήρωες των βιβλίων της, «Ο Φίφης και ο Σήφης» για τους μικρούς αναγνώστες της Α’ τάξης, «Το φιλαράκι μου» για το βιβλιόφιλο κοινό των Δ’ και Ε’ τάξεων, αποτέλεσαν έναυσμα, πορεία και ορίζοντα προς ιδανικά και διαχρονικές αξίες ζωής! Οι μαθητές/τριες των μεγαλύτερων τάξεων τραγούδησαν μια αισιόδοξη μελωδία και άκουσαν τη συγγραφέα να τους μιλάει για τα ερεθίσματα και τις εμπειρίες της που την συνέδεσαν με τη δημιουργική γραφή!
Επίσκεψη της Δ΄ τάξης στον Ι.Ν. Φανερωμένης και στο Λαογραφικό Μουσείο Αιγίου
Ενημέρωση για την οδική ασφάλεια
Με το καλοκαίρι και τις αυξημένες μετακινήσεις που αυτό συνεπάγεται προ των πυλών, ο Διοικητής του Αστυνομικού Τμήματος Αιγιαλείας, κος Βασίλης Ροδόπουλος, συνεπικουρούμενος από την αστυνόμο, κα Δήμητρα Γιαννοπούλου και τον Σχολικό Τροχονόμο του σχολείου μας, κο Νίκο Τρακαδά, ενημέρωσε την Τρίτη, 21-4-2026, με εύληπτο λόγο τους/τις μαθητές/τριες για θέματα καλής και ασφαλούς οδικής συμπεριφοράς είτε κυκλοφορούν ως οδηγοί, είτε ως επιβάτες. Τα παιδιά εξέθεσαν απορίες και εμπειρίες, ενώ δόθηκε η ευκαιρία, μέσω του εποικοδομηικού διαλόγου, να “αλιευθούν” παρανοήσεις και λανθασμένες αντιλήψεις ή συμπεριφορές!
Παρακολούθηση ιστορικής ταινίας
Με αφορμή τον εορτασμό της επετείου της 25ης Μαρτίου 1821, οι μαθητές/τριες των Δ’, Ε’ και ΣΤ’ τάξεων του σχολείου μας παρακολούθησαν την Τρίτη, 31-3-2026, στον χώρο του κινηματοθέατρου “Απόλλων” την ιστορική ταινία «Το ολοκαύτωμα της Νάουσας-1822», η οποία είναι αφιερωμένη στα 200 χρόνια (1821 – 2021) από την έναρξη της ελληνικής επανάστασης και στα 203 χρόνια (1822 – 2025) από το ολοκαύτωμα της Νάουσας.
























