Στα πλαίσια του μαθήματος της Γλώσσας (Γ’ τάξη, 1ο τεύχος, 2η ενότητα με τίτλο: «Στο σπίτι και στη γειτονιά») και με αφορμή μία άσκηση στο τετράδιο εργασιών της ενότητας «Τα παιδικά μου παιχνίδια», ζητήθηκε από τους μαθητές /-τριες να φέρουν στην τάξη οικιοθελώς κάποια συλλογή αντικειμένων ( ή μέρος αυτής) που έχουν στο σπίτι τους.
Η ανταπόκριση των παιδιών την επόμενη μέρα ήταν εντυπωσιακή! Η αίθουσα πλημμύρισε από ποικίλες συλλογές με αυτοκόλλητα, τάπες, βαλσαμωμένα έντομα, κοχύλια, μπίλιες( βόλους), κόμικ, λογοτεχνικά βιβλία, πλαστικά κουκλάκια, σβήστρες!
Οι μαθητές/-τριες έφεραν με μεγάλη χαρά τις συλλογές τους και τις συνόδευσαν με ένα μικρό κείμενο σχετικό μ’ αυτές, που τους είχε ζητηθεί ( αγαπημένο κομμάτι συλλογής, τρόπος συγκέντρωσης των αντικειμένων της συλλογής, λόγοι προτίμησης της συγκεκριμένης συλλογής κ. ά.), τα οποία και διαβάστηκαν στην τάξη.
Οι δάσκαλοι της Γ’ τάξης
Οι συλλογές:
Ενδεικτικά κείμενα:


















