Ένα γευστικό ταξίδι στην Ευρώπη με όχημα τη δημιουργικότητα και την υγιεινή διατροφή πραγματοποίησαν οι μαθητές/τριες της Α’ και Β’ Δημοτικού του σχολείου μας. Μέσα από το ευρωπαϊκό πρόγραμμα eTwinning “Tasty Europe: Our Healthy Plates”, οι μαθητές/τριες μας συνεργάστηκαν με σχολεία από την Ιταλία και την Ισπανία, υπό την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών Αργυροπούλου Βάγια, Καφτεράνη Βασιλική, Τολακίδου Πηνελόπη και Μαρκοπούλου Ιωάννα.
Μέσα από το έργο, τα παιδιά εξερεύνησαν την αξία της υγιεινής διατροφής και ανακάλυψαν παραδοσιακές συνταγές των συνεργαζόμενων χωρών. Η διαδικασία περιλάμβανε βιωματικές δράσεις, όπως η προετοιμασία πρωινού στην…




