Τα ‘’συμβόλαια’’ της τάξης μας

Στην αρχή της χρονιάς μια συζήτηση που έγινε με τους μαθητές, ήταν αυτή για τους κανόνες της τάξης.

Τι ονομάζουμε κανόνες γενικότερα; Υπάρχουν στη καθημερινότητα μας; Έτσι, τα παιδιά άρχισαν να θέτουν τα ίδια, τους κανόνες της τάξης μας. Αφού συμφωνήσαμε όλοι, τα παιδιά με το δικό τους αποτύπωμα, έβαλαν την «υπογραφή» τους, ώστε κάθε φορά να ανατρέχουμε σε αυτούς και να θυμόμαστε ότι όλοι αποφασίσαμε για αυτούς.

IMG 0779
Μετάβαση στο άρθρο»

‘Τα χέρια δεν χτυπάνε, τα χέρια αγαπάνε’

Με αφορμή το βιβλίο «Τα χέρια δεν χτυπάνε, τα χέρια αγαπάνε», συζητήσαμε στην τάξη μας για τους τρόπους που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τα χέρια μας. Αν όμως γίνει κατά λάθος μια άσχημη πράξη, πώς εμείς μπορούμε να τη διορθώσουμε;IMG 0209

Στη συνέχεια πραγματοποιήσαμε ομαδικές δραστηριότητες, όπου όλα τα διαφορετικά χεράκια ενώθηκαν με τον δικό τους τρόπο.

IMG...  </a srcset=


Μετάβαση στο άρθρο»

“ΔΙΝΩΣΑΥΡΟΣ”

Με αφορμή, την ανάγνωση του βιβλίου “ΔΙΝΩΣΑΥΡΟΣ” συζητήσαμε με τα παιδιά για τη μείωση των τροφίμων στα απορρίμματα που πετάμε καθημερινά.

image5

Καταλήξαμε ότι δυστυχώς, οι ποσότητες φαγητού που φτάνουν στα σκουπίδια είναι πολύ μεγάλες. Έτσι, αποφασίσαμε να φτιάξουμε τον δικό μας “ΔΙΝΩΣΑΥΡΟ”, όπου οι μαθητές έδωσαν τις δικές τους συμβουλές για τη μείωση του οικολογικού μας αποτυπώματος.


Μετάβαση στο άρθρο»

Γευσιγνωσία χειμερινών φρούτων

Με αφορμή, τη συζήτησή μας για τα χειμερινά φρούτα και την κατηγοριοποίησή τους, αρχικά, οι μαθητές χρησιμοποιώντας την αφή, ενώ ταυτόχρονα είχαν κλείσει τα μάτια τους, προσπαθούσαν να μαντέψουν το φρούτο που έπιαναν.

Στη συνέχεια, κόψαμε τα φρούτα, παρέμειναν τα παιδιά με κλειστά μάτια, αλλά αυτή τη φορά έπρεπε να μαντέψουν το φρούτα χρησιμοποιώντας την όσφρηση.

IMG 3043


Μετάβαση στο άρθρο»

Η εποχικότητα των φρούτων και των λαχανικών

Σήμερα παρατηρήσαμε τα ταπεράκια του δεκατιανού και συζητήσαμε με τα παιδιά για τα φρούτα και τα λαχανικά που είχαν για κολατσιό. Τις φράουλες ποια εποχή τις καταναλώνουμε; Πότε καλλιεργούνται οι ντομάτες; Αρχίσαμε να συζητάμε με τους μαθητές πότε πιστεύουν ότι είναι η εποχή του κάθε φρούτου και λαχανικού. Έτσι, κατηγοριοποιήσαμε τα διάφορα φρούτα και λαχανικά ανάλογα με την εποχή που πρέπει να τα καταναλώνουμε.

IMG 3281


Μετάβαση στο άρθρο»

Τα σπιτάκια της διατροφής

Με αφορμή την συζήτησή μας για την υγιεινή διατροφή και τα τρόφιμα που καταναλώνουμε, οι μαθητές αναγνώρισαν και ονομάτισαν διάφορες κατηγορίες τροφίμων, όπως τα όσπρια, τα κρέατα, τα φρούτα, τα λαχανικά, τα ζυμαρικά κ.α.

IMG 3263 IMG 3264


Μετάβαση στο άρθρο»