Τι καλύτερος τρόπος για να μάθουν βιωματικά τα παιδιά για το νερό στον τόπο τους από την κατασκευή μιας μακέτας από πλαστελίνη. Τα παιδιά αφιέρωσαν μια μέρα σχεδόν για να ολοκληρώσουν τη μακέτα της Μαγνησίας μας. Έγιναν πολλές ερωτήσεις και προβληματισμοί για το που υπάρχει νερό στον τόπο μας και ξεκίνησε το μαγικό ταξίδι της γνώσης για τις θάλασσες, τα ποτάμια, τη λίμνη Κάρλα, τις κρίνες της Μακρυνίτσας, το πλούσιο Πήλιο, την ιστορία του Αιγαίου πελάγους, τη ζωή στο λιμάνι του Βόλου και την πολλή πλούσια πανίδα και χλωρίδα του τόπου μας λόγω του άφθονου νερού. Απολαύστε βήμα βήμα την κατασκευή της μακέτας μας:
Στη συνέχεια η “νεροσταγόνα” μας οδήγησε να εξερευνήσουμε και να ανακαλύψουμε το οικοσύστημα και των άλλων περιοχών των συνεργαζόμενων σχολειων. Δημιουργήσαμε ένα συνεργατικό ψηφιακό βιβλίο, όπου στις σελίδες του τα παιδιά, κατέγραψαν τις πληροφορίες που συνέλεξαν, για τα τοπικά οικοσυστήματα. Δείτε το συνεργατικό βιβλίο και των 5 σχολείων.
Το ταξίδι συνεχίστηκε όταν γνωρίσαμε το οικοσύστημα της περιοχής μας και μάθαμε για τη λίμνη Κάρλα.
Στη θεματική ενότητα “Δημιουργώ και Καινοτομώ” (STEM) φτιάξαμε ένα παιχνίδι κωδικοποίησης για να οδηγήσουμε τα ζώα της λίμνης (αγριόπαπια, βάτραχος, ψάρι, φλαμίνγκο) στο φυσικό τους περιβάλλον, τη λίμνη.
Σε ζευγάρια, το ένα παιδί οδηγεί χρησιμοποιώντας σαφείς οδηγίες – κώδικα και το άλλο κατευθύνει το ζωάκι στη λίμνη. Είναι ένα παιχνίδι κωδικοποίησης! Πρώιμη ρομποτική!