Εσωτερική αξιολόγηση

Tα αποτελέσματα της εσωτερικής αξιολόγησης που εξάγονται κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 34 του ν. 4692/2020 όσον αφορά το σχολικό έτος 2020-21 είναι η εξής:

Καταγράφονται συνοπτικά τα χαρακτηριστικά και οι ιδιαιτερότητες της σχολικής μονάδας, που κρίνονται σημαντικά για την αποτύπωση της εικόνας του σχολείου :
Επεξεργασία τεκμηρίωσης Κείμενο τεκμηρίωσης

Το 8ο Νηπιαγωγείο της Χίου βρίσκεται στην οδό Αγ, Αποστόλων 38 όπου και συστεγάζεται στο ίδιο κτήριο με το 3ο Νηπιαγωγείο της Χίου με το οποίο διαθέτει κοινό αύλειο χώρο.

Το μαθητικό δυναμικό του σχολείου κατά το σχολικό έτος 2020 -21 ήταν 27 μαθητές.

– 1ο υποχρεωτικό τμήμα : 13 μαθητές.

– 2ο υποχρεωτικό τμήμα : 14 μαθητές.

– προαιρετικό τμήμα : 10 μαθητές.

Λειτουργούσε και πρωινή υποδοχή με 7 μαθητές.

Η έναρξη των μαθημάτων έγινε στις 11/09/2020 εώς και 15/11/2020 δια ζώσης όπου και εφαρμόστηκαν όλα τα μέτρα τα περιοριστικά για την εξάπλωση του covid 19. Από τις 16/11/2020 εώς και τις 22/12/2020 εφαρμόστηκε εξ αποστάσεως εκπαίδευση σύγχρονη και ασύγχρονη λόγο των νέων μέτρων του covid 19  για κλείσιμο σχολείων. Από τις 11/01/2021 εώς και τις 3/3/2021 συνεχίσαμε το πρόγραμμα μας δια ζώσης και πάλι από 4/03/2021 έως και 23/04/2021 με εξ αποστάσεως . Τέλος από 10/5/2021 έως και 30/06/2021 με δια ζώσης διδασκαλία.

Η εξ αποστάστεως διδασκαλία δυσκόλεψε τους μαθητές στην αρχή , όμως βάζοντας σαν γνώμονα την ολόπλευρη ανάπτυξη τους και την προσπάθεια μας να τα προσεγγίσουμε ,καθώς επίσης και εκμεταλλευόμενοι όλα τα σύγχρονα τεχνολογικά μέσα καταφέραμε ώστε να γίνει καλή δουλειά και να μην χάσουν την επαφή τους με το σχολείο.

Β. ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία
Θετικά σημεία
1. Ενιαίοι και καθολικοί μορφωτικοί και παιδαγωγικοί στόχοι για όλα τα παιδιά.
2. Διατήρηση του χαρακτήρα του νηπιαγωγείου, ολιστική προσέγγιση της γνώσης,
έμφαση στο πώς μαθαίνουμε.
3. Διδακτικό υλικό που παράγεται από τους εκπαιδευτικούς της πράξης και
βρίσκεται ελεύθερο στο διαδίκτυο.
4. Καθημερινή από τους εκπαιδευτικούς ανατροφοδότηση των μαθητών και των
γονέων για την πρόοδο και τις δυσκολίες των ίδιων των μαθητών.
5. Αύξηση του συνολικού αριθμού των εκπαιδευτικών που στελεχώνουν την
παράλληλη στήριξη.
6. Οι επιτυχείς προσπάθειες των εκπαιδευτικών να διατηρήσουν κάποια μορφή
σχολείου κατά τη διάρκεια της καραντίνας, με αποκλειστικά δικά τους μέσα.
7. Το τεράστιο έργο και το πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό που παρήγαγαν οι
εκπαιδευτικοί κατά τη διάρκεια της εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης.
8. Οι καθημερινές προσπάθειες διαμόρφωσης αντισταθμιστικών και μορφωτικά
επωφελών παιδαγωγικών πρακτικών.