Οι μαθητές του σχολείου μας συμπλήρωσαν το τελευταίο ερωτηματολόγιο για το πρόγραμμα “Dreaming with Eric Carle”. Ένα υπέροχο ταξίδι γνώσεις, παραμυθιών και κατασκευών τελείωσε αφήνοντάς μας πολλές όμορφες αναμνήσεις !!!!
Και πάλι περάσαμε όμορφα, γιατί το πιο ωραίο σχολείο είναι το Νηπιαγωγείο !!!!
