Βρήκες καιρό , αρμένιζε, καιρό μην περιμένεις, γιατί ο καιρός πράγματα δεν ξέρεις πως τα φέρνει.
Όπως λέει και η παροιμία τα πράγματα γίνονται την κατάλληλη στιγμή. Έτσι και εμείς με του καιρού τα γυρίσματα βρήκαμε την κατάλληλη στιγμή να ασχοληθούμε με τον καιρό και ναι να γίνουμε μικροί μετερεωλόγοι…
Ξεκινήσαμε παρατηρώντας τον καιρό όταν ήμασταν στην αυλή..
Συζητήσαμε, αναγνωρίσαμε και περιγράψαμε τα καιρικά φαινόμενα.
Πληροφορηθήκαμε από βίντεο για παιδιά τι είναι καιρός και έκανε το κάθε παιδί έφτιαξε το δικό του τροχό του καιρού.
Ζωγράφισαν το αγαπημένο τους καιρικό φαινόμενο και σε πίνακα διπλής όψης με το όνομά τους ψήφισαν το αγαπημένο καιρικό φαινόμενο της τάξης.
Τα παιδιά τραγούδησαν το κόκκινη κλωστή δεμένη και ξεκινήσαμε να ακούσουμε το παραμύθι μας, το μύθο του Αισώπου το Βοριά και τον Ήλιο.
Επιπλέον δραματοποίησαν το μύθο σε δύο ομάδες η μία για το Βοριά και η άλλη για τον ήλιο και αντίστροφα..
Παρακολουθήσαμε δελτία καιρού από μετερεωλόγους και έγιναν και οι ίδιοι μετερεωλόγοι δείχνοντας στο χάρτη ένας, ένας τον καιρό.
Έγραψαν όλοι μαζί τον καιρό της επόμενης ημέρας, μετά από έρευνα στο διαδίκτυο σε κατάλληλη σελίδα καιρού.
Παίξαμε παιχνίδια στο διαδραστικό πίνακα.
Μιλήσαμε και ζωγράφισαν τα παιδιά επικίνδυνα καιρικά φαινόμενα.
Κάναμε λίστα για το πως αντιμετωπίζουμε επικίνδυνα καιρικά φαινόμενα και γράψαμε τηλέφωνα έκτακτης ανάγκης.
Τέλος είδαμε διάφορα θερμόμετρα και πειραματιστήκαμε μετρώντας θερμοκρασία εσωτερικού χώρου. καταγράψαμε τις παρατηρήσεις μας.
Αυτά από εμάς προς το παρόν…