Καλησπέρα αγαπητοί γονείς!!!
Αφού λοιπόν εμπεδώσαμε (κάπως) τους κανόνες, στους οποίους θα επανέρθουμε πολλές φορές, ήρθε η ώρα να ανοίξουμε τα κέντρα ενδιαφέροντος. Κάθε μέρα ανοίγαμε από μία, όπως τη γωνιά του οικοδομικού υλικού, όπου μέχρι τρία παιδιά μπορούν να συνεργαστούν ή να παίζει το καθένα μόνο του για να κατασκευάζουν πύργους, φάρμες, σπίτια και ότι άλλο βάζει ο νους του.
Η γωνιά με τα ζωάκια όπου μπορούν να παίξουν μέχρι δύο παιδιά.
Το κουκλόσπιτο και το μανάβικο όπου παίζουν από δυο παιδιά. Για την γωνιά με τα αυτοκινητάκια τα παιδιά έφτιαξαν μόνα τους παζλ για να βάλουμε επάνω την μακέτα με τους δρόμους.
Υπάρχει και η γωνιά με την πλαστελίνη, όπου παίζουν μέχρι τέσσερα. Τους αρέσει πολύ να κατασκευάζουν τούρτες και να χρησιμοποιούν τα κουπάτ.
Τέλος η γωνιά του Ηλεκτρονικού Υπολογιστή. Είδαμε τα μέρη του υπολογιστή τα ονομάσαμε και τα δείχναμε ανάλογα τις εντολές της κυρίας. Αποφασίσαμε ότι μπορούν να παίζουν μέχρι δύο παιδάκια εκπαιδευτικά προγράμματα. Το ένα να παίζει και το άλλο να βοηθάει, ή να παίζουν συνεργατικά και τα δυο.
Χωριστήκαμε σε ομάδες και ζωγραφίσαμε τα μέρη του υπολογιστή.
Έπειτα τα συνθέσαμε σαν παζλ και τα αντιστοιχήσαμε με τα κανονικά μέρη του.
Ωραίος ο υπολογιστής και όλες οι άλλες συσκευές με οθόνες, αλλά πρέπει να παίζουμε με μέτρο. Για να το συζητήσουμε και να το αναλύσουμε διαβάσαμε το παραμύθι «Κολλημένος με την οθόνη», όπου ο ήρωας του παραμυθιού ήταν κολλημένος στην τηλεόραση το λαπτοπ και το κινητό, ενώ οι φίλοι του ενώ του πρότειναν δραστηριότητες για να παίξει μαζί τους, εκείνος δεν ακολουθούσε.
Για να εμπεδώσουμε τις γωνιές παίξαμε με τον Μπίλυ τον αρκούδο την μασκότ της τάξης μας. Ένας μαθητής έκρυβε τον Μπίλυ σε μία γωνιά και ένας άλλος συμμαθητής προσπαθούσε να τον βρει. Οι υπόλοιποι συμμαθητές προσπαθούσαν να καθοδηγήσουν τον φίλο μας με την καθοδήγηση «κρύο – ζέστη», κρύο αν ήταν μακριά και ζέστη αν ήταν κοντά. “Που είναι ο Μπίλυ;”.
Και πάλι περάσαμε καλά, γιατί το πιο ωραίο σχολείο είναι το νηπιαγωγείο!!!
Με αγάπη οι δασκάλες και οι μαθητές του 8ου Νηπιαγωγείου!