
Το φθινόπωρο στο σχολείο μας το προσεγγίσαμε μέσω των αλλαγών που συμβαίνουν στην φύση, μέσω των καιρικών φαινομένων, αλλά και των νέων φρούτων που γευόμαστε στην καθημερινότητα μας!!!!! Θα σας παρουσιάσουμε ενδεικτικά κάποιες από τις δραστηριότητες που πραγματοποιήσαμε όπως!!!!
1) “Μέσα από την Ρούλα την φθινοπωρούλα, αλλά και από τα παραμύθια :”Ένας σκίουρος μια μέρα!!!!!!” Και το “΄Αουτς!!!!!”
Το “Άουτς” είναι ένα πολύ αστείο και όμορφο παραμύθι.
Χρωματίσαμε τον μικρό μας σκαντζόχοιρο και παίξαμε μαζί του καθώς παράλληλα με την αφήγηση του βάζαμε στην πλάτη όποια πραγματάκια του κόλλαγαν στα αγκάθια.
Φυσικά το κάναμε και με αναδιήγηση για να αφηγηθούν τώρα τα παιδιά την ιστορία και να βάλουν με την σωστή σειρά τα φρούτα πάνω στα αγκάθια. Ζωγραφίσαμε και τι μας άρεσε από το παραμύθι με το μικρό σκαντζόχοιρο.
Έπειτα για να παίξουμε και με τα μαθηματικά και με τους τακτικούς αριθμούς αντιστοιχήσαμε το κάθε φρούτο στο σωστό αριθμό με την σειρά που κόλλησαν .
Στο τέλος κάναμε και ένα φύλλο εργασίας για εμπέδωση.
2) τα παιδιά βγήκαν στην αυλή και μάζεψαν φύλλα φθινοπωρινά και μέσα από αυτά κάναμε δραστηριότητες ομαδοποίησης ταύτισης και κατηγοριοποίησης!!! Στη συνέχεια ακολούθησαν οι κατασκευές μας μια από αυτές ήταν οι φίλοι μας τα φυλλαράκια!!!!
3) Φυσικά δεν θα έλειπε από τη βιωματική μάθηση και η φθινοπωρινή φρουτοσαλάτα!!!!!!!! Τα παιδιά γεύτηκαν τα φρούτα αλλά και κάναμε και διάφορα παιχνίδια.., όπως να μαντέψουν τι φρούτο είναι!!! Να μάθουν την έννοια του μισού του 1/4 και του ολοκλήρου!!!!
4) Γνωριμία με τα φρούτα
5) Ψηφίζουμε το αγαπημένο μας φρούτο
7) Μαντεύουν τα φρούτα.
8) Ένα παιδί ρομπότ κατευθύνεται από τον προγραμματιστή (παιδί) με εντολές όπως ένα βήμα μπροστά, στρίψε δεξιά, στρίψε αριστερά,,,, σκοπός είναι να προσπεράσει τα φύλλα χωρίς να τα πατήσει!!!!
Θα τα ξαναπούμε με νέες δραστηριότητες!!!!