Στο 2ο εργαστήριο ασχοληθήκαμε με πληροφορίες γύρω από τους πλανήτες. Χωριστήκαμε σε ομάδες και με την βοήθεια του βιβλίου γνώσεων :«Εξερευνώντας το διάστημα» του ΔΙΟΝΥΣΗ ΒΑΛΕΡΙΑΝΟΥ εκδόσεις ΕΛΛΗΝΟΕΚΔΟΤΙΚΗ , συλλέξαμε πληροφορίες για κάθε πλανήτη και τα παρουσιάσαμε στην υπόλοιπη τάξη.
Το συγκεκριμένο βιβλίο δίνει την δυνατότητα με μια εφαρμογή στο κινητό να δεις τους πλανήτες στην οθόνη του κινητού ή του tablet σου, και αυτό άρεσε πολύ στα παιδιά και σε εμάς. Σας παραθέτω κάποιες εικόνες.
Έπειτα βάλαμε τους πλανήτες στην σειρά και τους είπαμε με το τακτικό τους όνομα, (πρώτος, δεύτερος κτλ.).
Και φυσικά το παίξαμε και σαν παιχνίδι ταχύτητας , «ποιος θα βάλει πιο γρήγορα τους πλανήτες στην σειρά;». Νικητές φυσικά όλοι, γιατί το σημαντικό ήταν να ολοκληρώσουμε την διαδικασία και να θυμηθούμε την σωστή σειρά.
Με κίνηση και μπαλόνια στα χέρια αναπαραστήσαμε την κίνηση των πλανητών γύρω από τον ήλιο.
Και έπειτα με το αερόστατο , αναπαραστήσαμε το ταξίδι ενός διαστημόπλοιου μέσα στο διάστημα, προσπαθώντας να μην μας πέσει έξω από το αερόστατο, ή να μην το τραβήξει ή μαύρη τρύπα που υπάρχει στο κέντρο του αερόστατου.
Για να θυμηθούμε λίγο τις πληροφορίες που συλλέξαμε αποφασίσαμε να παίξουμε ένα αγαπημένο μας παιχνίδι «στο κεφάλι το’ χω». Με κάρτες από πλανήτες και με χαρτόνι στεφάνι για το κεφάλι για να μπαίνουν οι κάρτες. Ένα – ένα παιδί έβαζε μια κάρτα χωρίς να την βλέπει και μας έκανε ερωτήσεις για να βρει τον πλανήτη που είχε (π.χ. είμαι ζεστός;, είμαι μεγάλος; , είμαι κόκκινος; Είμαι κοντά στον ήλιο;; ) και τα υπόλοιπα παιδιά απαντούσαν με ένα ναι ή με ένα όχι.
Και μερικές ωραίες ιδέες για να ασχοληθείτε στο σπίτι σας με διαδραστικά παιχνίδια , είναι το : “Βάζω στην σειρά τους πλανήτες” :
Βάζω στην σειρά από το μικρότερο στο μεγαλύτερο τη γη: