Στα πλαίσια των εκπαιδευτικών προγραμμάτων που πραγματοποιεί το σχολείο μας ήταν και η επίσκεψη των Γ΄και Δ΄τάξεων στη Φλώρινα, στο πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής. Άψογα όλα και όλοι διασκέδασαν και ταυτόχρονα διδάχθηκαν τον ΚΟΚ και άλλα σημαντικά πράγματα για την ασφάλειά μας .


