Ευχαριστούμε πολύ το σύλλογο γονέων και τη συγγραφέα Κυριακή Κηρυττοπούλου που ανταποκρίθηκε στο κάλεσμα κ ήρθε σήμερα στο σχολείο μας, για να μας παρουσιάσει το βιβλίο της “Η ευχή της γιαγιάς”. Τα παιδιά της Τετάρτης τάξης την υποδέχθηκαν με ενθουσιασμό και συμμετείχαν ενεργά στην παρουσίαση του βιβλίου τους. Να την ευχαριστήσουμε επίσης για τη δωρεά […]


