«Αρχαιολόγος από κούνια»

Τη Δευτέρα 5 Μαρτίου, η κυρία Κατερίνα Σέρβη, συγγραφέας αρχαιολόγος, θα επισκεφτεί τους μαθητές της Δ’ τάξης του σχολείου μας με σκοπό να παρουσιάσει το διαδραστικό πρόγραμμα που ακολουθεί τη μελέτη του βιβλίου της «Αρχαιολόγος από κούνια», στα πλάισια του προγράμματος της «φιλαναγνωσίας».

Λίγα λόγια για την συγγραφέα

Τόπος γέννησης: Αθήνα του 1966. Σπουδές: Ιστορικό-Αρχαιολογικό στο Πανεπιστήμιο της Αθήνας. Δύο από τις πιο αγαπημένες της ασχολίες είναι να διαβάζει και να γράφει ιστορίες για την αρχαία Ελλάδα, βιβλία αρχαιολογικά και παιδικά, μεταφράσεις από τα αγγλικά και τα γαλλικά. Ασχολείται με τη διαφήμιση ως ελεύθερη επαγγελματίας.

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ

 

Περίληψη του βιβλίου

Η μαμά της Στέλλας είναι αρχαιολόγος. Ξέρετε τι σημαίνει αυτό; Ούτε η Στέλλα ήξερε ακριβώς, μέχρι που πήγε μαζί της στην Κρήτη, σε μια ανασκαφή. Κι εκεί, η Στέλλα έπρεπε να λύσει πολλά μυστήρια. Τι σημαίνει για έναν αρχαιολόγο σκαπάνη, σκουπάκι, ξυστράκι; Πόσο εύκολο είναι να ξανακολλήσεις ένα σπασμένο μινωικό αγγείο; Και το σπουδαιότερο απ’ όλα: τι θέλει να γίνει όταν μεγαλώσει; Μπαλαρίνα; Κτηνίατρος; Ξυλογλύπτρια; Ή μήπως αρχαιολόγος, σαν τη μαμά της;

Οι μαθητές της Δ τάξης στο Νέο Μουσείο της Ακρόπολης

Η εκπαιδευτική επίσκεψη στο Νέο Μουσείο της Ακρόπολης που θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 2/3/2018 έχει σκοπό να γνωρίσουν οι μαθητές της Δ΄  τάξης τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό, αφού αποτελεί και αντικείμενο μελέτης στο μάθημα της ιστορίας τη φετινή χρονιά.

Το Νέο Μουσείο της Ακρόπολης, από τα σπουδαιότερα στον κόσμο, περιλαμβάνει μοναδικά αριστουργήματα, κυρίως πρωτότυπα έργα της αρχαϊκής και κλασικής ελληνικής τέχνης, που συνδέονται άμεσα με τον ιερό βράχο της αθηναϊκής Ακρόπολης. Πρόκειται για ελεύθερα αναθηματικά γλυπτά, καθώς και σύνολα αρχιτεκτονικών γλυπτών που κοσμούσαν τα οικοδομήματα που ανεγέρθηκαν σε διάφορες ιστορικές περιόδους στην Ακρόπολη.

Το νέο Μουσείο της Ακρόπολης είναι στο σύνολό του 25.000 τ.μ. και διαθέτει εκθεσιακούς χώρους με εμβαδόν 14.000 τ.μ., δέκα φορές μεγαλύτερους από ότι στο παλιό Μουσείο. Το νέο κτήριο του μουσείου θεμελιώθηκε το 2003 και άνοιξε για το κοινό στις 21 Ιουλίου 2009.

Επίσκεψη στο Μουσείο Ακρόπολης  (Μικρού μήκους ταινία – 8′:35΄΄)

Συνοδευτικά έντυπα για την επίσκεψη σχολείων στο Μουσείο:

  1. «Τα γλυπτά του Παρθενώνα»



Λήψη αρχείου

2. «Κάνε μια βόλτα στο Μουσείο Ακρόπολης παίζοντας»   



Λήψη αρχείου

 

 

  • Εδώ μπορείτε να διαλέξετε το πινέλο και τα χρώματα που επιθυμείτε, χρωματίζοντας το άγαλμα της Πεπλοφόρου και αποθηκεύοντας ή τυπώνοντας το έργο σας όσες φορές επιθυμείτε και με πολλές απίθανες παραλλαγές:

http://www.theacropolismuseum.gr/peploforos/

 

  • «Μεταφορά μετόπης Κενταυρομαχίας»

 

«Συντήρηση Καρυάτιδων»

 

 

Kids save lives…Τα παιδιά σώζουν ζωές! Εθνικό πρόγραμμα αναζοωγόνησης για παιδιά.

Την Τετάρτη 21-02-2018 οι μαθητές Δ’,Ε’ και ΣΤ’ τάξης θα μεταβούν στο Πολιτιστικό Κέντρο Γέρακα και θα συμμετάσχουν στο εθνικό πρόγραμμα εκπαίδευσης μαθητών σχολικής ηλικίας & εκπαιδευτικών στην  ΑναζωογόνησηKIDS SAVE LIVES – ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΩΖΟΥΝ ΖΩΕΣ, το οποίο οργανώνουν και υλοποιούν η Ελληνική Εταιρεία Επείγουσας Προνοσοκομειακής Φροντίδας [ΕΕΕΠΦ] σε συνεργασία με τον Ανθρωπιστικό Οργανισμό Kids Save Lives – Τα παιδιά Σώζουν Ζωές, εγκεκριμένο από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής [ΙΕΠ]και το Υπουργείο Παιδείας Έρευνας και Θρησκευμάτων [ΥΠΠΕΘ] 

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί  εκπαιδεύονται μέσω επιδείξεων, διαλέξεων και πρακτικής εξάσκησης σε κατάλληλα εκπαιδευτικά προπλάσματα, στις παρακάτω ενότητες:

Το σεμινάριο είναι ιδανικό για μαθητές 10 ετών [Δ’ Τάξης Δημοτικού] και άνω και κρατάει περίπου 4 ώρες, [09:00πμ – 13:00μμ], συμπεριλαμβάνοντας  2-3 διαλείμματα για την ξεκούραση των μαθητών.


Τόπος διεξαγωγής: Ευγενική παραχώρηση της αίθουσας εκδηλώσεων στο Πολιτιστικό Κέντρο Γέρακα.

Το πρόγραμμα «Αναζοωγόνησης» είναι δωρεάν για τους μαθητές μας και μπορούν να το παρακολουθήσουν και οι γονείς τους!

 



Λήψη αρχείου

Οργάνωση / Υλοποίηση 
Ανθρωπιστικός Οργανισμός  Kids Save Lives – Τα Παιδιά Σώζουν Ζωές
Ελληνική Εταιρεία Επείγουσας Προνοσοκομειακής Φροντίδας (ΕΕΕΠΦ)

Έγκριση Προγράμματος
Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής [ΙΕΠ]
Υπουργείο Παιδείας Έρευνας και θρησκευμάτων [ΥΠΠΕΘ]

Χρήσιμοι σύνδεσμοι
* Θέλω να εκπαιδευτώ δωρεάν στην αναζωογόνηση 
* Δείτε τα παιδιά να σώζουν ζωές
* Θετικά αποτελέσματα Kids Save Lives 2010-2017
* Εθνικός χάρτης απινιδωτών (AEDs) – Free App

Βιωματικό εργαστήρι για την Β’ τάξη στο Ελληνικό Παιδικό Μουσείο.

Οι μαθητές των τμημάτων της Β’ τάξης θα επισκεφτούν την Πέμπτη 15-02-2018 το Ελληνικό Παιδικό Μουσείο, οδός Βασιλέως Γεωργίου B 19, Aθήνα.

  • Εκπαιδευτικό πρόγραμμα: «Οι αριθμοί στην Αγορά και στην Κουζίνα» (μόνο για τη Β΄ Δημοτικού)

Τα παιδιά μέσα από το παιχνίδι στην «Αγορά» και την «Κουζίνα» του Παιδικού Μουσείου της Αθήνας προσθέτουν, αφαιρούν, ζυγίζουν, ταξινομούν και χρησιμοποιούν τον πολλαπλασιασμό …στην πράξη!

ΤΙ ΕΙΝΑΙ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ»;

Ένας εναλλακτικός τρόπος προσέγγισης του μουσείου, μια εκπαιδευτική
διαδικασία που δίνει πρωταγωνιστικό ρόλο στο παιδί και στην ανάπτυξη της
σχέσης του με το μουσείο, ένας συμμετοχικός ερευνητικός τρόπος μάθησης, με
διαθεματική και διεπιστημονική διάσταση. (Ζαμπέλ Μουρατιάν, 1993)


Τα εκπαιδευτικά προγράμματα του Ελληνικού Παιδικού Μουσείου είναι
σχεδιασμένα έτσι ώστε να συμβάλλουν στην κοινωνική, συναισθηματική και
γνωστική ανάπτυξη του παιδιού ενθαρρύνοντας την κριτική σκέψη, την
πρωτοβουλία, τη δημιουργικότητα και την ανακάλυψη.

Γενικοί στόχοι για τα παιδιά:

  • Να εξοικειωθούν τα παιδιά με τον μουσειακό χώρο, το έργο τέχνης, την
    πολιτιστική, τεχνολογική και φυσική κληρονομιά.
  • Να γίνει η επίσκεψη στο Μουσείο μια ευχάριστη εμπειρία
    προσαρμοσμένη στις ανάγκες και δυνατότητες του κοινού.
  • Να εξελιχθούν μέσα από τα εκθέματα του Μουσείου οι ικανότητες των παιδιών για παρατήρηση, πρόβλεψη,
    υπόθεση, γενίκευση, σύγκριση, διάκριση, αξιολόγηση.
  • Να εφοδιαστούν με τρόπους ανεξάρτητης μάθησης και
    μελέτης για επόμενες επισκέψεις.

Τα εκπαιδευτικά προγράμματα του Ελληνικού Παιδικού Μουσείου σχεδιάζονται
και υλοποιούνται από τους εκπαιδευτικούς του μουσείου, τους «ερμηνευτές».
Ερμηνευτής είναι αυτός που επικοινωνεί με το κοινό ανάλογα με τις
δυνατότητες και τα ενδιαφέροντα του και βοηθάει το κοινό να ανακαλύψει μόνο του αυτό που
το ενδιαφέρει και να μάθει πώς να μαθαίνει.

22788685_10156266823549691_3481229768588050331_n

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ;

«Τα παιδικά μουσεία είναι για κάποιον παρά για κάτι»

Με αυτή τη φράση ο Michael Spock, διευθυντής του Παιδικού Μουσείου της Βοστόνης για 23 χρόνια και ένας από τους πιο σημαντικούς εκπροσώπους του κινήματος, έδωσε τον πιο επιτυχημένο συνοπτικό ορισμό των Παιδικών Μουσείων.

Στο επίκεντρο του παιδικού μουσείου είναι το παιδί και όποιος πρωτομαθαίνει. Ένα περιβάλλον ειδικά σχεδιασμένο που δημιουργεί εμπειρίες μέσα από το παιχνίδι και τη διαδραστική μάθηση, αντανακλώντας τις περιοχές της διαφορετικότητας πάντα με την ενεργό συμμετοχή των ενηλίκων στη ζωή των παιδιών.

Το Παιδικό Μουσείο είναι ένας οργανισμός που υπάρχει για να εξυπηρετεί τις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα των παιδιών, αναπτύσσοντας εκθέματα και προγράμματα που κεντρίζουν την περιέργεια και κινητοποιούν τη μάθηση.
(Association of Youth Museums, 1992), www.hcm.gr.

Οι μαθητές της Α΄ στο Ελληνικό Παιδικό Μουσείο.

Οι μαθητές των τμημάτων της Α’ τάξης θα επισκεφτούν την Τετάρτη 14-02-2018 το Ελληνικό Παιδικό Μουσείο, οδός Βασιλέως Γεωργίου B 19, Aθήνα.

  • Εκπαιδευτικό πρόγραμμα: «Εγώ κι εσύ μαζί!»

Πόσα διαφορετικά ζώα, ψάρια, φυτά, δέντρα… Κι εμείς οι άνθρωποι; Τα παιδιά μέσα από τη διαφορετικότητα στη φύση ανιχνεύουν τη μοναδικότητά τους, αναγνωρίζουν την αξία του καθενός στην ομάδα και όλοι μαζί δημιουργούν το δέντρο της συνεργασίας.

  • Εκπαιδευτικό πρόγραμμα: «Ο προπαππούς και η προγιαγιά διηγούνται»

Τα παιδιά μέσα από την παρατήρηση των παλιών αντικειμένων ανακαλύπτουν στοιχεία για την παλιά εποχή, έρχονται σε επαφή την έννοια της συνέχειας και της εξέλιξης και φτιάχνουν το δικό τους γενεαλογικό δέντρο.


Τα εκπαιδευτικά προγράμματα του Ελληνικού Παιδικού Μουσείου είναι
σχεδιασμένα έτσι ώστε να συμβάλλουν στην κοινωνική, συναισθηματική και
γνωστική ανάπτυξη του παιδιού ενθαρρύνοντας την κριτική σκέψη, την
πρωτοβουλία, τη δημιουργικότητα και την ανακάλυψη.

κατάλογος

Γενικοί στόχοι για τα παιδιά:

  • Να εξοικειωθούν τα παιδιά με τον μουσειακό χώρο, το έργο τέχνης, την
    πολιτιστική, τεχνολογική και φυσική κληρονομιά.
  • Να γίνει η επίσκεψη στο Μουσείο μια ευχάριστη εμπειρία
    προσαρμοσμένη στις ανάγκες και δυνατότητες του κοινού.
  • Να εξελιχθούν μέσα από τα εκθέματα του Μουσείου οι ικανότητες των παιδιών για παρατήρηση, πρόβλεψη,
    υπόθεση, γενίκευση, σύγκριση, διάκριση, αξιολόγηση.
  • Να εφοδιαστούν με τρόπους ανεξάρτητης μάθησης και
    μελέτης για επόμενες επισκέψεις.

Τα εκπαιδευτικά προγράμματα του Ελληνικού Παιδικού Μουσείου σχεδιάζονται
και υλοποιούνται από τους εκπαιδευτικούς του μουσείου, τους «ερμηνευτές».
Ερμηνευτής είναι αυτός που επικοινωνεί με το κοινό ανάλογα με τις
δυνατότητες και τα ενδιαφέροντα του και βοηθάει το κοινό να ανακαλύψει μόνο του αυτό που
το ενδιαφέρει και να μάθει πώς να μαθαίνει.

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ;

«Τα παιδικά μουσεία είναι για κάποιον παρά για κάτι»

Με αυτή τη φράση ο Michael Spock, διευθυντής του Παιδικού Μουσείου της Βοστόνης για 23 χρόνια και ένας από τους πιο σημαντικούς εκπροσώπους του κινήματος, έδωσε τον πιο επιτυχημένο συνοπτικό ορισμό των Παιδικών Μουσείων.

Στο επίκεντρο του παιδικού μουσείου είναι το παιδί και όποιος πρωτομαθαίνει. Ένα περιβάλλον ειδικά σχεδιασμένο που δημιουργεί εμπειρίες μέσα από το παιχνίδι και τη διαδραστική μάθηση, αντανακλώντας τις περιοχές της διαφορετικότητας πάντα με την ενεργό συμμετοχή των ενηλίκων στη ζωή των παιδιών.

Το Παιδικό Μουσείο είναι ένας οργανισμός που υπάρχει για να εξυπηρετεί τις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα των παιδιών, αναπτύσσοντας εκθέματα και προγράμματα που κεντρίζουν την περιέργεια και κινητοποιούν τη μάθηση.
(Association of Youth Museums, 1992), www.hcm.gr.

8ο Δημοτικό Σχολείο Γέρακα: Ένα σύγχρονο σχολείο!

  • Ύστερα από αξιολόγηση των αναγκών μας και έπειτα από προσωπικές επαφές, συναντήσεις, αλληλογραφία μηνών και φυσικά με την υποστήριξη του Δήμου Παλλήνης, στοχεύοντας πάντα σε ένα σύγχρονο σχολείο, ολοκληρώθηκε η παραλαβή και εγκατάσταση ολοκαίνουργιου εκπαιδευτικού υλικοτεχνικού και εποπτικού υλικού, προσφορά από την Αστική μη κερδοσκοπική εταιρεία πολιτισμού και κοινωνικής πρόνοιας ”Αιγέας”, με πρόεδρο τον Αθανάσιο Μαρτίνο

Το ολοκαίνουργιο υλικό έχει ήδη εγκατασταθεί στις αίθουσες  και στην νέα μας αίθουσα αίθουσα Τεχνολογίας και Πληροφόρησης, αφού πρώτα βελτιώθηκε το σύστημα συναγερμού και έγιναν όλες οι ηλεκτρολογικές και  χωροταξικές παρεμβάσεις

και περιλαμβάνει: 

Διαδραστικούς Προβολείς Αφής – projectors τελευταίας τεχνολογίας μαζί με τις άδειες λογισμικών διάδρασης (τοποθετήθηκαν σε τέσσερις αίθουσες), Ηλεκτρονικούς υπολογιστές (περίπου 1 Η.Υ./2 μαθητές, στην νέα μας αίθουσα Τεχνολογίας και πληροφόρησης), Οθόνες, ηχεία, φορητούς Υπολογιστές, Τηλεόραση, Έγχρωμους Εκτυπωτές, Πολυμηχάνημα καθως και  Φωτοτυπικό μηχάνημα  υψηλών προδιαγραφών.

Τοποθετήσαμε Πίνακες πορσελάνης (2,40 Χ 1,20) μαρκαδόρου τύπου ματ, αντικαθιστώντας έτσι σε τέσσερις αίθουσες τους πράσινους πίνακες κιμωλίας. Είναι πιο υγιεινοί και αντιαλλεργικοί αφού δεν σκορπούν σκόνη κιμωλίας στην ατμόσφαιρα της σχολικής αίθουσας. Καθαρίζουν εύκολα με ένα απλό πανάκι και δίνουν καλύτερο οπτικό αποτέλεσμα στα παιδιά, αφού η αντιανακλαστική τους επιφάνεια μειώνει τις αντανακλάσεις είτε από το φωτισμό της αίθουσας, είτε από τις λάμπες που κρέμονται, είτε από το φως του ήλιου, είτε ακόμα από τα προβολικά – δηλαδή τους projectors – έτσι ώστε να μην ενοχλείται στα μάτια ούτε εκείνος που στέκει δίπλα στον πίνακα ούτε οι μαθητές από τα θρανία.

 

Οι διαδραστικοί προβολείς που εγκαταστάθηκαν σε τέσσερις αίθουσες αποτελούν ένα εργαλείο που μπορεί να βοηθήσει τόσο τον/την εκπαιδευτικό όσο και τους μαθητές στην μαθησιακή διαδικασία. 

  • Το μάθημα μπορεί να γίνει πιο ενδιαφέρον, με περισσότερες ευκαιρίες συμμετοχής των μαθητών. Ένας διαδραστικός προβολέας – πίνακας αφής μπορεί επίσης να βοηθήσει τους εκπαιδευτικούς να προετοιμάσουν το μάθημα τους, να το αποθηκεύσουν και να το τροποποιήσουν κατάλληλα όταν χρειαστεί. Αιχμαλωτίζουν με αυτό τον τρόπο τη φαντασία των μαθητών ζωντανεύοντας τα μαθήματα με φωτεινές, διαδραστικές παρουσιάσεις. Οι μαθητές ενθουσιάζονται με τις δυνατότητες που προσφέρει ένας πίνακας με αποτέλεσμα να ενεργοποιείται το ενδιαφέρον τους για το μάθημα.  Ο διαδραστικός προβολέας είναι ένα σύγχρονο εκπαιδευτικό μέσο που μπορεί να συμβάλλει στην επίτευξη βέλτιστων μαθησιακών αποτελεσμάτων.

   Το σχολείο είχε ήδη προμηθευτεί μέσω της κατανομής από την Σχολική Επιτροπή Π.Ε. του Δήμου Παλλήνης:

Ηλεκτρονικούς υπολογιστές με οθόνες, εκτυπωτές δικτύου, ηλεκτρικό  αρμόνιο, φορητό βίντεο- προβολέα και ράδιο-cd. 

Στόχος μας και τα υπόλοιπα τμήματα να διαθέτουν ηλεκτρονικό υπολογιστή με πρόσβαση στο διαδίκτυο συμπληρώνοντας και εμπλουτίζοντας όποτε κριθεί απαραίτητο και ουσιώδες την μαθησιακή διδασκαλία.


  • Σε αυτό το σημείο θέλω να αναφερθώ και να τονίσω την συνεχή και συνεπή υποστήριξη του Δήμου Παλλήνης σε ανάγκες του σχολείου μας και να υπογραμμίσω την άριστη συνεργασία μας με τον Πρόεδρο της Σχολικής Επιτροπής Π.Ε. κ. Μουρτζιάπη Γεώργιο. Σε αυτήν την ουσιαστική συνεργασία και στον συντονισμό των αρμόδιων υπηρεσιών του Δήμου οφείλεται η επιτυχής και άμεση υλοποίηση όλων των σχεδιασμένων και αναγκαίων εργασιών συντήρησης, ασφάλειας και πρόληψης, έχοντας ως κύριο στόχο την αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών μας σε ένα ασφαλές και σύγχρονο σχολικό περιβάλλον.

 

  •  Να ευχαριστήσουμε το Σύλλογο Γονέων και κηδεμόνων του σχολείου μας για την άψογη συνεργασία όλο αυτό το σύντομο αλλά δημιουργικό διάστημα και για την  προσφορά αθλητικού υλικού, μουσικών κρουστών οργάνων, χαρτών και γεωμετρικών στερεών, απαραίτητα για την εκπαίδευση των παιδιών μας.

 

  • ‘Υστερα από αίτησή μας εγκρίθηκε και θα παραλάβουμε σύντομα έναν επαγγελματικό φούρνο συντήρησης (θερμοθάλαμο) για τα γεύματα μαθητών του ολοήμερου σχολείου. Η χορηγία έγινε στα πλαίσια της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, εκ μέρους της εταιρείας ΚΑΥΚΑΣ, ηλεκτρικά είδη, με τη  μεσολάβηση της κας Μαρίας Θεοδωρακέα, μητέρας και μέλους του Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων.

 

  • Να προσθέσουμε επίσης και την διάθεση από την έναρξη του σχολικού έτου ενός ψυγείου από το Διευθυντή, το οποίο εξυπηρετεί τις ανάγκες του ολοημέρου καθώς και την προσφορά μιας μεταχειρισμένης οθόνης 22” από τον κ. Δήμου, γονέα του σχολείου μας .

 

  • Κατασκευάστηκε επίσης καινούργια αίθουσα εποπτικών και αθλητικών υλικών (απομακρύνοντας την παλαιά εξωτερική αίθουσα που εμπόδιζε και ενοχλούσε αισθητικά) χωρίζοντας μια ανενεργή αίθουσα σε δύο μέρη ώστε να χρησιμοποιηθεί αργότερα η μεγαλύτερη για την στέγαση του Τμήματος ένταξης (όταν εγκριθεί η ίδρυσή του).

 

Και συνεχίζουμε …

Περιμένουμε πάντα και τις δικές σας ιδέες και προτάσεις! 

Απόκριες στην αυλή του σχολείου μας!

Σας περιμένουμε όλους …

«Ο τρομερός εχθρός και ο αλυσοδεμένος ελέφαντας»

Την Τρίτη 6 Φεβρουαρίου οι μαθητές της Γ’ και της Δ’ τάξης του σχολείου μας θα παρακολουθήσουν την θεατρική παράσταση για παιδιά όλων των ηλικιών, «Ο τρομερός εχθρός και ο αλυσοδεμένος ελέφαντας» του διακεκριμένου Αργεντινού γιατρού ψυχοθεραπευτή και εξαιρετικού συγγραφέα Χόρχε Μπουκάι, στο θέατρο «Studio Μαυρομιχάλη».

 

Τις δύο ιστορίες διασκεύασε και παρουσιάζει με κέφι, φαντασία και διαδραστικό τρόπο η βραβευμένη θεατρική ομάδα Τόπι σε σκηνοθεσία Δημήτρη Πλειώνη.

Ο ΤΡΟΜΕΡΟΣ ΕΧΘΡΟΣ είναι μια ιστορία αγάπης και μίσους, ταπεινοφροσύνης και ματαιοδοξίας, που εξηγεί πως ο τρομερός εχθρός μας, μπορεί να γίνει ο καλύτερος μας φίλος.

Στον ΑΛΥΣΟΔΕΜΕΝΟ ΕΛΕΦΑΝΤΑ όλα διαδραματίζονται σε ένα τσίρκο με κλόουν, ζογκλέρ, μάγους, ταχυδακτυλουργούς και έναν τεράστιο Ελέφαντα.

«Από τότε που ήμουν μικρός είχα μια απορία : πώς γίνεται ένα ζώο τόσο δυνατό όσο ο ελέφαντας του τσίρκου να κάθεται αλυσοδεμένος σε ένα τόσο δα ξυλαράκι καρφωμένο στην άμμο;»

ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ &ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ

Εκτάκτως σας αναρτούμε και από το ιστολόγιο του σχολείου μας ανακοίνωση για την συνέλευση και τις επικείμενες ΕΚΛΟΓΕΣ  του ΣΥΛΛΟΓΟΥ   ΓΟΝΕΩΝ  & ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ του 8ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ  ΓΕΡΑΚΑ (έχετε ενημερωθεί και εγγράφως).

                                        « Πρόσκληση Γενικής Συνέλευσης»

Θα πρέπει να σας ενημερώσουμε ότι επειδή δεν υπήρχε απαρτία στη Γενική Συνέλευση στις 27/1/2018 η διαδικασία θα επαναληφθεί εκ νέου και με τα ίδια  θέματα ημερησίας διατάξεως, με απαρτία όχι/ λιγότερα των 30 ταμειακά εντάξει μελών,

τη Τετάρτη 31 Ιανουαρίου στο χώρο του σχολείου στις 18:00.

Μετά το πέρας της συζήτησης των παραπάνω θεμάτων είναι δυνατή η συζήτηση και επί θεμάτων που θα προτείνετε οι γονείς, ενώ πριν και μετά το κύριο μέρος της Γενικής Συνέλευσης θα συλλέγονται και οι ετήσιες συνδρομές που εκκρεμούν ακόμα, (ετήσια συνδρομή για το σχολικό έτος 2017-2018 έχει οριστεί στα 10 ευρώ για τους δύο γονείς, ανεξαρτήτου αριθμού παιδιών).

Η συμμετοχή σας στο Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου είναι πολύ σημαντική.

    ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΊΟ ΜΑΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΟΛΟΥΣ! 

Με εκτίμηση

Το Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 8ου Δημοτικού Σχολείου Γέρακα

 

«Οι μυστικοί κόσμοι του Ευγένιου Τριβιζά»

Το Σχολείο μας ταξιδεύει την Τετάρτη 24-01-2018 στους «Μυστικούς κόσμους του Ευγένιου Τριβιζά» σε ένα μοναδικό Θεματικό Πάρκο, στο Εκθεσιακό Κέντρο Helexpo-Maroussi, ευρωπαϊκών προδιαγραφών, βασισμένο στα παραμύθια του αγαπημένου συγγραφέα μικρών και μεγάλων, Ευγένιου Τριβιζά!

Με υψηλά εκπαιδευτικά στάνταρτς και έντονο διαδραστικό και ψυχαγωγικό χαρακτήρα, «Οι μυστικοί κόσμοι του Ευγένιου Τριβιζά» σάς περιμένουν να «επιβιβαστείτε» στο «Εξπρές των Ονείρων», γνωστό επίσης, και ως «Τρένο που πάει παντού», και με συνεπιβάτες τον δαιμόνιο δημοσιογράφο Πίκο Απίκο, τον Αχυρούλη το σκιάχτρο, τον Τουρτούρι τον χιονάνθρωπο, την Πουπού την αλεπού και άλλους πολλούς, να απολαύσετε ένα μαγευτικό ταξίδι σε χώρες άγνωστες και ζούγκλες μακρινές, να ακούσετε συναρπαστικές ιστορίες, να λύσετε αξεδιάλυτα μυστήρια και αψηφώντας τις ραδιουργίες της Δόνας Τερηδόνας, τις απειλές της μάγισσας Φρικαντέλας και τις παγίδες που στήνει ο Ρούνι-Ρούνι το ύπουλο κακό γουρούνι, να μοιραστείτε την ανεπανάληπτη μαγεία των παραμυθιών τού διεθνώς καταξιωμένου, μεγάλου, Έλληνα δημιουργού.

Η περιήγηση στους «Μυστικούς κόσμους του Ευγένιου Τριβιζά» είναι μια πρωτότυπη, βιωματική και διδακτική εμπειρία μάθησης, ψυχαγωγίας και ανεξάντλητης φαντασίας.
Μικροί και μεγάλοι επισκέπτες «επιβιβάζονται» στο «Eξπρές των Oνείρων»,γνωστό, επίσης, και ως «Τρένο που πάει παντού», και ταξιδεύουν στους μαγευτικούς κόσμους του Ευγένιου Τριβιζά:
Από το μυστικό εργαστήρι του Φραγκίσκου του φραγκόσυκου, του περιβόητου εφευρέτη της Φρουτοπίας που με το μυστικό όπλο του μεταμορφώνει τους μανάβηδες σε βίδες, στο πανέμορφο αλλά ευάλωτο λουλουδένιο σπιτάκι που χτίζουν τα τρία μικρά λυκάκια για να προστατευθούν
από τον Ρούνι- Ρούνι το ύπουλο κακό γουρούνι!
Από το στοιχειωμένο κάστρο της μάγισσας Φρικαντέλας που κλέβει φωνές παιδιών και τις φυλακίζει σε μπαλόνια, στο ονειρικό ζαχαροπλαστείο όπου ο κύριος Ζαχαρίας συναντάει την κυρία Γλυκερία και της χαρίζει ένα λαχταριστό μπακλαβαδάκι!
Από το απίθανο τσίρκο του Μανόλη με το θαυμαστό γιγάντιο σαλιγκάρι του ουράνιου τόξου, στο μυστηριώδες μέγαρο της Δόνας Τερηδόνας που φυλακίζει τη μικρή Λουκία επειδή έχει χαμόγελο ομορφότερο από το δικό της!

Και αυτά δεν είναι παρά μόνο η αρχή!

Στο Εκθεσιακό Κέντρο Helexpo-Maroussi...
Μεταμορφώστε έναν μανάβη σε βίδα!
Χορέψτε ταραντέλα με τον Ρούνι-Ρούνι το θαυμάσιο, καλό γουρούνι!
Γνωρίστε τον Χουζουρίξ, το πιστό άλογο του ιππότη Ρουλεμάν!
Σφυρίξτε με μια μαγική σφυρίχτρα στον σταθμό του Τρένου των Ονείρων!
Σπάστε μπαλόνια και ελευθερώστε κλεμμένες φωνές παιδιών!

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Οι μαθητές θα επιστρέψουν κανονικά πριν την λήξη του πρωινού προγράμματος (13:15) και το ολοήμερο θα λειτουργήσει κανονικά.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση