Σύνδεσμοι

8ο Δ.ΣΧ. ΓΕΡΑΚΑ

8ο Δ.ΣΧ. ΓΕΡΑΚΑ
Μάρτιος 2021
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Φεβ    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Σκακιστική άσκηση

Translate

Σελίδες

Από 01 έως 20 Μαρτίου 2021 οι εγγραφές στην Α τάξη δημοτικού. Δικαιολογητικά και όρια σχολείου.

22 Φεβρουαρίου 2021 από

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Οι εγγραφές γίνονται μόνο από το νηπιαγωγείο στην Α τάξη δημοτικού!

Οι μαθητές που ήδη φοιτούν στο σχολείο μας εγγράφονται αυτομάτως στο νέο σχολικό έτος και ανανεώνουν όταν τους ζητηθεί την πρόθεσή τους για τη φοίτησή τους στο ολοήμερο πρόγραμμα.


α). Οι γονείς μαθητών που θα φοιτήσουν στην Α τάξη, μπορούν να υποβάλλουν αίτηση εγγραφής στη Διεύθυνση του σχολείου από 1 έως 20 Μαρτίου, στις ώρες 08:30 έως 10:30 μόνο με ραντεβού, κατόπιν συνεννόησης μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας στο 210-6615873 ή στο mail του σχολείου μας mail@8dim-gerak.att.sch.gr. , τηρώντας τα μέτρα τα οποία προβλέπονται κατά της διασποράς του ιού COVID-19. 

  • Στο Δημοτικό Σχολείο εγγράφονται οι μαθητές που έχουν γεννηθεί που γεννήθηκαν από 1-1-2015 έως και 31-12-2015 και που συμπληρώνουν την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής ηλικία έξι (6) ετών και διαθέτουν Πιστοποιητικό Φοίτησης από το Νηπιαγωγείο.
  • Ο μέγιστος αριθμός μαθητών ανά τμήμα ανέρχεται σε είκοσι πέντε (25).

Τα όρια φαίνονται στη σελίδα μας: Επικοινωνία στο τέλος της σελίδας η απόφαση με τα όρια (με μια διόρθωση στην οδό Λασιθίου που είναι τα μονά νούμερα).

ΝΕΑ ΟΡΙΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ  ΓΙΑ ΕΓΓΡΑΦΕΣ Α΄ ΤΑΞΗΣ:

Λ. Μαραθώνος (μονά) – Λασιθίου (μονά) – Αιτωλίας (μονά) – Γαργηττού (μονά) – Κεφαλληνίας (ζυγά) – Δερβενακίων (ως όριο) – Αγ. Ι. Θεολόγου (ως όριο) – Λ. Μαραθώνος (μονά).

Τα απαραίτητα προς κατάθεση έντυπα συμπληρώνονται και υπογράφονται από τους γονείς και υποβάλλονται:

  1. Αίτηση εγγραφής μαθητή/τριας στο δημοτικό ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ_2021
  2. Το έντυπο του Α.Δ.Υ.Μ. και το Φύλλο Ιατρικής Εξέτασης (Φ.Ι.Ε.) υπογεγραμμένο και συμπληρωμένο από τον ιατρό σας : adym_deltio_kai_fyllo_exetasis_2021
  3. Το έντυπο ολοήμερου το βρίσκεται εδώ:  Aitisi_oloimero 2021  (Η Αίτηση Δήλωσης Εγγραφής ολοήμερου δεν απαιτεί για φέτος   δικαιολογητικά). Πρωινή ζώνη από τις 07:00 έως 15:00 ή 16:00 με υποχρεωτική φοίτηση εφόσον συμπληρωθεί ο κατώτατος αριθμός των 10 μαθητών και εγκριθεί από τη Δνση Αν. Αττικής.
  4. Βεβαίωση φοίτησης από το νηπιαγωγείο.
  5. Αποδεικτικό στοιχείο από το οποίο προκύπτει η διεύθυνση κατοικίας τους μαθητή, κατά την κρίση του Διευθυντή του σχολείου (λογαριασμός ΔΕΗ, συμβόλαιο κατοικίας, ΕΥΔΑΠ…).
    • Οι Διευθυντές των Σχολικών Μονάδων ελέγχουν με ιδιαίτερη προσοχή το εν λόγω αποδεικτικό στοιχείο, προκειμένου οι αιτήσεις εγγραφής να υποβάλλονται αποκλειστικά και μόνο στο σχολείο που ανήκουν οι μαθητές σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας (άρ. 5, ΠΔ 79/2017 – ΦΕΚ 109/Α/1-8-2017).
  6. Το βιβλιάριο υγείας ή άλλο στοιχείο από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα ΕμβολιασμώνΕΜΒΟΛΙΑ
  7. Στην περίπτωση μαθητών με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες οι γονείς/κηδεμόνες συνυποβάλλουν γνωμάτευση από Κ.Ε.Δ.Δ.Υ. ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη δημόσια αρμόδια υπηρεσία, χωρίς αυτή να αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής.
  8. Αιτήσεις εγγραφής δύνανται να υποβάλλουν και γονείς που διαμένουν εκτός σχολικής περιφέρειας, εφόσον στο σχολείο φοιτούν ήδη αδέλφια του προς εγγραφή μαθητή.

β) Ο Διευθυντής ή ο Προϊστάμενος του δημοτικού σχολείου αναζητά το πιστοποιητικό γέννησης για την εγγραφή μέσω του πληροφοριακού συστήματος του ΥΠΠΕΘ.

γ) Με το πέρας της καταληκτικής ημερομηνίας των αιτήσεων εγγραφών ο διευθυντής ή ο προϊστάμενος του δημοτικού σχολείου ελέγχει την ακρίβεια των στοιχείων και συντάσσει ονομαστική κατάσταση μαθητών, την οποία αποστέλλει εντός προθεσμίας δύο εργάσιμων ημερών στην οικεία διεύθυνση πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.

δ) Στην περίπτωση κατά την οποία δεν καθίσταται δυνατή η συγκρότηση τμημάτων σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παρ. 2, με απόφαση του περιφερειακού διευθυντή εκπαίδευσης, κατόπιν αιτιολογημένης εισήγησης του διευθυντή πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης επί σχετικού αιτήματος του διευθυντή της σχολικής μονάδας, ιδρύεται επιπλέον τμήμα, εφόσον υπάρχει διαθέσιμη αίθουσα. Αν δεν υπάρχει διαθέσιμη αίθουσα ο διευθυντής της σχολικής μονάδας αποστέλλει πίνακα με τα ονόματα των μαθητών που διαμένουν στα όρια της σχολικής περιφέρειας του δημοτικού σχολείου με τις σχολικές περιφέρειες όμορων δημοτικών σχολείων στον διευθυντή πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Ο διευθυντής πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης κατανέμει τους μαθητές από τον πίνακα στα όμορα δημοτικά σχολεία, λαμβάνοντας υπόψη την απόσταση των σχολείων από τη διεύθυνση κατοικίας των μαθητών που έχει δηλωθεί.

Οι μαθητές που είναι αδέλφια ή έχουν αδέλφια που φοιτούν στο ίδιο ή σε συστεγαζόμενο νηπιαγωγείο ή δημοτικό σχολείο εξαιρούνται της ανωτέρω διαδικασίας. Ο διευθυντής πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης ενημερώνει τους γονείς και κηδεμόνες για τα σχολεία εγγραφής. Η ανωτέρω διαδικασία ολοκληρώνεται μέχρι τη 10η Απριλίου εκάστου έτους».


ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΡΩΙΝΗΣ ΖΩΝΗΣ

α. Προϋποθέσεις εγγραφής μαθητών/τριών στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα

Οι μαθητές/τριες εγγράφονται στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα κατόπιν σχετικής αίτησης-δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους. Οι Διευθυντές/τριες και οι Προϊστάμενοι/ες των Δημοτικών Σχολείων κάνουν δεκτές όλες ανεξαιρέτως τις αιτήσεις των γονέων/κηδεμόνων για φοίτηση των μαθητών/τριών στο Ολοήμερο Πρόγραμμα, χωρίς προϋποθέσεις σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. 118139/Δ1/9-9-2020 Υ.Α.(Β 3838). Οι μαθητές/τριες της Α΄ τάξης, μπορούν να εγγράφονται στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα κατόπιν
σχετικής αίτησης-δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων.  Aitisi_oloimero 2021

Ενδιάμεση αποχώρηση των μαθητών/τριών μπορεί να γίνεται μετά το τέλος της 2ης ώρας του Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος ( 15:00) εφόσον κατατεθεί σχετική ενυπόγραφη δήλωση των γονέων/κηδεμόνων τους.

β. Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών/τριών στο τμήμα Πρωινής Ζώνης (7:00-8:00):

Στο τμήμα αυτό δικαίωμα συμμετοχής έχουν μαθητές/τριες οι οποίοι είναι εγγεγραμμένοι/νες και φοιτούν στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα. Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του τμήματος Πρωινής Ζώνης μαθητών/τριών είναι δέκα (10)μαθητές/τριες για σχολεία με λειτουργικότητα από 9/θέσια και άνω.

 

Κατηγορία ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ | 10 Σχόλια »

6 Μαρτίου 2021: Πανελλήνια ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού

3 Μαρτίου 2021 από

Η 6η Μαρτίου καθιερώθηκε ως πανελλήνια ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού με στόχο την πρόληψη του φαινομένου, την ευαισθητοποίηση των μαθητών και την υιοθέτηση ενός κώδικα μη βίαιης επικοινωνίας και επίλυσης των προβλημάτων στις διαπροσωπικές, ενδοσχολικές και κοινωνικές σχέσεις. Ένα ασφαλές και δημοκρατικό σχολείο αποτελεί δείκτη πολιτισμού, προόδου και αλληλεγγύης. Τα παιδιά έχουν το δικαίωμα να ζουν σε ειρηνικό και ασφαλές περιβάλλον, να μην αισθάνονται κάθε είδους απειλή.


Το σχολείο μας λαμβάνοντας υπόψη τόσο τις αιτίες όσο και τις συνέπειες της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού στην ψυχοσυναισθηματική ανάπτυξη του παιδιού και στη μαθησιακή του πορεία, καθώς επίσης και την αναγκαιότητα της έγκαιρης πρόληψης του φαινομένου, εκπονεί εκπαιδευτικά προγράμματα, βιωματικές δράσεις που στοχεύουν τόσο στην ειρηνική επίλυση των διαφορών, στην αλληλοκατανόηση, στην αποδοχή του άλλου, του διαφορετικού, στην εξάλειψη των προκαταλήψεων, της ρητορικής του μίσους, της ξενοφοβίας, του ρατσισμού όσο και στην αντιμετώπιση των φαινομένων Σχολικής Βίας και Εκφοβισμού μέσα από την ανάληψη θετικών συλλογικών δράσεων από τη σχολική κοινότητα.


Με αφορμή την ημέρα πρόληψης της σχολικής βίας και εκφοβισμού από τις 03-03-2020 έως και τις 09-03-2020 θα υλοποιηθούν δράσεις ευαισθητοποίησης των μαθητών μας σε θέματα πρόληψης κατά της βίας και του εκφοβισμού. 

Η ημέρα αυτή αποτελεί μια ακόμη ευκαιρία για εκπαιδευτικούς, μαθητές/τριες και γονείς να ανταλλάξουν σκέψεις, πληροφορίες και ιδέες και να ενεργοποιηθούν δράσεις ευαισθητοποίησης για την πρόληψη και αντιμετώπιση της σχολικής βίας και εκφοβισμού που εκδηλώνεται μεταξύ και εναντίον των μαθητών/τριών, ώστε να περιοριστούν οι δίαυλοι εκδήλωσης της βίας στη ζωή των ανηλίκων και να αποτραπούν οι αρνητικές συνέπειες στις διαπροσωπικές τους σχέσεις.


Διαδραστικό Εκπαιδευτικό Εργαλείο για την αντιμετώπιση του Σχολικού Εκφοβισμού

https://antibullyingprevention.wordpress.com/


Επισκεφτείτε και τη σελίδα μας: Σχολικός εκφοβισμός


Περιεχόμενα προτεινόμενου εκπαιδευτικού υλικού:

  1. Ένα πολύ χρήσιμο,διαδραστικό εγχειρίδιο της ΕΨΥΠΕ (Εταιρεία Ψυχοκοινωνικής Υγείας Παιδιού και Εφήβου) για την αντιμετώπιση του φαινομένου.
  2. ΈΝΤΥΠΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
  3. Δύο ιστορίες για τον εκφοβισμό, γραμμένες καιεικονογραφημένες από παιδιά.
  4. Παρουσίαση του cross mediaδιαδραστικού εκπαιδευτικού εργαλείουαπό το Χαμόγελο του παιδιού.
  5. 30 φύλλα εργασίας για τη συναισθηματική αγωγή
  6. Βιωματικές Δραστηριότητες κοινωνικο-συναισθηματικής ανάπτυξης για Α, Β τάξεις
  7. Οδηγός Αντιμετώπισης του Σχολικού Εκφοβισμού για γονείς και εκπαιδευτικούς.
  • 1. ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ -ΦΥΛΛΑΔΙΟ ΕΨΥΠΕ by Nikos Papagelopoulos on Scribd



Λήψη αρχείου

Σας παρακαλώ ψάξτε για τα κρυφά σημάδια.

Μην αφήνετε κάτι ύποπτο χωρίς διερεύνηση.

Ασχοληθείτε με κάθε αλλαγή συμπεριφοράς.

Γενικές χρήσιμες πληροφορίες:

Η απόκτηση γνώσης σε όλες τις καταστάσεις είναι το πρώτο και βασικό βήμα που πρέπει να γίνει για να μπορεί κάποιος να αντιμετωπίσει τέτοιες καταστάσεις. Και στο σχολικό εκφοβισμό το πρώτο που πρέπει να ειπωθεί είναι τι δεν είναι σχολικός εκφοβισμός.

Σχολικός εκφοβισμός λοιπόν δεν είναι μια διαμάχη, σύγκρουση μεταξύ δυο μαθητών ή μαθητριών, δεν είναι το πείραγμα, το αστείο προς κάποιον συμμαθητή που γίνονται σε συγκεκριμένο χρόνο, δεν έχουν συνέχεια και δεν επηρεάζουν την συναισθηματική κατάσταση των παιδιών.

Ο σχολικός εκφοβισμός είναι ένα πιο σύνθετο φαινόμενο που αυτό που τον ξεχωρίζει από το πείραγμα και τον τσακωμό, είναι η ένταση του, η διάρκεια του, η ανισορροπία δύναμης μεταξύ των εμπλεκόμενων μερών και η συναισθηματική επίδραση που έχει πάνω στα παιδιά.

Με λίγα λόγια ο σχολικός εκφοβισμός είναι μια κατάσταση επαναλαμβανόμενη, κατευθύνεται σε συγκεκριμένα παιδιά από παιδιά (πολλές φορές και ομάδα παιδιών) που υπερέχουν σωματικά και έχουν ως αποτέλεσμα το παιδί που εκφοβίζεται να νοιώθει απομονωμένο, να βιώνει άγχος και φόβο, να παρουσιάζει σχολική άρνηση και διάφορες συναισθηματικές δυσκολίες.

Γενικά ο σχολικός εκφοβισμός μπορεί να περιλαμβάνει:

Χτυπήματα

Απειλές, εκβιασμό, πειράγματα, παρατσούκλια, κοροϊδία , διάδοση φημών

Εσκεμμένο αποκλεισμό μαθητών από διάφορες κοινωνικές και σχολικές δραστηριότητες,

Σεξουαλική παρενόχληση

Κλοπές ή και Ζημιές στα προσωπικά αντικείμενα του παιδιού που βιώνει εκφοβισμό

Ηλεκτρονικό bullying / cyber bullying. Το cyberbullying είναι ο εκφοβισμός που προκαλείται διαμέσου της χρήσης ηλεκτρονικών υπολογιστών, κινητών τηλεφώνων και άλλων ηλεκτρονικών συσκευών.

Τις περισσότερες φορές τα παιδιά που βιώνουν εκφοβισμό δεν το λένε σε κανένα γιατί:

Ντρέπονται.

Η ντροπή είναι ένα συναίσθημα που ακολουθεί τον σχολικό εκφοβισμό καθώς τα παιδιά νοιώθουν ότι όλοι γελάνε μαζί τους

Φοβούνται.

Τα παιδιά θεωρούν ότι δεν μπορεί να γίνει κάτι και φοβούνται ότι ο οποιοσδήποτε χειρισμός θα θυμώσει το παιδί ή τα παιδιά που το εκφοβίζουν και τα πράγματα θα χειροτερεύσουν

Νοιώθουν ότι φταίνε.

Η σκέψη των παιδιών είναι ενοχική και ιδιαίτερα σε καταστάσεις βίας. Θεωρούν ότι εκείνα φταίνε, ότι εκείνα προκάλεσαν αυτή την κατάσταση

Σκέφτονται ότι θα απογοητεύσουν / στενοχωρήσουν τους γονείς τους.

Όλα τα παιδιά αποζητούν την αγάπη και τον θαυμασμό των γονιών τους. Θεωρούν λοιπόν ότι αν μάθουν οι γονείς τους αυτό που συμβαίνει θα απογοητευτούν και θα στενοχωρηθούν.

Γι’ αυτό οι γονείς θα πρέπει:

Να παρατηρήσουν τη συμπεριφορά του παιδιού τους. Οποιαδήποτε ξαφνική και χωρίς εμφανή αιτία αλλαγή στη συμπεριφορά τους, στη διάθεση τους, στην όρεξη τους, στον ύπνο τους, στη γνώμη τους για κάποια άτομα, στη σχολική τους παρουσία, στην σχολική τους επίδοση πρέπει να τους προβληματίσει και διακριτικά να διερευνήσουν τι συμβαίνει.

Εάν αντιληφθούν ότι το παιδί τους βιώνει εκφοβισμό θα πρέπει σε πλαίσιο ασφάλειας και εμπιστοσύνης να κουβεντιάσουν με το παιδί τους για την εμπειρία του και γενικά για το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού

Να αποενοχοποιήσουν το παιδί.

Να εξηγήσουν στο παιδί ότι κανείς δεν έχει το δικαίωμα να του φέρεται έτσι

Να επιβραβεύσουν το παιδί που συμμετείχε στην κουβέντα και αποκάλυψε σημαντικά πράγματα

Να μην βάλουν το παιδί σε διαδικασίες αντεκδίκησης. Δεν έχουν κανένα αποτέλεσμα

Να αναδείξουν στο παιδί τη σημασία του να έχει επικοινωνία με το δάσκαλο και να εξηγήσουν τη διαφορά του «μαρτυράω» από το «ζητάω» βοήθεια

Να θυμούνται ότι ο στόχος είναι να βοηθήσουν το παιδί τους και όχι να τιμωρηθεί το άλλο παιδί

Να επικοινωνήσουν με το δάσκαλο

Σε όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει να επικοινωνήσουν με την Εθνική Τηλεφωνική Γραμμή για τα Παιδιά SOS 1056, δωρεάν και ανώνυμα, η οποία είναι στελεχωμένη με κοινωνικούς λειτουργούς και ψυχολόγους και λειτουργεί όλο το 24ώρο.

2. ΈΝΤΥΠΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ

Στόχος μας είναι η κινητοποίηση, η συνεργασία και η εμπλοκή όλων των θεσμικών φορέων και των πολιτών στην πρόληψη και την αντιμετώπιση του φαινομένου για ένα ασφαλές, ειρηνικό και δημοκρατικό σχολείο.

  • 3. Ακούστε δύο ιστορίες για τον εκφοβισμό, γραμμένες και εικονογραφημένες από παιδιά. Διαβάζει η ηθοποιός Ευδοκία Στατήρη.

“Τα Μπαλόνια της Φιλίας» & «Η Μόνα σε καινούριο Σχολείο»



Λήψη αρχείου

  • 4. Παρουσίαση του cross media διαδραστικού  εκπαιδευτικού εργαλείου:

Διαδραστικό εκπαιδευτικό εργαλέιο για την αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού

5.  30 φύλλα εργασίας για τη συναισθηματική αγωγή που μπορείτε να τα κατεβάστε εδώ:

*Τα φύλλα εργασίας δημιουργήθηκαν από τον Αντώνη Ζαρίντα.


  • Το Χαμόγελο του Παιδιού έχει αναπτύξει πολλές δράσεις για την πρόληψη και διαχείριση καταστάσεων του Σχολικού Εκφοβισμού. http://www.hamogelo.gr

Μέσω της Εθνικής Τηλεφωνικής Γραμμής για τα Παιδιά SOS 1056 πραγματοποιείται τηλεφωνική υποστήριξη για την διαχείριση τέτοιων φαινόμενων (βλ. http://www.hamogelo.gr/7-1/754/Ethnikh-thlefonikh-grammh-gia-ta-poidia-SOS-1056 )

Μέσω των Τμημάτων Κοινωνικής και Ψυχολογικής Στήριξης πραγματοποιείται συμβουλευτική στήριξη σε γονείς, παιδιά και εκπαιδευτικούς (βλ. http://www.hamogelo.gr/7-1/767/Koinonikh-koi-psyxologikh-sthrixh-poidion)

Το Χαμόγελο του Παιδιού είναι ο συντονιστικός φορέας για την δημιουργία πανευρωπαϊκής καμπάνιας ευαισθητοποίησης και πληροφόρησης για το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού (βλ. http://www.hamogelo.gr/147.1/Erga-se-exelixh )

 


7. Οδηγός Αντιμετώπισης του Σχολικού Εκφοβισμού για γονείς και εκπαιδευτικούς.



Λήψη αρχείου

Κατηγορία ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ | 10 Σχόλια »

Εκπαιδευτική τηλεόραση ,πρόγραμμα Τετάρτης 17-02-2021

17 Φεβρουαρίου 2021 από

ΤΕΤΑΡΤΗ 17/2/2021

10:00 Μαθηματικά Γ’: Δεκαδικοί αριθμοί (Εκπαιδευτικός: Δήμητρα Τσάλλα)

10:27 Γλώσσα Γ’-Δ’: Πάθη Φωνηέντων (Εκπαιδευτικός: Δήμητρα Καρατζογιάννη)

10:45 Ιστορία Δ’: Η Nαυμαχία της Σαλαμίνας (Εκπαιδευτικός: Γιώργος Ποταμιάς)

11:10 Γεωγραφία Ε’-ΣΤ’: Καιρός και κλίμα (Εκπαιδευτικός: Στάθης Διακουμάκος)

11:35 Μαθηματικά Γ’: Εξισώσεις 1: Πρόσθεση-Αφαίρεση (Εκπαιδευτικός: Μαρία Δημακοπούλου).

……………………………………………………………………………………………………………………….

Το πρόγραμμα της εκπομπής «Μαθαίνουμε στο σπίτι» αναρτάται καθημερινά στις
διευθύνσεις:

 https://mathainoumeasfaleis.gov.gr/ekpaideytiki-tileorasi/
 www.edutv.gr
Οι εκπομπές, μετά την προβολή τους, διατίθενται ανά τάξη «κατ’ απαίτηση» (on demand)
στον δικτυακό τόπο της Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης (www.edutv.gr) στις πιο κάτω
διευθύνσεις:
Εκπομπές 2020-21
http://www.edutv.gr/index.php/mathainoume-asfaleis
Το πρόγραμμα των μαθημάτων:
http://www.edutv.gr/index.php/mathainoume-asfaleis/videos/programma-mathainoumeasfaleis
Νηπιαγωγείο:
http://www.edutv.gr/index.php/mathainoume-asfaleis/videos/nhpiagwgeio-mathainoymeasfaleis
Α’ Δημοτικού:
http://www.edutv.gr/index.php/mathainoume-asfaleis/videos/a-dimotikou-mathainoymeasfaleis
Β’ Δημοτικού:
http://www.edutv.gr/index.php/mathainoume-asfaleis/videos/b-dimotikou-mathainoumeasfaleis
Γ’ Δημοτικού:
http://www.edutv.gr/index.php/mathainoume-asfaleis/videos/c-dimotikou-mathainoumeasfaleis
Δ’ Δημοτικού:
http://www.edutv.gr/index.php/mathainoume-asfaleis/videos/d-dimotikou-mathainoumeasfaleis
Ε’ Δημοτικού:
http://www.edutv.gr/index.php/mathainoume-asfaleis/videos/e-dimotikou-mathainoumeasfaleis
ΣΤ’ Δημοτικού:
http://www.edutv.gr/index.php/mathainoume-asfaleis/videos/st-dimotikou-mathainoumeasfaleis
Νοηματική Γλώσσα:
http://www.edutv.gr/index.php/mathainoume-asfaleis/videos/mathainoume-asfaleisnoimatiki-glwssa
Εκπομπές 2019-20
http://www.edutv.gr/index.php/mathainoume-sto-spiti
Το πρόγραμμα των μαθημάτων:
http://www.edutv.gr/index.php/mathainoume-sto-spiti/videos/programma-mathainoumesto-spiti
Α’ Δημοτικού:
http://www.edutv.gr/index.php/mathainoume-sto-spiti/videos/a-dimotikou
B’ Δημοτικού:
http://www.edutv.gr/index.php/mathainoume-sto-spiti/videos/b-dimotikou
Γ’ Δημοτικού:
http://www.edutv.gr/index.php/mathainoume-sto-spiti/videos/c-dimotikou
Δ’ Δημοτικού:
http://www.edutv.gr/index.php/mathainoume-sto-spiti/videos/d-dimotikou
E’ Δημοτικού:
http://www.edutv.gr/index.php/mathainoume-sto-spiti/videos/e-dimotikou
ΣΤ’ Δημοτικού:
http://www.edutv.gr/index.php/mathainoume-sto-spiti/videos/st-dimotikou-2
Νοηματική Γλώσσα:
http://www.edutv.gr/index.php/mathainoume-sto-spiti/videos/mathainoume-sto-spitinoimatiki-glwssa

Κατηγορία ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ | 10 Σχόλια »

Παγκόσμια Ημέρα κατά του Παιδικού Καρκίνου – 15-02-2021

14 Φεβρουαρίου 2021 από

H Παγκόσμια Ημέρα κατά του Παιδικού Καρκίνου γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 15 Φεβρουαρίου, με πρωτοβουλία της Διεθνούς Ένωσης Γονέων με Καρκινοπαθή Παιδιά (ICCCPO), για την ενημέρωση της διεθνούς κοινής γνώμης για τις παιδικές νεοπλασίες (καρκίνο). 


Στο σχολείο μας θα υλοποιηθούν διαδικτυακά μεμονωμένες δράσεις ενημέρωσης με σεβασμό στο θέμα και με ευαισθησία στον τρόπο και μέθοδο προσέγγισης  μαθητών δημοτικού.


 

 

Η Παγκόσμια Ημέρα του Καρκίνου της Παιδικής Ηλικίας είναι επίσης αφιερωμένη στους γονείς των παιδιών με καρκίνο, που προσπαθούν να ισορροπήσουν ανάμεσα στο άρρωστο παιδί και στα άλλα τους υγιή παιδιά που επίσης τους χρειάζονται, και ανάμεσα στις επαγγελματικές τους υποχρεώσεις και τις απαιτήσεις της ασθένειας.


Ένα συγκινητικό animation για τους μικρούς ήρωες που δίνουν τη μάχη τους με τον καρκίνο…με τον τίτλο «Η αγάπη ποτέ δεν μας απογοητεύει» που δημιουργήθηκε για λογαριασμό του Νοσοκομείου Cancer De Barretos στο Σάο Πάολο της Βραζιλίας. Πρόκειται για ένα διεθνούς φήμης κέντρο θεραπείας για τον καρκίνο των παιδιών που μάλιστα έχει μετονομαστεί σε Νοσοκομείο της Αγάπης!

Το animation διάρκειας μόλις 3 λεπτών αφηγείται την ιστορία της Νίνα, ενός μικρού αλλά γενναίου κοριτσιού, που καταφέρνει να νικήσει τον καρκίνο με τη φροντίδα και την ενθάρρυνση των ανθρώπων που την αγαπούν, με την υποστήριξη της οικογένειας της, των φίλων της αλλά και ολόκληρης της νοσοκομειακής ομάδας!

Κάθε χρόνο, πάνω από 250.000 παιδιά παγκοσμίως νοσούν από καρκίνο, ενώ υπολογίζεται ότι περίπου 90.000 από αυτά δεν επιβιώνουν. Είναι ενδεικτικό ότι μόνο το 20% των παιδιών που νοσούν από καρκίνο σε όλο τον κόσμο έχουν δυνατότητα πρόσβασης σε σωστή, σύγχρονη ιατρική φροντίδα.

 

 

Στην Ελλάδα περίπου 300 παιδιά προσβάλλονται ετησίως από καρκίνο, κυρίως από λευχαιμία. Το 70% από αυτά θεραπεύεται, λόγω της επάρκειας φαρμάκων και καταρτισμένου επιστημονικού προσωπικού. Αντίθετα, στις χώρες του τρίτου κόσμου τα ποσοστά θνησιμότητας είναι πολύ υψηλά.

Δεδομένου τούτου, οι ειδικοί επισημαίνουν ότι θα πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη σημασία στην εκπαίδευση των επαγγελματιών της υγείας ώστε να είναι σε θέση να διαγνώσουν έγκαιρα τη νόσο και στη σωστή ενημέρωση των γονιών ώστε να απευθύνονται έγκαιρα στα παιδιατρικά νοσοκομεία.

H Ελληνική Εταιρία Παιδιατρικής Αιματολογίας Ογκολογίας, στέλνει μήνυμα ελπίδας, σημειώνοντας ότι οι περισσότερες μάχες μπορούν πλέον να κερδηθούν.

“Κάθε χρόνος που περνάει προσθέτει νέα, ισχυρά και αποτελεσματικά όπλα στα χέρια των επιστημόνων, στη μάχη ενάντια στον καρκίνο της παιδικής και εφηβικής ηλικίας”.

Στόχος της Ελληνικής Εταιρίας Παιδιατρικής Αιματολογίας Ογκολογίας (ΕΕΠΑΟ), είναι τα ιατρικά επιτεύγματα που συντελούνται διεθνώς, να βρίσκουν άμεση εφαρμογή στην κλινική πράξη και στη χώρα μας.

Η σημερινή ημέρα [15 Φεβρουαρίου] είναι αφιερωμένη στα παιδιά που δίνουν τη δική τους καθημερινή μάχη με τον καρκίνο. Σε αυτή την προσπάθεια απαιτείται η συμβολή όλων. 

Ο κάθε ένας μπορεί να συνεισφέρει στον αγώνα ζωής των μικρών ασθενών, με το να γίνει εθελοντής αιμοδότης και εθελοντής δότης μυελού των οστών και με το να στηρίξει τους συλλόγους και φορείς υποστήριξης των παιδιών και των οικογενειών τους, που επενδύουν είτε στον τομέα της ανακουφιστικής φροντίδας είτε στον τομέα της την κοινωνικής και ψυχολογικής υποστήριξης τόσο των ίδιων των μικρών ασθενών όσο και των μελών των οικογενειών τους. 

Αναμφίβολα, εργαλεία απαραίτητα για την θεραπεία είναι η ιατρική επιστήμη, ο ανθρωπισμός και η αγάπη, εργαλεία που σε όλη την διάρκεια της θεραπείας βοηθηθούν και στηρίζουν το μικρό ασθενή.

 Μια μητέρα λέει: «Άνθρωποι κοιτούν, χαζεύουν, ψιθυρίζουν μεταξύ τους. Δεν είναι αυτό προκατάληψη;»

 «Θέλω οι άνθρωποι να καταλάβουν ότι δεν είμαστε άρρωστοι επειδή το θέλουμε», διηγείται ένα κορίτσι.


Ενδιαφέρουσα είναι η κίνηση ενός σάιτ να μετατρέψει γνωστά καρτούν σε καρτούν χωρίς τα μαλλιά τους. Δείτε την ειδική προβολή στα παιδιά αυτά, που δείχνει τους αγαπημένους τους ήρωες να παίζουν σε επεισόδια χωρίς τα μαλλιά τους. Η χαρά, η έκπληξη και το γέλιο τους δεν περιγράφονται.

 

 

Ένα παιδί με καρκίνο, του αξίζει να το βλέπουν όπως κάθε φυσιολογικό παιδί.


Με αφορμή την συγκεκριμένη ημέρα, σας παραθέτουμε την παρουσίαση με τίτλο «Πρόληψη Καρκίνου: Αλλαγές στο τρόπο ζωής από την παιδική ηλικία» καθώς και το συνοδευτικό κείμενο, τα οποία μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την ενημέρωση των γονέων σχετικά με το πώς η διατροφή και η φυσική δραστηριότητα μπορούν να συμβάλλουν στην πρόληψη του καρκίνου από την παιδική ηλικία.  ΠΗΓΗ: eyzin.minedu.gov.gr-ιστοσελίδα-ΕΥΖΗΝ:Πρόγραμμα του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου, το οποίο υλοποιείται με τη συνεργασία του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας & Θρησκευμάτων, έχοντας ως τελικό αποδέκτη το σύνολο του μαθητικού πληθυσμού της χώρας.

ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΑΡΚΙΝΟΥ 

1. Παρουσίαση

 
 

 
2. ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ
 
 



Λήψη αρχείου

 


«Κάποιος στην οικογένεια έχει καρκίνο».

ένα βίντεο για παιδιά και γονείς, με αγγλικούς υπότιτλους.

Κατηγορία ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ | 10 Σχόλια »

Εκπαιδευτική Τηλεόραση: Το πρόγραμμα την Πέμπτη 11/02 και Παρασκευή 12/02/21

10 Φεβρουαρίου 2021 από

Από 10:00 έως 12:00 στην ΕΡΤ

Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου 2021

10:00 Θεατρική Αγωγή Α’-Β’: Οι πειρατές στο νησί της επικοινωνίας (Εκπαιδευτικός: Σπυριδούλα Μπιρμπίλη – Ηλέκτρα Μήτσουρα)

10:24 Μουσική Β’-Δ’: Ρυθμός: Τέταρτα – Όγδοα (Εκπαιδευτικός: Πόλυ Νικολοπούλου)

10:49 Φυσική Αγωγή Γ’ – Δ’: Κοίτα πώς γυμνάζομαι παίζοντας (Εκπαιδευτικός: Νάντια Καψουροπούλου)

11:10 Αγγλικά Δ’- ΣΤ’: Διδακτικοί μύθοι 1 (Εκπαιδευτικός: Ζάφη Μάνδαλη)

11:29 Γερμανικά Ε’: Χαιρετισμοί – μέρες και μήνες – μαθήματα (Εκπαιδευτικός: Κυριακή Μαντέλλου)

11:49 Γαλλικά Ε’-ΣΤ’: Οι καθημερινές μου δραστηριότητες (Εκπαιδευτικός: Χριστίνα Βενάρδου)

Παρασκευή 12 Φεβρουαρίου 2021

10:00 Μαθηματικά Β’-Γ’: Η προπαίδεια (1,2,3) (Εκπαιδευτικός: Πένυ Σακέτου)

10:20 Γλώσσα Γ’: Δομή προτάσεων (Εκπαιδευτικός: Ειρήνη Ζέρβα)

10:42 Γλώσσα Δ’-ΣΤ’: Κατανόηση κειμένου: Στρατηγικές περίληψης (Εκπαιδευτικός: Ηλίας Βασιλείου)

11:03 Ιστορία Ε’: Εικονομαχία (Εκπαιδευτικός: Ευάγγελος Στάθης)

11:28 Γλώσσα Ε’- ΣΤ’: Ευθύς και πλάγιος λόγος (Εκπαιδευτικός: Ρενάτα Ζαφείρη)

11:47 Φυσική ΣΤ’: Φως και Χρώματα (Εκπαιδευτικός: Ράνια Γκικοπούλου)

 

Τα μαθήματα θα είναι διαθέσιμα και στην ψηφιακή πλατφόρμα ERTFLIX, στην κατηγορία

 ΠΑΙΔΙΚΑ/«Μαθαίνουμε στο σπίτι».

Κατηγορία ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ | 10 Σχόλια »

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ webex ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

9 Φεβρουαρίου 2021 από

Αγαπητοί γονείς,

Ξεκινάει από αύριο Πέμπτη 11-02-2021 η εξ αποστάσεως εκπαίδευση στο σχολείο μας, όπως σας έχουμε ήδη ενημερώσει.

Με βάση το πρόγραμμα εξ αποστάσεως εκπαίδευσης webex που ήδη έχετε, οι μαθητές και οι μαθήτριες θα έχουν 5ωρο μάθημα με σύγχρονη διδασκαλία μέσω Webex σύμφωνα με τις ώρες που περιγράφονται στο  αρχείο προγράμματος τμήματος όπως ακριβώς γινόταν και κατά τον περασμένο Νοέμβριο.

Στο πρόγραμμα που έχετε θα βρείτε τους ΣΥΝΔΕΣΜΟΥΣ webex ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ τους οποίους δεν πρέπει να κοινοποιήσετε αλλού εκτός από τα παιδιά σας και να χρησιμοποιηθούν μόνο για την εκπαίδευση των μαθητών και την ενημέρωσή σας.

ΩΡΑΡΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ       

             Από        Έως
1η        14:10        14:40
2η        14:50        15:20
3η        15:30        16:00
4η        16:10        16:40
5η        16:50        17:20
με 10λεπτα διαλείμματα

  • Σε περίπτωση που θέλετε να επικοινωνήσετε με τους/τις εκπαιδευτικούς, παρακαλούμε συμβουλευτείτε το έγγραφο που σας είχαμε διαβιβάσει σχετικά με την ενημέρωση γονέων και στείλτε ηλεκτρονικό μήνυμα στο mail που φαίνεται στο πρόγραμμα του τμήματος.

Σας συμβουλεύουμε να ενημερώνεστε από το ιστολόγιο του σχολείου μας και τα mail του σχολείου.


Πώς θα λειτουργήσουν τα σχολεία στην Αττική – Ποιες ώρες θα γίνονται τα μαθήματα

«Σχετικά με την εκπαίδευση, προβλέπεται τηλεκπαίδευση τόσο για την πρωτοβάθμια όσο και για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση (νηπιαγωγεία, δημοτικά, ολοήμερα σχολεία, γυμνάσια και λύκεια γενικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης), καθώς και όλες τις λοιπές εκπαιδευτικές δομές.
Εξαιρετικώς επιτρέπεται η διά ζώσης εκπαιδευτική λειτουργία των σχολικών μονάδων ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης όλων των βαθμίδων.
Η τηλεκπαίδευση θα διενεργείται πρωινές ώρες για γυμνάσια και λύκεια και μεσημβρινές ώρες για νηπιαγωγεία και δημοτικά, όπως ακριβώς γινόταν και κατά το καθολικό κλείσιμο του Νοεμβρίου.

Παράλληλα, αύριο Πέμπτη και ώρες 10-12 το πρωί ξεκινά εκ νέου η προβολή επεισοδίων εκπαιδευτικής τηλεόρασης από την ΕΡΤ2, για τους μαθητές πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.»


Η Διεύθυνση και το εκπαιδευτικό προσωπικό σας εύχεται καλή δύναμη και υγεία πάνω από όλα!

Κατηγορία ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ | 10 Σχόλια »

Αναστολή λειτουργίας σχολείου από Πέμπτη 11.02.21 έως και 28.02.21

9 Φεβρουαρίου 2021 από

Ενημερωθήκαμε από τα μέσα ενημέρωσης για την αναστολή της λειτουργίας των Σχολείων από Πέμπτη 11.2.21 έως  και 28.2.21.

Αναμένουμε λεπτομέρειες αύριο.

Οι μαθητές θα πρέπει να πάρουν σύμφωνα με τις ανάγκες του κάθε τμήματος και με τις οδηγίες των εκπ/κων όλα τα πράγματά τους, βιβλία και υλικό στο σπίτι τους.

Παρακαλούμε ώστε να προβλέψετε τα απαραίτητα όπως μια επιπλέον τσάντα ώστε να τα μεταφέρουν αύριο.

Η ενημέρωση των εκπ/κων θα γίνεται ανά τμήμα λόγω των διαφορετικών αναγκών του κάθε τμήματος και των προτάσεων του κάθε  εκπ/κου.

Θα ενημερωθείτε για κάθε παράμετρο που αφορά την εξ αποστάσεως εκπαίδευση αμέσως μετά τις εγκυκλίους που θα διαβιβαστούν αύριο  στα σχολεία

Εύχομαι σε όλους, εκπ/κους, γονείς και μαθητές, υγεία με δύναμη ψυχική ώστε να ξεπεράσουμε αυτή την πρωτοφανή κατάσταση που βιώνουμε σχεδόν ένα χρόνο τώρα. Υπομονή με πίστη για καλύτερες και ευλογημένες ημέρες .

Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | 10 Σχόλια »

«Μαθαίνω να βλέπω τον άνθρωπο»

1 Φεβρουαρίου 2021 από

Στις 04-02-2021 ημέρα Πέμπτη οι μαθητές του Δ1 τμήματος  θα συμμετάσχουν σε ένα βιωματικό πρόγραμμα εξοικείωσης με την αναπηρία του Συνδέσμου Κοινωνικής Ευθύνης για Παιδιά και Νέους (Σ.Κ.Ε.Π.) με θέμα «Μαθαίνω να βλέπω τον άνθρωπο».

Η ενημέρωση υλοποιείται τηρώντας όλα τα μέτρα πρόληψης κατά της διασποράς του ιού από ένα στέλεχος και συνεργάτη του Σ.Κ.Ε.Π., ο ίδιος με αναπηρία και με την ενεργή συμμετοχή των μαθητώνΗ βιωματική ομιλία θα πραγματοποιηθεί στο σχολείο μας.  Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα παρέχεται δωρεάν.

  • Ποιος υλοποιεί το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα:

Motivational Speaker/Ομιλητής με αναπηρία
 Παναγιώτης Πιτσίνιαγκας: Συντονιστής Βιωματικών Παρεμβάσεων – Motivational Speaker (με κινητική αναπηρία)


(Η βιωματική ομιλία εντάσσεται στο πλαίσιο του Εκπαιδευτικού Προγράμματος Ενημέρωσης & Εξοικείωσης με την Αναπηρία του Σ.Κ.Ε.Π. «Μαθαίνω να βλέπω τον άνθρωπο». Μέρος του Εκπαιδευτικού μας Προγράμματος «Μαθαίνω να βλέπω τον άνθρωπο» πραγματοποιείται με δωρεά από το ΙΣΝ – Stavros Niarchos Foundation.)

 Πιστεύουμε ότι σε μια σύγχρονη πολιτισμική κοινωνία, ο ευαισθητοποιημένος και ενημερωμένος μαθητής σήμερα, δημιουργεί τις κατάλληλες προϋποθέσεις για έναν συνειδητοποιημένο πολίτη αύριο.
  •    Το πρόγραμμα θα υλοποιηθεί στο σχολείο μας, σχεδιασμένο βάση των παρακάτω παραμέτρων:

ΣΚΟΠΟΣ: Η άρση των προκαταλήψεων σχετικά με την αναπηρία και η ενσωμάτωση των νέων με αναπηρία στην καθημερινότητα.

ΟΡΑΜΑ: Μια κοινωνία μέσα στην οποία όλοι ανεξαιρέτως θα αισθάνονται αποδεκτοί και χρήσιμοι.

ΣΤΟΧΟΣ: Η αφύπνιση και η αλλαγή στάσης του γενικού πληθυσμού απέναντι στην αναπηρία, στα πλαίσια ενός κοινωνικού περιβάλλοντος ίσων δικαιωμάτων & ευκαιριών.

 

Το 15% του πληθυσμού είναι άτομα με αναπηρία κι όμως σπάνια τους συναντάμε. Γιατί;


Ο Σ.Κ.Ε.Π. – Σύνδεσμος Κοινωνικής Ευθύνης για Παιδιά και Νέους, είναι σωματείο μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα. Ιδρύθηκε στην Αθήνα, το 2008.

Εφαρμόζοντας την Βιωματική Μάθηση ως μεθοδολογία, σε συνεργασία με τον ΣΚΕΠ, υλοποιούμε διαδραστικά προγράμματα μη – τυπικής εκπαίδευσης:

Ανοιχτός διάλογος ενημέρωσης & συνειδητοποίησης στο σχολείο μας. 

Σε μια σύγχρονη πολιτισμική κοινωνία, ο ευαισθητοποιημένος και ενημερωμένος μαθητής σήμερα δημιουργεί τις κατάλληλες προϋποθέσεις για έναν συνειδητοποιημένο και ενεργό πολίτη του αύριοΟ κοινωνικός αποκλεισμός μπορεί να απαλυνθεί εάν, από πολύ μικρή ηλικία τα παιδιά εξοικειωθούν με την έννοια της «διαφορετικότητας».

Η έλλειψη της καθημερινής επαφής, της απαραίτητης γνώσης και το αίσθημα της άγνοιας είναι εκείνα που συχνά αποτελούν την αιτία διαμόρφωσης αρνητικών στάσεων και άκαμπτων αντιλήψεων σχετικά με την εικόνα της αναπηρίας. Οι ανοιχτές συζητήσεις, χωρίς λογοκρισία και διαμεσολαβητές, διαμορφώνουν ένα καινούργιο κώδικα επικοινωνίας χτίζοντας μέσα από την βιωματική διαδικασία, σχέσεις κατανόησης, σεβασμού και αποδοχής. Τα ατόφια ανθρώπινα συναισθήματα αποτελούν την απλούστερη αλλά και πιο πετυχημένη συνταγή για μια στάση ζωής χωρίς περιορισμούς και «κλειστές» αντιλήψεις.

  • Το πρόγραμμα τελεί υπό την έγκριση του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων για Εισαγωγή Βιωματικού Προγράμματος στα Σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας (Γενικής και Επαγγελματικής) Εκπαίδευσης – Aρ. Πρωτ.Φ13.1/88155/Δ2 – 30-05-2018.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: 

Εκπαιδευτικό πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στο πλαίσιο του σχολείο μας: η ενημέρωση γίνεται από στελέχη και συνεργάτες του Σ.Κ.Ε.Π., οι ίδιοι με αναπηρία και με την ενεργή συμμετοχή των μαθητών.

  • Στις ομιλίες παρευρίσκονται ένας ή δύο ομιλητές με αναπηρία (κινητική ή και αισθητηριακή).
  • Η διάρκεια των ομιλιών ορίζεται σε μια – δυο διδακτικές ώρες.
  • Η διδακτική ώρα χωρίζεται σε 2 ενότητες:

1η Ενότητα – Τα πρώτα είκοσι πέντε λεπτά οι ομιλητές θα έχουν την δυνατότητα να:

  • Παρουσιαστούν οι ίδιοι
  • Εξηγήσουν την αναπηρία τους
  • Θέσουν βασικά θέματα σχετικά με την αναπηρία όπως:

    • Καθημερινότητα 
    • Προσβασιμότητα
    • Επαγγελματική αποκατάσταση
    • Ενασχόληση με τα κοινά
    • Προβλήματα που αντιμετωπίζουν

  2η Ενότητα – Τα επόμενα είκοσι λεπτά οι ομιλητές πραγματοποιούν έναν ανοιχτό διάλογο με τους μαθητές, απαντώντας σε ερωτήσεις τους.

Στόχοι των Προγραμμάτων Ενημέρωσης στα σχολεία:

  • Ενίσχυση προγραμμάτων ευαισθητοποίησης στο σχολικό πλαίσιο
  • Προτάσεις ένταξης κοινών τμημάτων σε σχολεία (μουσική – εικαστικά – αθλητισμός)
  • Ενίσχυση ισότιμης πρόσβασης στην εκπαίδευση (σχολείο – πανεπιστήμιο)
  • Κατανόηση των καθημερινών εμποδίων που αντιμετωπίζουν τα άτομα με αναπηρία
  • Ενσωμάτωση των ατόμων με αναπηρία στην καθημερινότητα
  • Δημιουργία και ενίσχυση τμημάτων συνύπαρξης σε δήμους και κοινότητες (ΠΗΓΗ: skep.gr)

76% των Ελλήνων πιστεύουν ότι το σχολείο παίζει σημαντικό ρόλο στην καταπολέμηση των διακρίσεων
– European Commission – Discrimination in the European Union – 2006

Οι διακρίσεις στηρίζονται σε βαθιά ριζωμένες πεποιθήσεις. Την κοινωνία μας χαρακτηρίζουν προκαταλήψεις και στερεοτυπικές αντιλήψεις για την διαφορετικότητα και την αναπηρία. Η έλλειψη της καθημερινής επαφής, της απαραίτητης γνώσης και το αίσθημα της άγνοιας είναι εκείνα που συχνά αποτελούν την αιτία διαμόρφωσης αρνητικών στάσεων και άκαμπτων αντιλήψεων σχετικά με την εικόνα της αναπηρίας. Όλες οι έρευνες που πραγματοποιήθηκαν στην Ευρωπαϊκή Ένωση επισημαίνουν ότι η απουσία προγραμμάτων ευαισθητοποίησης των μαθητών αλλά και γενικά ενός ευρύτερου συνόλου, απέναντι στα άτομα με αναπηρία:
Διαιωνίζει τα στερεότυπα και τις προκαταλήψεις
– Ισχυροποιεί το στιγματισμό και την περιθωριοποίηση

Η πολύχρονη εμπειρία του Σ.Κ.Ε.Π. και τα αποτελέσματα ερευνών τόσο στο εξωτερικό όσο και στην Ελλάδα, οδήγησαν στην καθιέρωση Συστηματικών Προγραμμάτων Ενημέρωσης & Εξοικείωσης με την Αναπηρία, στο σχολικό πλαίσιο και σε διδακτική ώρα.

Το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Ενημέρωσης & Εξοικείωσης με την Αναπηρία «Μαθαίνω να βλέπω τον άνθρωπο»  απευθύνεται σε μαθητές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Μέσω ενός ανοιχτού διαλόγου ενημέρωσης & αφύπνισης, από εμψυχωτές/ομιλητές με αναπηρία, το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα επιδίωξε να αλλάξει το βλέμμα των μαθητών ως προς την διαφορετικότητα και να τους εισαγάγει στην έννοια της κοινωνικής αποδοχής και ισότητας.

Συγκεκριμένα το πρόγραμμα εστιάζεται στην:

Εξοικείωση των μαθητών με την εικόνα της αναπηρίας
Κατανόηση των καθημερινών εμποδίων που αντιμετωπίζουν οι άνθρωποι με αναπηρία αλλά και στην συνειδητοποίηση των δυνατοτήτων του
Διευκόλυνση της επικοινωνίας των μαθητών γενικής εκπαίδευσης, με νέους με αναπηρία
Βελτίωση της αποδοχής & εμπιστοσύνης των μαθητών στον εαυτό τους και στις ικανότητες τους να νικήσουν τα εμπόδια (ακούγοντας αληθινές ιστορίες ανθρώπων που κατάφεραν να ξεπεράσουν τις δυσκολίες & αντιξοότητες)
Ενεργοποίηση «αντανακλαστικών» κοινωνικής συλλογικότητας, αλληλεγγύης & ευθύνης για την δημιουργία μελλοντικών συνειδητοποιημένων πολιτών

Ο ανοιχτός διάλογος στο σχολικό πλαίσιο δίνει την δυνατότητα στους μαθητές να προσεγγίσουν την καθημερινότητα ενός νέου με αναπηρία, μέσα από έναν αυθόρμητο και ειλικρινή διάλογο. Θα ακούσουν πραγματικές ιστορίες ανθρώπων που βρήκαν λύσεις στα δικά τους εμπόδια & τρόπους για να νικήσουν τις αντιξοότητες. Πέρα από την εξοικείωση με την αναπηρία, είναι ένα μάθημα ζωής που διαμορφώνει ένα καινούργιο κώδικα επικοινωνίας, χτίζοντας μέσα από την βιωματική διαδικασία, σχέσεις κατανόησης, σεβασμού και αποδοχής. Επίσης ενδυναμώνει την έννοια του κοινωνικού συνόλου, της συντροφικότητας και της συνείδησης, ενώ ταυτόχρονα προωθεί την εμπιστοσύνη στον εαυτό μας & στους άλλους.   

  • Ποιοί υλοποιούν το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα

1. Motivational Speakers/Ομιλητές με αναπηρία
 Παναγιώτης Πιτσίνιαγκας: Συντονιστής Βιωματικών Παρεμβάσεων – Motivational
Speaker (με κινητική αναπηρία)
 Κωνσταντίνος Σαμαράς: Motivational Speaker (με αισθητηριακή αναπηρία –
κωφός)
 Ευάγγελος Αυγουλάς: Motivational Speaker (με αισθητηριακή αναπηρία – τυφλός)
 Στέφανος Βούρος: Motivational Speaker (γεννήθηκε χωρίς δάχτυλα στα χέρια &
στα πόδια)
2. Συντονιστές Εκπαιδευτικού Προγράμματος στα σχολεία
 Ειρήνη Τρομπέτα: Υπεύθυνη Επικοινωνίας με την Γενική Εκπαίδευση και Συντονίστρια
στο σχολικό πλαίσιο
 Θάλεια Κιούση: Υπεύθυνη Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων Εξοικείωσης με την
Αναπηρία στα Σχολεία και Συντονίστρια στο σχολικό πλαίσιο

Κατηγορία ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ | 10 Σχόλια »

Κανονικά η λειτουργία του ολοήμερου έως τις 16:00 ύστερα και από την τοποθέτηση εκπ/κού Β2

29 Ιανουαρίου 2021 από

  • Με μεγάλη χαρά και ικανοποίηση σας ενημερώνουμε ότι τοποθετήθηκε από το ΥΠΑΙΘ εκ νέου η κα Ρουμελιώτη Γεωργία,  υπεύθυνη εκπκός του Β2.

Συνεπώς από Δευτέρα οι  μαθητές και μαθήτριές μας με πολλή αγάπη και ενθουσιασμό θα υποδεχτούν τη κυρία τους! Καλή συνέχεια!

  • Από Δευτέρα 1-2-2021 θα λειτουργήσει ξανά το ολοήμερο έως τις 16:00 και μπορούν να φοιτήσουν και οι εκπρόθεσμες εγγραφές (όσοι έχουν ήδη αιτηθεί).

Υπενθυμίζουμε ότι όσοι γονείς επιθυμούν  μπορούν να αιτηθούν στη διεύθυνση του σχολείου εγγράφως, εκπρόθεσμα και χωρίς δικαιολογητικά, την εγγραφή των παιδιών τους στο ολοήμερο εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα να φοιτήσουν κανονικά.

Και συνεχίζουμε όλοι μαζί!

Κατηγορία ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ | 10 Σχόλια »

26-01-21 Ειδική Προκήρυξη από το ΥΠΑΙΘ (κάλυψης λειτουργικού κενού Β2 τμήματος)

26 Ιανουαρίου 2021 από

Η προθεσμία για την υποβολή αίτησης – δήλωσης προτίμησης σχολικών μονάδων από τους αναπληρωτές ορίζεται: από την Τρίτη 26 Ιανουαρίου έως και την Πέμπτη 28 Ιανουαρίου 2021.

Ελπίζουμε την άλλη εβδομάδα να έχει τοποθετηθεί εκπ/κός στο Β2 τμήμα.

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ 2021

525 – ΠΕ70 ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ – ΑΤΤΙΚΗΣ – Πλήρες Α΄ ΑΝΑΤ. ΑΤΤΙΚΗΣ (Π.Ε.) 8ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΕΡΑΚΑ – 24 ώρες

Κατηγορία ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ | 10 Σχόλια »

« Παλιότερα άρθρα