Ευχαριστούμε πολύ για τον διαμοιρασμό του εξαιρετικού αυτού αρχείου.
Ιούν 06
Μέρα του Ανέμου
Μάι 31
Μικροί αλλά αποτελεσματικοί πυροσβέστες!
Την Πέμπτη, 2-6-22, η Α και Β ‘τάξη θα επισκεφτεί ανά τμήμα, το Πυροσβεστικό Μουσείο στην Παλλήνη και θα παρακολουθήσει το εκπαιδευτικό πρόγραμμα: “Γνωριμία με το Πυροσβεστικό Μουσείο”.
Οι μαθητές θα έρθουν σε επαφή με το Μουσείο, παράλληλα θα αξιοποιήσουν τις εμπειρίες τους αφού πολλά από τα εκθέματα έχουν σχέση με την καθημερινότητα. Τέλος θα γνωρίσουν παλιά και σύγχρονα μέσα πυρόσβεσης.
Αποστολή του Πυροσβεστικού Μουσείου είναι η συγκέντρωση, διαφύλαξη και κατάλληλη έκθεση στο κοινό των πυροσβεστικών συλλογών, κειμηλίων, μέσων, μηχανολογικού και υλικοτεχνικού εξοπλισμού και άλλων αντικειμένων ιστορικής αξίας, καθώς και συγγραμμάτων πυροσβεστικού ενδιαφέροντος ή που έχουν σχέση με την πυροσβεστική ιστορία, η διατήρηση ειδικού ιστορικού πυροσβεστικού αρχείου και η προβολή της ιστορικής πορείας του Πυροσβεστικού Σώματος από ιδρύσεώς του.
Εκθέματα
Μάι 31
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠΑΙΘ-ΑΡΣΗ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΜΑΣΚΑΣ
Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,
κατόπιν εισήγησης της Επιτροπής Εμπειρογνωμόνων το υπουργείο Παιδείας ανακοίνωσε ότι από την Τετάρτη 1/6/2022 έως και την Πέμπτη 15/09/2022 αναστέλλεται η “υποχρεωτική” χρήση μάσκας σε όλους τους χώρους εσωτερικούς και εξωτερικούς.
Παραμενει ωστόσο η προτροπή και σύσταση των ειδικών, όταν υπάρχει συνωστισμός σε εσωτερικούς και/ή εξωτερικούς χώρους, να γίνεται χρήση της προστατευτικής μάσκας κατά βούληση.
“Η άρση της υποχρεωτικής χρήσης της μάσκας σημαίνει ότι δεν θα επιβάλλεται το διοικητικό πρόστιμο, ωστόσο παραμένει η προτροπή και η σύσταση ότι θα πρέπει να χρησιμοποιείται η μάσκα σε όλους αυτούς τους χώρους και ιδίως από τον πληθυσμό ο οποίος ανήκει στις ευάλωτες ομάδες”.
Μέχρι στιγμής έχουμε την παρακάτω ανακοίνωση από το ΥΠΑΙΘ 25-5-22, αναμένοντας τη σχετική ΚΥΑ όπως και οδηγίες για τη διαχείριση κρούσματος και για τις ενέργειες στενών επαφών σε σχέση με τη χρήση μάσκας.
Σημειώνεται, πως οι ανεμβολίαστοι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να κάνουν ένα rapid test κάθε εβδομάδα, ενώ η μοναδική περίπτωση που η χρήση μάσκας παραμένει υποχρεωτική από μαθητές και φοιτητές είναι κατά τη διάρκεια των Εξετάσεων.
Η υποχρεωτικότητα παραμένει στα νοσοκομεία, στις μονάδες φροντίδας ηλικιωμένων και σε συναφείς δομές όπως και στα μέσα μαζικής μεταφοράς αστικού τύπου όπως τα λεωφορεία, ο ηλεκτρικός, το μετρό, το τρόλεϊ και το τραμ.
Μάι 27
Εκπαιδευτικό πρόγραμμα και δραστηριότητες αναψυχής!
Οι μαθητές /τριες όλων των τάξεων με τη συνοδεία των εκπαιδευτικών του 8ου Δημοτικού Σχολείου Γέρακα, θα μεταβούν την Πέμπτη 09-06-2022 στο αθλητικό κέντρο Φυσίαθλον, Εθν. Αντιστάσεως 39Α, στην Παλλήνη.
Στα πλαίσια των σχολικών μας προγραμμάτων της Θεματικής Ενότητας που αφορούν την Αγωγή Υγείας & Άθλησης, θα συμμετάσχουν σε ενημερωτικές-εκπαιδευτικές δράσεις με εξειδικευμένο προσωπικό, σχετικά με τη Φυσικοθεραπεία, την Εργομετρία, τον κλασικό χορό και το ποδόσφαιρο.
Επιπρόσθετα, θα μπορέσουν να ενισχύσουν τις δεξιότητές τους στην κυκλοφοριακή αγωγή και να ενημερωθούν για τη διατροφή και άθληση μέσω διάφορων δραστηριοτήτων.
Η επιστροφή στο σχολείο θα είναι στις 13:15 και το Ολοήμερο θα λειτουργήσει κανονικά.
Μάι 25
Θεατρική παιδεία, 24-05-22 !
Μάι 19
Ελικοδρόμιο Μαραθώνα
Οι μαθητές της Ε’ τάξης επισκέφτηκαν την Πέμπτη 19-5-22, την Αεροπορική Βάση Κοτρωνίου ή αλλιώς το Ναυτικό Οχυρό Κοτρωνίου. Είναι ένα μικρό αεροδρόμιο που βρίσκεται βορειοδυτικά του Μαραθώνα, στον νομό Αττικής.
Έχει έναν από τους μικρότερους διαδρόμους στον κόσμο. Και οι δύο διάδρομοι χρησιμοποιούνται κυρίως από ελικόπτερα, μιας και κανονικά το Αεροδρόμιο Κοτρωνίου είναι η Βάση Ελικοπτέρων του Πολεμικού Ναυτικού. Για τη διευκόλυνση προσγείωσης των ελικοπτέρων στο χώρο, στους διαδρόμους υπάρχουν σχηματισμένα σύμβολα ελικοδρομίου. Περιλαμβάνει 4 ελικοδρόμια τα οποία βρίσκονται πάνω στον διάδρομο, και 16 θέσεις στάθμευσης ελικοπτέρων.
Μάι 18
Επίσκεψη στη πινακοθήκη Κουβουτσάκη
Οι μαθητές του Ε1 τμήματος θα επισκεφτούν την Τρίτη 24-05-2022 την πινακοθήκη Κουβουτσάκη στην Κηφισιά.
Η «ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ ΚΟΥΒΟΥΤΣΑΚΗ», κοινωφελής μη κερδοσκοπικός οργανισμός, ιδρύθηκε το έτος 1995 με πρωτοβουλία του Παναγιώτη Ν. Κουβουτσάκη.
”Εξειδικευμένο προσωπικό ξεναγεί τους επισκέπτες στις αίθουσες του κτιρίου, επεξηγώντας και αναλύοντας την πορεία της νεοελληνικής “παραστατικής” ζωγραφικής από τον 19ο αιώνα μέχρι σήμερα. Ο εκπαιδευτικός και ψυχαγωγικός κύκλος των ξεναγήσεων, ολοκληρώνεται με ειδικές προβολές σχετικές με τα εκθέματα της Πινακοθήκης”.
Σκοπός της είναι η ανάπτυξη, η καλλιέργεια, η προαγωγή και η διάδοση των εικαστικών τεχνών, με ιδιαίτερη έμφαση στην Ελληνική παραστατική ζωγραφική και γλυπτική.
Λειτουργεί σαν πολυδύναμο τοπικό πολιτιστικό κέντρο και Μουσείο Ζωγραφικής, σε ιδιόκτητο κτίριο ανεγερθέν από τον ιδρυτή της, που ευρίσκεται στη συμβολή των οδών Λεβίδου και Παπαδιαμάντη, στο κέντρο της Κηφισιάς.
Η μόνιμη συλλογή της στεγάζεται σε αίθουσες σύγχρονων μουσειολογικών προδιαγραφών, συνολικής έκτασης περίπου 2.000 τ.μ. Οι δαπάνες λειτουργίας της καλύπτονται αποκλειστικά από δωρεές του ιδρυτή της, χωρίς να λαμβάνει δημοτικές, κρατικές, κοινοτικές ή άλλες επιχορηγήσεις.
Η είσοδος για τους μαθητές/τριες και το κοινό είναι ελεύθερη.
Δείτε την πινακοθήκη: http://www.kouvoutsakis-pinakothiki.gr/phps/profile.php
Μάι 11
Δεντροφύτευση! Kυριακή, 15-05-2022
Σε συνεργασία με τον Σύλλογο Γονέων και κηδεμόνων του σχολείου μας, τον Δήμο Παλλήνης και την ΑΜΚΕ We4all, διοργανώνουμε ημέρα δεντροφύτευσης στον βορεινό αναξιοποίητο κήπο του σχολείου μας, την Kυριακή 15-05-2022 και ώρα 11:00.
- Μέσα από τέτοιες περιβαλλοντικές δράσεις και αυτή συγκεκριμένα, η οποία ξεκινάει μέσα στην τάξη και καταλήγει σε μία δράση δεντροφύτευσης μέσα στο προαύλιο του σχολείου, τα παιδιά μπορούν εύκολα να κατανοήσουν τι σημαίνει περιβάλλον, κλιματική αλλαγή, ανακύκλωση, εθελοντισμός και να συνειδητοποιήσουν ότι τελικά το να είναι υπεύθυνοι πολίτες και να σέβονται ό,τι τους “περιβάλλει” όχι μόνο δεν είναι δύσκολο αλλά είναι και μια φυσική, ευχάριστη δραστηριότητα.
- Λίγα λόγια για τη δεντροφύτευση που πραγματοποιείται στον προαύλιο χώρο:• Ενημέρωση για τα φυτά που θα φυτέψουμε,
• τους δείχνουν στην πράξη, βήμα βήμα, πως φυτεύεται σωστά ένα φυτό,
• πως το ποτίζουμε σωστά και πως το φροντίζουμε στη συνέχεια και
• τα βαφτίζουν με δικά τους ονόματα έτσι ώστε να αναπτύξουν ακόμα περισσότερο το αίσθημα της ευθύνης απέναντι στους νέους τους φίλους.
Οι δραστηριότητες της we4all περιλαμβάνουν:
- Δράσεις Αναδάσωσης ή Δενδροφύτευσης
- Πότισμα και φροντίδα για τα δέντρα που έχουν φυτέψει
- Προστασία δασικών εκτάσεων
- Καθαρισμό ακτών και θαλάσσιου περιβάλλοντος
- Διοργάνωση εκδηλώσεων για να φέρουμε κοντά ανθρώπους με παρόμοια ενδιαφέροντα και όραμα
- Διοργάνωση σεμιναρίων και διαλέξεων σε σχολεία και άλλους οργανισμούς για αύξηση περιβαλλοντικής ευαισθησίας
“Είμαι πολίτης όχι της Αθήνας ή της Ελλάδας, αλλά ολόκληρου του κόσμου.”- Σωκράτης.
Συγχαρητήρια σε όλους για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της δράσης!
Σας περιμένουμε όλους, μικρούς και μεγάλους, σε αυτή τη γιορτή αγάπης προς το περιβάλλον!!!
Μάι 10
Επαναχρησιμοποίηση διδακτικών βιβλίων Π.Ε. για το σχ. έτος 2022-2023
Τα βιβλία του συνημμένου παραρτήματος (σελίδα 3) θα επαναχρησιμοποιηθούν και θα πρέπει να επιστραφούν στη σχολική μονάδα στην καλύτερη δυνατή κατάσταση, με τη λήξη του σχολικού έτους 2021-2022 και πριν τις θερινές διακοπές.
Μάι 10
Επίσκεψη στο πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής
Τη Δευτέρα 16 Μαϊου 2022 η Δ τάξη θα επισκεφθεί το Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής στα πλαίσια του προγράμματος κυκλοφοριακής αγωγής. Οι μαθητές θα ενημερωθούν για θέματα που αφορούν την οδική ασφάλεια μέσω συγκεκριμένων διαδραστικών προγραμμάτων και βίντεο. Επίσης, θα γνωρίσουν και θα κατατοπιστούν σχετικά με τα απαραίτητα στοιχεία του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, που θα πρέπει να τηρήσουν κατά την εμπειρική τους εξάσκηση, μέσω οδήγησης με βενζινοκίνητα αυτοκίνητα.
Η Jumicar με έδρα το Αμβούργο Γερμανίας λειτουργεί από το 1989 σε 15 χώρες παγκοσμίως και στην Ελλάδα από το 2006 σε συνεργασία και σε χώρο εντός του Ιδρύματος για το παιδί η «Παμμακάριστος» και είναι εγκεκριμένο και προτεινόμενο από το Υπουργείο Παιδείας .
Βρίσκεται στη Λεωφόρο Μαραθώνος 1, Τ.Κ: 19005.
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα πάντα ξεκινά από το θεωρητικό μέρος το οποίο αναπτύσσεται σε δύο σκέλη.
Αρχικά οι μαθητές ενημερώνονται γενικότερα σε θέματα οδικής ασφάλειας μέσω εγκεκριμένων διαδραστικών προγραμμάτων και βίντεο σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο με την αρωγή εξειδικευμένου προσωπικού και του απαραίτητου οπτικοακουστικού εξοπλισμού.
Κατά το δεύτερο σκέλος, λίγο πριν την είσοδο τους στην πίστα εξάσκησης, οι μαθητές κατατοπίζονται στα απολύτως απαραίτητα στοιχεία του ΚΟΚ που θα πρέπει να τηρήσουν κατά την εμπειρική εξάσκηση που ακολουθεί (σκέλος μικρής χρονικής διάρκειας για να μην χαθεί η προσοχή των παιδιών).
Στην συνέχεια οι μαθητές μας μπαίνουν ανά ομάδες στα βενζινοκίνητα μικρά αυτοκίνητα της Jumicar, φορούν κράνη και ζώνες ασφαλείας και τους δίνονται αναλυτικές οδηγίες για τον τρόπο χειρισμού των αυτοκινήτων καθώς και για τις διαδρομές που θα πρέπει να ακολουθήσουν εντός του πάρκου.
Κατόπιν οδηγούν με απόλυτη ασφάλεια τηρώντας τους κανόνες οδικής κυκλοφορίας υπό την επίβλεψη του εκπαιδευμένου προσωπικού. Η εκπαίδευση στην κυκλοφοριακή αγωγή συνδυάζεται αρμονικά με την χαρά της οδήγησης.
Το πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής είναι εγκεκριμένο αλλά και προτεινόμενο από το Υπουργείο Παιδείας για επισκέψεις μαθητών/τριών στο πλαίσιο προγραμμάτων Σχολικών Δραστηριοτήτων.
Είναι ένα από τα καλύτερα και πολυπλοκότερα του είδους του παγκοσμίως (κυκλοφοριακός κόμβος 4 διασταυρώσεων – 29 φωτεινών σηματοδοτών) ) μεδιαβαθμίσεις δυσκολίας ανάλογα με τις ηλικιακές ομάδες (4 επίπεδα δυσκολίας) και η συντήρηση / υποστήριξη της φωτεινής του σηματοδότησης αποτελεί αποκλειστική αρμοδιότητα του Υπουργείου Περιβάλλοντος.
-Ειδικά διαμορφωμένο βαγόνι τραίνου για ξεκούραση και κατανάλωση του φαγητού που ενδεχομένως τα παιδιά έχουν μαζί τους
-Γήπεδο ποδοσφαίρου 5Χ5 με συνθετικό χλοοτάπητα 4ης γενιάς
-Γήπεδο μπάσκετ και πινγκ πονγκ
-Γήπεδο μίνι γκολφ 9 οπών
-Υπαίθριο μπόουλινγκ
Προς ανάπτυξη της ορθής αλλά και πολύπλευρης κυκλοφοριακής αγωγής, τα παιδιά –ως οδηγοί- διασταυρώνονται κατά την πρακτική τους εξάσκηση και με το ηλεκτροκίνητο τρενάκι (φυλασσόμενη διάβαση με μπαριέρες / φωτοσήμανση με χρονικό αναλαμπέα) που κινείται στο πάρκο.
Από τις αρχές του 2012 ξεκίνησε επίσης η υλοποίηση και δύο νέων συμπληρωματικών προγραμμάτων.
Το πρώτο πρόγραμμα αφορά την επιπρόσθετη βιωματική εκπαίδευση των παιδιών σαν πεζοί. Κάθε ομάδα παιδιών συνοδευόμενη από ένα εκπαιδευτή, κυκλοφορεί πεζή στο πάρκο παράλληλα με την κυκλοφορία των βενζινοκίνητων οχημάτων που οδηγούν οι εκπαιδευόμενοι μαθητές άλλης ομάδος, καλύπτοντας βιωματικά τις ενότητες:«Διασχίζω τον δρόμο», «Κινούμαι στο πεζοδρόμιο», «Επιλογή βέλτιστων διαδρομών» και «Πεζός-όχημα-τρένο».
Το δεύτερο πρόγραμμα υλοποιείται σε μορφή παιχνιδιού μέσω ερωταπαντήσεων, ενεργοποιεί δε την ισχυρή συμμετοχή των μαθητών μέσω ανταγωνισμού των συμμετεχόντων ομάδων με έπαθλο επιπλέον εκπαιδευτικές βόλτες για τους νικητές. Καλύπτει –και εμβαθύνει κατά περίπτωση- τους τομείς:«Πεζή κυκλοφορία», «Κώδικας οδικής κυκλοφορίας», «Οδηγική συμπεριφορά», «Πρόβλεψη κινδύνων».
















