Αγαπητοί γονείς – κηδεμόνες των μαθητών/τριών του 8ου Δημ. Σχ. Αμαρουσίου
Σας καλούμε στο σχολείο, σύμφωνα με το κάτωθι πρόγραμμα, προκειμένου να σας ενημερώσουμε για το ωρολόγιο πρόγραμμα των τάξεων και να συζητήσουμε θέματα που αφορούν στο διδακτικό και κοινωνικό πλαίσιο της σχολικής λειτουργίας. Στη συνάντηση, η οποία πραγματοποιείται σε χρόνο πέρα του εργασιακού ωραρίου των εκπαιδευτικών, θα παρευρίσκονται μόνο ενήλικες (μπαμπάς, μαμά) και όχι παιδιά.
Η παρουσία σας είναι απαραίτητη!
Η διευθύντρια
Δρ Κυριακή Κανάρη
| Τάξη | Στοιχεία χρόνου 1ης συνάντησης συνεργασίας |
| Α1 /Λία Κουλιάμπα | Τετάρτη 24-09-2025, 18:00, Αίθ. Διδ/λίας (Νο 3) |
| Α2/ Πολυξένη Φίλη | Τετάρτη 24-09-2025, 18:00, Αίθ. Διδ/λίας (Νο 2) |
| Β1/Θάλεια Σκλαβουνάκη | Τρίτη 23-09-2025, 19:00, Αίθ. Διδ/λίας (Νο 4) |
| Β2/Τζένη Φούντα | Τρίτη 23-09-2025, 19:00, Αίθ. Διδ/λίας (Νο 1) |
| Γ1/Ισμήνη Γεωργιάδου | Τρίτη 23-09-2025, 19:00, Αίθ. Διδ/λίας (Νο 23) |
| Γ2/Ιωάννα Ράμμου | Τρίτη 23-09-2025, 19:00, Αίθ. Διδ/λίας (Νο 24) |
| Δ1/ Στέφανη Λαδά | Δευτέρα 22-09-2025, 18:30, Αίθ. Διδ/λίας (Νο 21) |
| Δ2/Γιώτα Τσεκουρά | Δευτέρα 22-09-2025, 18:30, Αίθ. Διδ/λίας (Νο 22) |
| Ε1/Γιώργος Κοκκινομηλιώτης | Δευτέρα 22-09-2025, 18:30, Αίθ. Διδ/λίας (Νο 15) |
| Ε2/Μαρία Λευκιμιώτη | Δευτέρα 22-09-2025, 18:30, Αίθ. Διδ/λίας (Νο 12) |
| Στ1/Χρύσα Φαραστέλη | Τετάρτη 24-09-2025, 19:00, Αίθ. Διδ/λίας (Νο 14) |
| Στ2/Αγγελική Σιαντίκου | Τετάρτη 24-09-2025, 19:00, Αίθ. Διδ/λίας (Νο 13) |
| Όνομα εκπαιδευτικού | Στοιχεία χρόνου 1ης συνάντησης συνεργασίας |
| Χάρης Μποντζίδης | Πέμπτη 25-09-2025, 12:30-13:15, Βιβλιοθήκη |
| Αλεξάνδρα Μπάτζου
Φυσ. Αγωγή Α1, Β1, Γ1, Γ2 |
Τρίτη 23-09-2025, 19:00, Αίθ. Διδ/λίας (Νο 4, Νο 23, Νο 24)
Τετάρτη 24-09-2025, 18:00, Αίθ. Διδ/λίας (Νο 3) |
| Χρήστος Καραβαγγέλης – Ε2 | Δευτέρα 22-09-2025, 18:30, Αίθ. Διδ/λίας (Νο 12) |



Γνωρίζουμε τον Ποσειδώνα και τις… βροντερές του ιδέες!
Τραγουδάμε, χορεύουμε και συμμετέχουμε στην εξέλιξη του μύθου.
Ζούμε τον μύθο της ίδρυσης της Αθήνας με τρόπο παιχνιδιάρικο και φαντασμαγορικό!

































































