Εφημερίδα από την Β’ τάξη

Οδεύοντας προς τη λήξη του δεύτερου σχολικού έτους στο δημοτικό σχολείο, αισθανόμαστε αρκετά δυνατοί μαθησιακά και προπαντός δημιουργικοί. Μία ενδιαφέρουσα πρόκληση, λοιπόν, δεν θα μας άφηνε αδιάφορους! Μεταμορφωθήκαμε σε δημοσιογράφους, ερευνήσαμε, σκεφτήκαμε, συνεργάστηκαμε, συντάξαμε και με χαρά σας παρουσιάζουμε το πρώτο τεύχος της εφημερίδας της Β τάξης. Σας αφήνουμε στην αγωνία της αναμονής του δεύτερου τεύχους μας!


Φόρτωση PDF…