Εξωραϊσμός προαύλιου απο τους μαθητές της Δ’τάξης

Οι μαθητές της Δ τάξης συμμετείχαν στη δράση για τη βελτίωση του αύλειου χώρου.Με μπογιές και πινέλα δημιούργησαν ένα επιτραπέζιο φιδάκι σε μια γωνιά του προαύλιου.

 

 

 

Μεταφύτευση απο το τμήμα Β’2

Στα πλαίσια του μαθήματος “Μελέτη του Περιβάλλοντος”, από την αρχή της χρονιάς κάθε μαθητής έφερε το φυτό του στην τάξη. Γνωρίσαμε με βιωματικό τρόπο τις ανάγκες και τα μέρη των φυτών. Τώρα ήρθε η ώρα να μεταφυτεύσουμε κάποια από αυτά, να συνεχίζουμε να τα φροντίζουμε και να τα καμαρώνουμε. Από τους μαθητές του Β2.

IMG 9a1874626f74efd013b7d52840071f41 V 1 1 1 IMG a3e86792307099326844685cbe96ff63 V 1 1 IMG bb1a539946827200631b0e3aa37f6264 V 2 IMG c69df011bf0d8d3b6446c745586bd206 V 2 IMG d61b41fcd4733b21b9083146a7cdc285 V 1 2