Εξωραϊσμός προαύλιου απο τους μαθητές της Δ’τάξης
Οι μαθητές της Δ τάξης συμμετείχαν στη δράση για τη βελτίωση του αύλειου χώρου.Με μπογιές και πινέλα δημιούργησαν ένα επιτραπέζιο φιδάκι σε μια γωνιά του προαύλιου.
Οι μαθητές της Δ τάξης συμμετείχαν στη δράση για τη βελτίωση του αύλειου χώρου.Με μπογιές και πινέλα δημιούργησαν ένα επιτραπέζιο φιδάκι σε μια γωνιά του προαύλιου.
Στα πλαίσια του μαθήματος “Μελέτη του Περιβάλλοντος”, από την αρχή της χρονιάς κάθε μαθητής έφερε το φυτό του στην τάξη. Γνωρίσαμε με βιωματικό τρόπο τις ανάγκες και τα μέρη των φυτών. Τώρα ήρθε η ώρα να μεταφυτεύσουμε κάποια από αυτά, να συνεχίζουμε να τα φροντίζουμε και να τα καμαρώνουμε. Από τους μαθητές του Β2.