ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΣΤ’ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΥΗΝ 25η ΜΑΡΤΙΟΥ “Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες για τη συμμετοχή τους στις εκδηλώσεις της επετείου της 25ης Μαρτίου.