Απόκριες 2026
Την Τσικνοπέμπτη χαρήκαμε στο σχολείο μας την ημέρα μασκαρεμένοι με πολύ κέφι και χορό με το παραδοσιακό γαϊτανάκι,παιχνίδια και απολαμβάνοντας τις λιχουδιές που μας πρόσφεραν οι γονείς τους οποίους ευχαριστούμε για άλλη μια φορά.Τα παιδιά δημιούργησαν τις δικές τους μάσκες και καπέλα,πέταξαν τους χαρταετούς τους με φαντασία και πολλές ιδέες μαθαίνοντας και το έθιμο της κυρα Σαρακοστής.








